Πάνω απ όλα, η Honda φημιζόταν για τους αξιόπιστους πολύστροφους κινητήρες, την εξαιρετικά ισορροπημένη ανάρτηση και την υψηλή ποιότητα κατασκευής και το CRX αποτελεί την ζωντανή απόδειξη αυτών των προτερημάτων. Θέλοντας να δείξει από τι είναι πραγματικά φτιαγμένη, η Honda εγκατέλειψε σκόπιμα ολόκληρη τη διαθέσιμη γκάμα του εξοπλισμού στο συρτάρι και δημιούργησε ένα σπορ αυτοκίνητο που δεν αφήνει τίποτα να είναι επιθυμητό, όπως λέει με αυτοπεποίθηση στο δελτίο τύπου. Οι μεγάλοι χρόνοι παράδοσης ήταν φυσικό επακόλουθο. Το timing ήταν τέλειο.
Η Aνιση μάχη και η Εξέλιξη
Το 1987, η VW είχε το Scirocco II στις εκθέσεις, το οποία σε καμία περίπτωση δεν προσέγγισε ποτέ τον όμορφο προκάτοχό του σχεδίασης Giugiaro.
Στην Alfa, το τελευταίο GTV ήταν επίσης θαμμένο και το Calibra της Opel προσπαθούσε να ισιώσει τις ρυτίδες του, στη σήραγγα αεροδυναμικής. Το CRX, από την άλλη πλευρά, ήταν διαθέσιμο, καθώς και κοινωνικά αταξινόμητο. Μπορούσες να πας μαζί του χωρίς δισταγμό σε ένα golf club. Η δεύτερη καριέρα του ήταν αυτή της βελτίωσης, ιδιαίτερα δημοφιλής στη νεολαία. Σήμερα, τα εργοστασιακά CRX είναι πιο σπάνια από τη Ferrari και θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν σαν παράδειγμα το τι χρειάζεται να έχει ένα πραγματικό αυτοκίνητο, χωρίς περίτεχνες αεροτομές και μεγάλες εξόδους αέρα όπως στο σημερινό Civic. Ο καθαρός σχεδιασμός του CRX είναι ο καλύτερος δυνατός.
Χάρη στην τεχνολογία τεσσάρων βαλβίδων και το σύστημα VTEC, το οποίο παρέχει μεταβλητό χρονισμό, ο κινητήρας 1.6 λίτρων αποδίδει 124 ίππους και στροφάρει γραμμικά μέχρι σχεδόν τις 7.000 σ.α.λ. Το κοντό γρανάζωμα του πεντατάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων, κρύβει επιμελώς την μειωμένη ροπή στη χαμηλή περιοχή στροφών. Ένα μεγάλο μέρος της οδηγικής απόλαυσης οφείλεται επίσης στο χαμηλό βάρος. Τα 930 κιλά επιτρέπουν την οδήγηση τύπου καρτ. Σαν τυπικό μπροστινοκίνητο, το CRX σπρώχνει συνεχώς τους μπροστινούς τροχούς, αλλά χρειάζεται προσοχή γιατί αν η ουρά ξεκολλήσει, χρειάζονται επιδέξιοι χειρισμοί με το γκάζι, ώστε να μαζευτεί εκ νέου. Αλλά ακόμη και μια χαλαρή βόλτα είναι διασκεδαστική. Τα πολύ μαλακά καθίσματα μεσολαβούν επιτυχώς μεταξύ του σκληρού πλαισίου και του σφιχτού πίσω μέρους. Μια δεύτερη ματιά στο cockpit αποκαλύπτει τον λειτουργικό και απλοϊκό χαρακτήρα του CRX. Καθαρή βιομηχανική σχεδίαση, χωρίς τεχνάσματα. Το CRX δεν χρειάζεται πρόσθετα, χρειάζεται καμπύλες.
Συμπέρασμα: Πολλοί θυμούνται τα Honda CRX μόνο ως καμβά βελτιώσεων με μεγάλη εξάτμιση. Η μεγαλοφυία του concept ξεχάστηκε γρήγορα. Εξοπλισμένο με τα βασικά, αποδεικνύει τι είναι σήμερα πραγματικά απαραίτητο και πόσο μεγάλη ήταν η Honda κάποτε.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
autoagora Team
GLB Iconic: Όφελος από 6.000ε!
Copyright © 2025 - autoagora.gr