autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
4 φωτογραφίες »

Audi RS2 Avant: Ένας θρύλος με την υπογραφή της Porsche

2/2/2021

Είναι ένα από τα πιο σπάνια και συλλεκτικά πλέον μοντέλα της γερμανικής φίρμας. Ώρα να θυμηθούμε το Audi RS2 Avant, το πρώτο σκληροπυρηνικό station-wagon που στα 0-50 χλμ./ώρα μπορούσε να ακολουθήσει ακόμα και την McLaren F1.

autoagora Team

Η Audi είναι μία εταιρεία με μακρά παράδοση στην παραγωγή πανίσχυρων station-wagon. Μάλιστα, σε πολλές γενιές μοντέλων της, προτίμησε η κορυφαία έκδοση να έρχεται αποκλειστικά ως Avant (έτσι ονομάζει τα station-wagon της) και όχι sedan. Για παράδειγμα, στην τελευταία γενιά του Audi A4, η κορυφαία έκδοση έρχεται αποκλειστικά στην έκδοση RS4 Avant. Πώς ξεκίνησε, όμως, αυτή η παράδοση στις γρήγορες εκδόσεις με αυτό το αμάξωμα; Ασφαλώς από το Audi RS2 Avant, το πρώτο αυτοκίνητο της οικογένειας των RS εκδόσεων.

Όλα ξεκίνησαν στις αρχές του 1994, όταν οι Audi και Porsche ένωσαν τις δυνάμεις τους ώστε να δημιουργηθεί το πρώτο RS μοντέλο. Ως βάση χρησιμοποιήθηκε το ήδη υπάρχον Audi 80 Avant, αλλά οι αλλαγές που έγιναν επάνω του ήταν ολοκληρωτικές. Οι περισσότερες από αυτές έγιναν από την ίδια την Audi, αλλά στα καίρια σημεία έδωσε τα φώτα της η εταιρεία του Zuffenhausen. Μιας και αναφερθήκαμε στην περιοχή όπου εδρεύει η Porsche, αξίζει να τονίσουμε ότι η συναρμολόγηση του Audi RS2 Avant έλαβε χώρα στο εργοστάσιο «Rossle-Bau» της Porsche, εκεί που κατασκευαζόταν και η ονειρική Porsche 959.



Εξωτερικά οι αλλαγές δεν ήταν υπερβολικές, με αποτέλεσμα το Audi RS2 Avant να μην προϊδεάζει με την εμφάνισή του ότι είναι ένα πανίσχυρο station-wagon. Βέβαια, οι πιο παρατηρητικοί αρκούνταν στη θέα των φρένων για να διαπιστώσουν πως πρόκειται για κάτι το ειδικό. Μέσα από τις ζάντες αλουμινίου (ίδιες με αυτές της Porsche 968 Clubsport Cup με σήμα Audi) είναι εμφανή τα ισχυρά φρένα με τις κόκκινες δαγκάνες να φέρουν το λογότυπό της. Αυτή η αλλαγή, μαζί με την μειωμένη απόσταση από το έδαφος είναι τα μοναδικά στοιχεία που προμηνύουν ότι κάτω από το καπό υπάρχει ένας ισχυρός κινητήρας.

Μπορεί εξωτερικά η σχεδίαση να ήταν διακριτική, αλλά η καμπίνα του Audi RS2 Avant είχε όλα τα στοιχεία που την καθιστούσαν οδηγοκεντρική. Τα καθίσματα της Recaro ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακά, ενώ υπήρχαν και αρκετές carbon επιφάνειες.

 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει