Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Εντυπωσιακή εμφάνιση με σπορ προφυλακτήρες και τεράστιες 20άρες ζάντες.

Το πακέτο Competition διαθέτει: αεροτομή, το logo Audi στα μαρσπιέ, 20άρες ζάντες με κόκκινες δαγκάνες φρένων, φιμέ τζάμια κ.α.

Στο πίσω μέρος την παράσταση κλέβει ο νέος διαχύτης στον οποίο ενσωματώνονται δύο διπλές απολήξεις του συστήματος εξάτμισης.

Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται φυσικά το σύστημα τετρακίνησης quattro.

Η ισχύς πηγάζει από τον γνωστό 2λιτρο TFSI με απόδοση 306 άλογα και 400 Νm ροπής

¶ρτια εξοπλισμένο το εσωτερικό του γρήγορου ΤΤS με τον πίνακα οργάνων να εντυπωσιάζει.

Ανανεωμένο Audi TTS

14/1/2019

Γνωρίστε το αναεωμένο Audi TTS που διαθέτει σπορ εμφάνιση και πολύ καλές επιδόσεις. Διαθέσιμο στις γνώριμες εκδόσεις αμαξώματος coupe και roadster.

Λίγο χρονικό διάστημα μετά την επίσημη παρουσίαση του Audi TT και ενώ η εταιρεία είχε ήδη αποκαλύψει τα πρώτα στοιχεία για την πιο σπορ έκδοσή του, η Audi έδωσε στο φως όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το ΤΤS στην ανανεωμένη του έκδοση.

Στο αισθητικό κομμάτι, το μάτι πέφτει στην πιο σύνθεση σχεδίαση του μπροστινού προφυλακτήρα, ίδια με αυτή της S-Line έκδοση του ΤΤ ενώ στο πίσω μέρος την παράσταση κλέβει ο νέος διαχύτης στον οποίο ενσωματώνονται δύο διπλές απολήξεις του συστήματος εξάτμισης. Τέλος, το ΤΤS θα προσφέρεται με δύο νέες χρωματικές επιλογές στο εξωτερικό pulse orange και turbo blue.

H εταιρεία κάνει διαθέσιμο για το μοντέλο το πακέτο competition που προσφέρει ακόμα περισσότερο σπορ χαρακτήρα στο ΤΤS χάρη στον πλούσιο εξοπλισμό που περιλαμβάνει: αεροτομή, το logo Audi στα μαρσπιέ, 20άρες ζάντες με κόκκινες δαγκάνες φρένων, φιμέ τζάμια κ.α.

Η ισχύς πηγάζει από τον γνωστό 2λιτρο TFSI με απόδοση 306 άλογα και 400 Νm ροπής που σε συνδυασμό με το καινούριο αυτόματο κιβώτιο S tronic 7 σχέσεων δίνει την δυνατότητα στο ΤΤS να φτάνει τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 4,5 δευτερόλεπτα στην coupe και σε 4,8 δλ στην roadster έκδοση με την τελική ταχύτητα να φτάνει και στις δύο περιπτώσεις τα 250 χλμ./ώρα. Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται φυσικά το σύστημα τετρακίνησης quattro με την μάρκα να υπόσχεται κατανάλωση 7,1 λίτρα/100 χλμ για το coupe και 7,2 λίτρα/100 χλμ για το roadster.

Οι τιμές στην Ευρώπη ξεκινούν από 54.400 ευρώ και από 57.200 ευρώ για την coupe και την cabrio/roadster έκδοση αντίστοιχα.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις