Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
5 φωτογραφίες »

Ένα μοτέρ που λάτρευε την βελτίωση

30/3/2021

Όπως και στην περίπτωση του Opel Corsa OPC, κάτω από το καπό του 207 RC τοποθετήθηκε ένας τετρακύλινδρος κινητήρας χωρητικότητας 1,6 λτ., ο οποίος είναι γνωστός με την κωδική ονομασία THP (Turbo High Pressure). Βασικά χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου κινητήρα ήταν το σύστημα μεταβαλλόμενου χρονισμού των βαλβίδων εισαγωγής (Variable Valve Timing VVT), αλλά και η twin-scroll αρχιτεκτονική του συστήματος υπερπλήρωσης, που είχε σαν αποτέλεσμα την εξάλειψη του turbo-lag.

Το αποτέλεσμα ήταν 175 ίπποι και 240 Nm (260 Nm στιγμιαία) ροπής από τις μόλις 1.600 σ.α.λ., που επέτρεπαν στο γαλλικό μοντέλο των 1.325 κιλών να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,1 δλ. και να συνεχίζει μέχρι την τελική των 220 χλμ./ώρα. Από εκεί και πέρα, για όσους δεν αρκούνταν σε αυτές τις επιδόσεις, ο THP ήταν ένας κινητήρας εύκολα βελτιώσιμος και με μικρές παρεμβάσεις ξεπερνούσε εύκολα τους 200 ίππους.



Η ειδική έκδοση «Le Mans»
Θέλοντας να τιμήσει τη θετική πορεία του αγωνιστικού της τμήματος στον αγώνα αντοχής του Le Mans, η γαλλική φίρμα δημιούργησε 2.000 αντίτυπα Le Mans 207. Ασφαλώς εξαίρεση δεν αποτέλεσε το κορυφαίο RC, το οποίο απέκτησε εξωτερικές αλλά και εσωτερικές λεπτομέρειες. Πιο συγκεκριμένα, τοποθετήθηκαν αγωνιστικές λεπτομέρειες κατά μήκος του καπό και της οροφής, μέχρι πίσω στην αεροτομή. Επιπλέον εφαρμόστηκε το λογότυπο της Peugeot στο πλαϊνό τμήμα και τα εξωτερικά χρώματα ήταν αποκλειστικά Banquise White και Obsidien Black. Ασφαλώς, αλλαγές υπήρξαν και στο εσωτερικό, όπου δεν απουσίαζε το πινακάκι με την σχετική αρίθμηση από το τιμόνι, αλλά και μερικές ακόμα αλουμινένιες λεπτομέρειες.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει