Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
2 φωτογραφίες »

Toyota και Lexus σε κάνουν... vegan

30/11/2020

Μία νέα εφαρμογή από Toyota και Lexus ετοιμάζεται να φέρει περισσότερους υποστηρικτές στην vegan διατροφή. Διαβάστε το πώς.

Οι όροι αυστηρή χορτοφαγία ή βιγκανισμός χρησιμοποιούνται για να δηλώσουν την αποφυγή κάθε ζωικής πρωτεΐνης στην διατροφή ενός ανθρώπου. Στην πραγματικότητα, όσοι έχουν επιλέξει να είναι vegan τρέφονται αποκλειστικά με φυτικές πρωτεΐνες, απέχοντας ολοκληρωτικά από το κρεάς, τα ψάρια, τα αυγά, το μέλι και τα γαλακτοκομικά προϊόντα.
 
Μέχρι στιγμής, στην χώρα μας περίπου 0,8% του πληθυσμού (περίπου 80.000 άνθρωποι) είναι vegan. Αντιθέτως, ο συγκεκριμένος τρόπος ζωής στο εξωτερικό είναι περισσότερο διαδεδομένος. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, για παράδειγμα, σε πρόσφατη μελέτη έγινε γνωστό ότι 9,6 εκατομμύρια Αμερικανοί είναι τώρα vegans, αντιπροσωπεύουν το 3% του συνολικού πληθυσμού και μία αύξηση της τάξεως του 300% τα τελευταία 15 χρόνια.
 
Πού κολλάει το αυτοκίνητο στην αυστηρή χορτοφαγία, είναι η εύλογη απορία. Με την εξέλιξη του infotainment και των παροχών που δίνονται, οδηγός και συνεπιβάτες σχεδόν... απαιτούν να ξέρει το αυτοκίνητο της σύγχρονης εποχής τα καλύτερα εστιατόρια της περιοχής. Η Toyota αναγνωρίζει την τάση στροφής στον βιγκανισμό και μέσα από την συνεργασία με το «HappyCow» θέλει να εξυπηρετήσει τους πελάτες της με την χρήση της τεχνολογίας.
 
Για όσους δεν γνωρίζουν, το HappyCow είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα που βοηθά όσους αναζητούν vegan και vegetarian εστιατόρια στις ΗΠΑ. Με τη νέα συνεργασία με την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, τα οχήματα Toyota και Lexus με χρονολογία από 2020 και έπειτα, τα οποία είναι εξοπλισμένα με τη υπηρεσία Destination Assist, μπορούν τώρα να χρησιμοποιούν το HappyCow για να βρουν κατάλληλα μέρη για φαγητό που βρίσκονται κοντά στην τοποθεσία τους.  
 


Η λειτουργία Destination Assist χρησιμοποιείται για δοκιμαστική περίοδο ενός έτους σε οχήματα Toyota που αγοράστηκαν ή μισθώθηκαν πρόσφατα. Τα οχήματα Lexus, από την άλλη πλευρά, δοκιμάζουν την υπηρεσία αυτή για τρία χρόνια. «Είμαστε ενθουσιασμένοι που συμμετέχουμε στο Toyota Connected s Destination Assist, το οποίο επιτρέπει στους ιδιοκτήτες επιλεγμένων μοντέλων Toyota / Lexus 2020 να μιλούν live με αντιπροσώπους που έχουν εκπαιδευτεί να χρησιμοποιούν το HappyCow», δήλωσε επικεφαλής του HappyCow, Ken Spector. Πώς λειτουργεί; Πατώντας το κουμπί «Προορισμός» στην οθόνη ψυχαγωγίας, το σύστημα θα επικοινωνήσει live με έναν αντιπρόσωπο για να απαντήσει το ερώτημα του οδηγού του αυτοκινήτου. Οι χρήστες πρέπει απλώς να αναφέρουν ότι αναζητούν εστιατόριο για vegan ή vegetarian. Τότε, ο υπάλληλος θα χρησιμοποιήσει το HappyCow για να βρει τα πλησιέστερα.
 
Προς το παρόν, η υπηρεσία HappyCow διατίθεται αποκλειστικά στις ΗΠΑ. Ωστόσο, η εταιρεία διερευνά τις δυνατότητες παγκόσμιας επέκτασης, σύμφωνα με την ιστοσελίδα VegNews.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις

Σχετικες επιχειρησεις