autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Ξεχασμένες και άγνωστες ιταλικές sport κατασκευές

Διαβάστηκε από 5045 αναγνώστες - 27/1/2021

6) Fiat 8V Supersonic
To Supersonic είχε βασιστεί στο Fiat 8V και διέθετε εμφάνιση επιμελημένη από τον οίκο Ghia. Σχεδιασμένο στις αρχές της δεκαετίας του 1950, το εξωτερικό του αυτοκινήτου ήταν σαφέστατα επηρεασμένο από την τάση της εποχής που περιστρεφόταν γύρω από την αεροπλοΐα και τα Jet.

Συνολικά κατασκευάστηκαν 8 αντίτυπα του 8V Supersonic, τα περισσότερα εκ των οποίων αγοράστηκαν από Αμερικάνους.
Το 2011 ένα original μοντέλο που δεν είχε υποστεί ανακατασκευή, πωλήθηκε σε δημοπρασία έναντι 1,7 εκατομμυρίων δολαρίων.


 
7) Lancia Hyena
Η Lancia Delta HF Integrale Evo είναι ένα από τα πιο διάσημα και ποθητά sport αυτοκίνητα που κατασκεύασαν οι Ιταλοί. 25 από αυτές «θυσιάστηκαν», για να κατασκευαστούν 25 Ύαινες.
Η Lancia Hyena ήταν αποτέλεσμα έμπνευσης ενός Ολλανδού συλλέκτη αυτοκινήτων, ο οποίος ήθελε να αποκτήσει μία coupe έκδοση του πολυπρωταθλητή του WRC, της Delta Integrale Evo. Απευθύνθηκε στον οίκο Zagato, ο οποίος παρουσίασε το 1992 το πρωτότυπο μοντέλο. Το κοινό λάτρεψε την Hyena, και η Zagato αποφάσισε να προχωρήσει σε παραγωγή του οχήματος.

Η Lancia δεν ήταν ιδιαίτερα χαρούμενη για αυτό το γεγονός, και αρνήθηκε να εφοδιάσει τον οίκο με καινούρια αμαξώματα. Αυτό έκανε πιο πολύπλοκα τα πράγματα, αφού για την παραγωγή ενός αντιτύπου έπρεπε να αγοραστεί μία καινούρια Delta Integrale Evo, να μεταφερθεί στην Ολλανδία όπου και θα αποσυναρμολογούταν, και έπειτα να μεταφερόταν στο Μιλάνο για την μετατροπή σε Hyena. Ως αποτέλεσμα, το αυτοκίνητο ήταν αρκετά ακριβό, αφού τελική του τιμή ήταν 62.000 ευρώ.


 
8) B-Engineering Edonis
Η B-Engineering είναι μία εταιρεία που δημιουργήθηκε από τις στάχτες της Bugatti, όταν αυτή χρεοκόπησε το 1995. Ορισμένοι από τους πρώην υπαλλήλους, ένωσαν τις δυνάμεις τους, και ίδρυσαν μία νέα εταιρεία, την B-Engineering.
Χρησιμοποιώντας το σασί και τα μηχανικά μέρη της Bugatti EB 110, δημιούργησαν το –άκρως κατάλληλα ονομασμένο- Edonis, ένα αυτοκίνητο που θα μπορούσαμε να πούμε πως ήταν μία από τις πρώτες προσπάθειες παραγωγής ενός μοντέρνου hypercar.

Ο κυβισμός του κινητήρα της EB 110 αυξήθηκε από τα 3500 στα 3760cc, και τα 4 μικρά turbo της IHI αντικαταστήθηκαν από 2 μεγαλύτερα της ίδιας εταιρείας. Η ιπποδύναμη του μοντέλου ήταν 680PS, και, σε αντίθεση με την τετρακίνητη Bugatti που χρησιμοποιήθηκε ως βάση, το Edonis είχε κίνηση στους πίσω τροχούς. Χάρη σε αυτό, επετεύχθη μείωση του βάρους κατά 70kg.
Παρά τα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά του, το Edonis, που παρουσιάστηκε το 2000, πέρασε σύντομα στη λήθη.

Ενώ το αρχικό πλάνο ανέφερε τη δημιουργία 21 αντιτύπων, κατασκευάστηκαν στην αρχή μόνο 2 πρωτότυπα. Παρόλα αυτά, η παραγωγή του Edonis γίνεται ακόμα σε πολύ μικρά νούμερα, αρκεί οι ενδιαφερόμενοι να έρθουν σε επαφή απευθείας με την εταιρεία.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

autoagora Team