autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Αγνωστα sport ιταλικά αυτοκίνητα

Διαβάστηκε από 5044 αναγνώστες - 27/1/2021

2) Alfa Romeo 2600 Sprint
Θα μπορούσαμε να πούμε πως η Alfa Romeo 2600 Sprint είναι η μεγάλη αδελφή της πασίγνωστης Giulia Sprint GT, τόσο σε μέγεθος αμαξώματος, όσο και σε κινητήρα, αφού αυτός ήταν εξακύλινδρος 2,6 λίτρων. Το όμορφο 2+2 GT μοντέλο έκανε το ντεμπούτο του το 1962, και ήταν σχεδιασμένο από τον Giugiaro. Χάρη στους 281 ίππους, είχε εξαιρετικές επιδόσεις. Ακόμα και σήμερα θα ντρόπιαζε αρκετά γρήγορα μοντέλα, αφού πετύχαινε χρόνο 0-100km/h σε 4,8 δευτερόλεπτα.

Το αυτοκίνητο έλαβε πολλές θετικές κρητικές, ειδικά όσον αφορούσε τον κινητήρα του. Παρόλα αυτά, οι πωλήσεις του μοντέλου δεν σημείωσαν μεγάλη επιτυχία, και ένας από τους λόγους ήταν η μικρότερη Giulia. Ακόμα και η ίδια η Alfa Romeo προτίμησε να δώσει περισσότερο βάρος στην εξέλιξη του τελευταίου μοντέλου, το οποίο, όπως απέδειξε η ιστορία, ήταν μία σοφή κίνηση, αφού αγαπήθηκε περισσότερο από το κοινό, κάτι που ισχύει μέχρι τις μέρες μας.


 
3) Maserati Karif
Η Maserati Karif παρουσιάστηκε στην Έκθεση της Γενεύης του 1988 και ήταν ένα sport αυτοκίνητο με γωνιώδη όψη, το οποίο είχε δημιουργηθεί με σκοπό να παρέχει ανόθευτη οδηγική ευχαρίστηση. Η εταιρεία ανέφερε πως ο στόχος της ήταν να κάνει όποιον βρισκόταν πίσω από το τιμόνι «να νιώσει ως οδηγός αγώνων». Ως σύμμαχο για αυτό είχε τους 285 ίππους που πήγαζαν από τον twin turbo κινητήρα 2600 κυβικών. Το διαφορικό ήταν περιορισμένης ολίσθησης, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων ήταν το θρυλικό 5άρι ZF με την Πρώτη κάτω.

Το μοντέλο που πήρε την ονομασία του από τον Νοτιοδυτικό άνεμο που πνέει στη Σομαλία, είχε περιορισμένη παραγωγή. Μόνο 221 αντίτυπα κατασκευάστηκαν, και η Karif έμελλε να ξεχαστεί για χάρη της πιο αργής, αλλά πρακτικότερης, Maserati Biturbo, που ήταν διαθέσιμη από το 1981 έως το 1994.


 
4) OSCA 1600GT
Η Maserati ιδρύθηκε το 1914 από 5 αδέρφια. Το 1937 είχαν απομείνει εν ζωή 3, οι οποίοι πούλησαν τις μετοχές τους, και 10 χρόνια μετά ίδρυσαν την OSCA, με κύριο σκοπό να δημιουργήσουν ένα αγωνιστικό μοντέλο που θα έτρεχε στην δημοφιλή κατηγορία 1100cc.

Όσο περνούσε ο καιρός, τόσο μεγάλωναν οι κινητήρες των OSCA, και έτσι το 1960 είδαμε το 1600GT, ένα μοντέλο με ατμοσφαιρικό μοτέρ 1,5 λίτρων, απόδοσης 105 ίππων. Συνολικά κατασκευάστηκαν 128 τέτοια αυτοκίνητα, τα οποία πολλές φορές είχαν αμαξώματα από διαφορετικούς οίκους, μιας και ήταν συνηθισμένη τακτική της εταιρείας να στέλνει έτοιμα, συναρμολογημένα σασί σε διάφορους αμαξοποιούς, προκειμένου να τους δώσει ο καθένας το δικό του στιλ.
Οι αδελφοί Maserati πούλησαν την OSCA στον Κόμη Domenico Agusta, τον ιδρυτή της θρυλικής MV Agusta, και η εταιρεία έπαψε να υφίσταται το 1967.
 


5) Lamborghini Jarama
Σας παρουσιάζουμε μία Lamborghini του παρελθόντος, η οποία ήταν σχεδιασμένη από τον Marcello Gandini. Δεν ήταν η Miura, ούτε η Countach. Η εν λόγω Lamborghini Jarama ήταν ένα GT αυτοκίνητο 2+2 θέσεων, και είχε εξελιχθεί με σκοπό να έχει απήχηση στην Αμερικάνικη αγορά. Ο κινητήρας της ήταν V12 3,9 λίτρων, ο οποίος απέδιδε αρχικά 350 άλογα. Αργότερα, χάρη σε αναβαθμίσεις στις κεφαλές και τα καρμπυρατέρ, η ισχύς αυξήθηκε κατά 15 ίππους.
Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της Jarama ήταν τα εμπρός φανάρια, που δεν ήταν πλήρως καλυμμένα, όπως τα συνηθισμένα αυτοκίνητα με pop-up φώτα, αλλά το κάτω μέρος τους ήταν ορατό, δίνοντας την εντύπωση πως η συγκεκριμένη Lamborghini ήταν συνοφρυωμένη.

Το μοντέλο ήταν το αγαπημένο του κ. Ferruccio Lamborghini, ο οποίος δήλωσε το 1991 πως «προτιμούσε την Jarama από τις υπόλοιπες, επειδή ήταν η χρυσή τομή μεταξύ της Miura και της Espada», ενώ η προσωπική του Jarama S βρίσκεται ως έκθεμα στο μουσείο της Lamborghini στην έδρα της, στη Sant Agata Bolognese.
Συνολικά κατασκευάστηκαν 328 αντίτυπα, από το 1970 έως το 1976, και με το πέρασμα των χρόνων η αγαπημένη του κ. Ferruccio ξεχάστηκε, ζώντας στη σκιά της θρυλικής Countach και της εμβληματικής Miura.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

autoagora Team