Πίσω στο μακρινό 1987, η δεύτερη σειρά Honda CRX κατάφερε να κάνει κολοσσιαία επιτυχία. Μετά από 30 και πλέον χρόνια, αυτή η ιδέα εμπνέει περισσότερο από ποτέ. Ωδή στον «Θρύλο» του CRX!!
Αναβιώνοντας το παρελθόν μέσα από τα μάτια του HondaCRX, αναρωτιέσαι που υστερούσε, την δεκαετία του 1980, το μοντέλο της Honda και δεν πούλησε παραπάνω; Μήπως οι Ιάπωνες δεν είχαν την τεχνογνωσία να το εξοπλίσουν σωστά; Την ώρα που η Mercedes παζάρευε ακόμα, τον δεξί καθρέπτη και την πέμπτη ταχύτητα, οι ειδικοί στο σούσι είχαν από καιρό εφαρμόσει ηλεκτρική λειτουργία σε παράθυρα, καθρέπτες και κεραίες, με τους διακόπτες ρύθμισης τους στο εσωτερικό, να παραπέμπουν στο καινούργιο sequel της ταινίας ο Ιππότης της ασφάλτου.
Αλλά όπως και ο προκάτοχός του, και η δεύτερη σειρά CRX δεν φορτώθηκε με εξτρά εξοπλισμό από το εργοστάσιο. Δεν υπάρχουν ηλεκτρικά παράθυρα, δεν υπάρχει ABS, ούτε καν υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης. Δεν χρειάζεται, λέει με στόμφο ο ιδιοκτήτης Ralf Werdermann, καθώς τοποθετεί το κλειδί στη μίζα. Ο επιχειρηματίας από τη γραφική πόλη Neustrelitz, στη μέση των λιμνών του Mecklenburg, δήλωνε ενθουσιασμένος με το Bonsai Coupé, ήδη από την παιδική του ηλικία. Έτσι πριν από ένα χρόνο, αποφάσισε να κάνει στον εαυτό του ένα δώρο γενεθλίων. Το CRX του, σε Milano Red απόχρωση, είναι ένα από τα τελευταία της δεύτερης σειράς που κατασκευάστηκε μεταξύ 1987 και 1991, με 25.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ. Το αυτοκίνητο χρονολογείται από μια εποχή που οι Ιάπωνες ήταν ακόμα στη γρήγορη λωρίδα χάρη στην εξελιγμένη τεχνολογία.