Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Στην επίσημη αποκάλυψη του ανανεωμένου R8 προχώρησε η Audi.

Tο γερμανικό supercar έρχεται ισχυρότερο αλλά και με μία πιο «σέξι» εμφάνιση.

τόσο το ανανεωμένο R8 όσο και το R8 Spyder παίρνουν ισχύ από τον ατμοσφαιρικό V10 κινητήρα 5,2 λίτρων.

Το ισχυρότερο R8 V10 plus πήρε νέα ονομασία και πλέον ονομάζεται Audi R8 V10 Performance Quattro.

Το ανανεωμένο supercar έρχεται με μια ευρύτερη μάσκα και ανασχεδιασμένους προβολείς.

Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι σχεδόν ανεπαίσθητες.

Aνανεωμένο Audi R8

25/10/2018

Στην επίσημη αποκάλυψη του ανανεωμένου R8 προχώρησε η Audi, με το γερμανικό supercar να έρχεται ισχυρότερο αλλά και με μία πιο «σέξι» εμφάνιση.

Ξεκινώντας κατευθείαν από το κομμάτι του κινητήρα, τόσο το ανανεωμένο R8 όσο και το R8 Spyder παίρνουν ισχύ από τον ατμοσφαιρικό V10 κινητήρα 5,2 λίτρων, ο οποίος πλέον είναι ρυθμισμένος να προσφέρει 570 ίππους και 550 Nm ροπής. Αυτό σημαίνει πως το τελευταίο R8 είναι κατά 30 ίππους και 10 Nm ροπής ισχυρότερο από το μοντέλο που αντικαθιστά. Σε ότι αφορά τους επιδόσεις, η μάρκα αναφέρει πως το coupe είναι πλέον σε θέση να κάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα, ενώ το Spyder χρειάζεται 3,5 δευτερόλεπτα, πριν φτάσουν στην τελική ταχύτητα των 324 και 322 χλμ./ώρα, αντίστοιχα.
 
Από κει και πέρα σε ότι αφορά το ισχυρότερο R8 V10 plus, η ανανέωση έφερε και μία νέα ονομασία για το μοντέλο  που πλέον ονομάζεται Audi R8 V10 Performance Quattro. Ακολουθώντας και αυτό τα ίδια βήματα με το R8, έρχεται με τον ίδιο κινητήρα, ο οποίος προσφέρει πλέον 620 ίππους και 580 Nm ροπής, κάτι που σημαίνει 10 άλογα και 20 Nm ροπής περισσότερα από το R8 V10 plus. Στη συγκεκριμένη έκδοση το coupe φτάνει από στάση τα 100 χλμ./ώρα σε 3,1 δευτερόλεπτα, ενώ 0,1 του δευτερολέπτου χρειάζεται επιπλέον το Spyder που βλέπει τα 100 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα. Όλα αυτά πριν την τελικά ταχύτητα των 331 και 329 χλμ. /ώρα, αντίστοιχα.

Σε ότι αφορά το εξωτερικό μέρος και εκεί θα μπορέσει κανείς να βρει κάποιες αλλαγές οι οποίες ωστόσο δεν είναι αρκετές.  Το ανανεωμένο supercar έρχεται με μια ευρύτερη μάσκα και ανασχεδιασμένους προβολείς, με τις «μυτερές» γωνίες να αποτελούν βασικό χαρακτηριστικό. Στο πίσω μέρος συναντά κανείς μία γρίλια που βοηθά στη ροή του αέρα και εκτείνεται σε όλο το μήκος, ενώ το παρόν δίνει ο αεροδυναμικός διαχύτης αλλά και η λεπτή και κομψή αεροτομή. Όσοι επιθυμούν μπορούν να προσθέσουν και ένα μπροστινό σπλίτερ κατασκευασμένο από ίνες άνθρακα.
 
Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι σχεδόν ανεπαίσθητες, με τη καμπίνα να διατηρείται ίδια με κάποιες μικρές αλλαγές στη διακόσμηση της ταπετσαρίας. Να σημειώσουμε πως το ανανεωμένο R8 θα έρθει και με μία ενημερωμένη ανάρτηση, η οποία προσφέρει καλύτερη αίσθηση στην οδήγηση ανάλογα με το mode που έχει επιλέξει ο οδηγός, ενώ στο R8 V10 Performance Quattro υπάρχουν τρία νέα modes (dry, wet και snow).
 
Το ανανεωμένο R8 θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το πρώτο τρίμηνο του 2019.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις