Πώς δουλεύουν αυτά μεταξύ τους;
Τα νέα υβριδικά συστήματα της Toyota έχουν 2 ηλεκτροκινητήρες, τον MG1 και MG2.
Ο MG1 είναι ουσιαστικά μια γεννήτρια που χρησιμοποιείται για την εκκίνηση του αυτοκινήτου, ενώ παράλληλα παράγει ενέργεια για την φόρτιση της μπαταρίας.
Ο κινητήρας MG2 από την άλλη πλευρά είναι πολύ σημαντικός για την αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, αφού αποτελεί πηγή ενέργειας για την κίνηση των τροχών, μιας και συνδέεται με αυτούς, ενώ η ταχύτητα περιστροφής του καθορίζει ουσιαστικά την ταχύτητα κίνησης του αυτοκινήτου όταν αυτό βρίσκεται στο ηλεκτρικό πρόγραμμα (EV mode).
Οι ηλεκτρικοί κινητήρες συνδέονται με τον θερμικό μέσω ενός ιδιαίτερα high-tech eCVT κιβωτίου το οποίο κατανέμει την ισχύ στους τροχούς.
Στα 4ης γενιάς υβριδικά Toyota, βρίσκουμε και την μονάδα ελέγχου ισχύος (PCU).
Η μονάδα αυτή διαχειρίζεται ρεύμα 100A και στέλνει στο inverter προκειμένου αυτό να μετατρέψει το ρεύμα από συνεχές σε εναλλασσόμενο. Η μονάδα είναι σχεδιασμένη με σκοπό τα χαμηλά επίπεδα παραγόμενης θερμότητας.
Έτσι, είναι καλύτερη η μεταφορά ενέργειας στον ηλεκτροκινητήρα και το σύστημα είναι πολύ πιο αποδοτικό.
Τα περιφερειακά συστήματα του αυτοκινήτου εξακολουθούν και τροφοδοτούνται με ρεύμα 12V, αφού η PCU διαθέτει μετατροπέα τάσης που μετατρέπει τα 177V της μπαταρίας σε 12V.
Τέλος, τα διάφορα εξαρτήματα συνεργάζονται μεταξύ τους μέσω του Διαχωριστή Ισχύος, χάρη στον οποίον το αυτοκίνητο μπορεί να λειτουργεί είτε ως αμιγώς ηλεκτρικό, είτε ως υβριδικό, συνδυάζοντας ηλεκτροκινητήρα και βενζινοκινητήρα.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
autoagora Team
Copyright © 2025 - autoagora.gr