Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Σε σύγκριση με το εξερχόμενο μοντέλο, η νέα μάσκα της Σειράς 7 είναι μεγαλύτερη κατά 40%, με την επιβλητική της εμφάνιση να τονίζεται ακόμα περισσότερο λόγο του υψηλότερου μπροστινού άκρου κατά 50 χιλιοστά.

Oι LED προβολείς, στο πίσω μέρος ενώνονται μεταξύ του μέσω μίας πολύ λεπτής λωρίδας LED που διαρρέει σχεδόν όλο το πλάτος του πίσω μέρους του αυτοκινήτου.

Στα μηχανικά σύνολα οι «βαυαροί» πρόσθεσαν στη γκάμα τον νέο V8 4,4 λίτρων, που είδαμε και στην 8άρα και προσφέρει 530 ίππους και 750 Nm ροπής στις 750i xDrive και 750Li xDrive .

Το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης έχει δεχτεί update με το τελευταίο λειτουργικό σύστημα 7.0 και συνδυάζει ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και μία οθόνη αφής 10,25 ιντσών.

Ανανέωση για την BMW Σειρά 7 (+vid)

17/1/2019

Παρουσιάστηκε η ανανεωμένη λιμουζίνα της BMW, η Σειρά 7. Οι αλλαγές στην εξωτερική εμφάνιση την φέρνουν σχεδιαστικά πιο κοντά στο νέο SUV X7.

Ξεκινώντας από το εμπρόσθιο μέρος δεν μπορούμε να μην σταθούμε στην ανασχεδιασμένη και πολύ μεγάλη γρίλια «νεφρών», η οποία είναι και η μεγαλύτερη αλλαγή που έχει υπάρξει. Σε σύγκριση με το εξερχόμενο μοντέλο, η νέα μάσκα της Σειράς 7 είναι μεγαλύτερη κατά 40%, με την επιβλητική της εμφάνιση να τονίζεται ακόμα περισσότερο λόγο του υψηλότερου μπροστινού άκρου κατά 50 χιλιοστά.
 
Ανασχεδιασμένοι είναι με τη σειρά τους και οι LED προβολείς, τόσο στο μπροστά όσο και στο πίσω μέρος, με τους δεύτερους να ενώνονται μεταξύ του μέσω μίας πολύ λεπτής λωρίδας LED που διαρρέει σχεδόν όλο το πλάτος του πίσω μέρους του αυτοκινήτου. Αξίζει να σημειωθεί πως η BMW θα προσφέρει τη Σειρά 7 με δύο μεταξόνια, με την μεγαλύτερη έκδοση να προσθέτει επιπλέον 14 εκατοστά ανάμεσα στους άξονες για ακόμα μεγαλύτερο χώρο στο πίσω μέρος. Ο αριθμός αυτός έρχεται να προστεθεί στις ήδη μεγαλύτερες διαστάσεις του αυτοκινήτου που είναι κατά 22 χιλιοστά μεγαλύτερο από το προηγούμενο, την στιγμή που το πλάτος και το ύψος παραμένουν αμετάβλητα.

Στο εσωτερικό η μάρκα υποστηρίζει πως το ανανεωμένο μοντέλο διαθέτει καλύτερη ηχομόνωση, ενώ τροποποιημένη είναι και η διάταξη των χειριστηρίων πολλαπλών λειτουργιών.  Το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης έχει δεχτεί update με το τελευταίο λειτουργικό σύστημα 7.0 και συνδυάζει ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και μία οθόνη αφής 10,25 ιντσών. Δύο οθόνες αφής έχουν και οι επιβάτες των πίσω θέσεων, ωστόσο αποτελεί μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού.
 
Στα μηχανικά σύνολα οι «βαυαροί» πρόσθεσαν στη γκάμα τον νέο V8 4,4 λίτρων, που είδαμε και στην 8άρα και προσφέρει 530 ίππους και 750 Nm ροπής στις 750i xDrive και 750Li xDrive . Η plug-in υβριδική 745e συνδυάζει ένα εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα με συνολική ισχύ 394 ίππων και 600Nm ροπής, ενώ καταναλώνοντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια μπορεί να κινηθεί μεταξύ 54 και 58 χιλιομέτρων. Η M760Li xDrive με τη σειρά της παίρνει ισχύ από τον V12 6,6 λίτρων κινητήρα που έχει εξοπλιστεί με φίλτρο σωματιδίων βενζίνης και προσφέρει 585 PS και 850 Nm ροπής, κάνοντας το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτά, πριν φτάσει τα 305 χλμ./ώρα που είναι και η τελική ταχύτητα.
 
Στην Ευρώπη η 7άρα θα διατεθεί επιπλέον και σε τρεις εκδόσεις diesel, που αφορούν τον εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα πετρελαίου 3,0 λίτρων. Στην έκδοση 730d το εν λόγω μοτέρ προσφέρει 265 PS και 620 Nm ροπής, στην 740d (twin turbo) 320 PS και 680Nm ροπής και στην 750d με τετραπλό τούρμπο βρίσκουμε 400 ίππους και 760 Nm ροπής.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις