autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Οι πινελιές της Porsche

2/2/2021

Πέρα από τα φρένα και τις ζάντες, η Porsche ανέλαβε και την «καρδιά» του Audi RS2 Avant. Ως βάση χρησιμοποιήθηκε ένας ήδη υπάρχον κινητήρας της Audi, ο οποίος ήταν ασφαλώς πεντακύλινδρος. Οι αλλαγές που πραγματοποίησε η Porsche ήταν αρκετές. Ξεκίνησε με την αλλαγή του συστήματος υπερπλήρωσης, το οποίο ρυθμίστηκε στα 1,4 bar και την τοποθέτηση νέου, πιο αποδοτικού intercooler. Οι δύο επικεφαλής εκκεντροφόροι του 20 βάλβιδου κινητήρα αντικαταστάθηκαν με ένα σετ πιο «άγριων», ενώ αναβάθμιση υπήρξε και στο σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου με νέα μπεκ της Bosch. Τέλος, αναβάθμιση υπήρξε και στην ηλεκτρονική μονάδα ECU. Κάπως έτσι, η ισχύς του πεντακύλινδρου κινητήρα χωρητικότητας 2.226 κ.εκ. έφτασε στους 315 ίππους και η ροπή στα 410 Nm, τιμές αρκετά εντυπωσιακές για τέτοιας κατηγορίας αυτοκίνητο. Το αμάξωμα των 1.600 κιλών εκτοξευόταν στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,4 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα έφτανε τα 262 χλμ./ώρα. Δημοσιεύματα της εποχής ανέφεραν ότι η πρόσφυση που εξασφάλιζε το σύστημα τετρακίνησης ήταν μοναδική, με αποτέλεσμα στα 0-50 χλμ./ώρα το Audi RS2 Avant να είναι εξίσου γρήγορο με την McLaren F1. Πράγματι, η διαδικασία ολοκληρονόταν και για τα δύο αυτοκίνητα σε μόλις 1,9 δλ.

Η παραγωγή του Audi RS2 Avant ξεκίνησε, όπως ήδη αναφέραμε, το 1994 και ολοκληρώθηκε το καλοκαίρι του 1995. Μέσα σε αυτό το διάστημα, το πρώτο σκληροπυρηνικό station wagon κατασκευάστηκε σε 2.891 αντίτυπα λόγω της αυξημένης ζήτησης, αφού το αρχικό πλάνο ήταν να κατασκευαστεί σε 2.200 μονάδες. Αυτό ήταν το κλασσικό πλέον RS2 Avant, για πολλούς το πιο ποθητό αυτοκίνητο της Audi. Ώρα να το απολαύσουμε στο εντυπωσιακό video που ακολουθεί!
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

autoagora Team