Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Η 8η γενιά της Porsche 911 Carrera S και 4S έρχεται έχοντας τοποθετημένο στο πίσω μέρος ένα εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 3,0 λίτρων.

Tο νέο μοντέλο είναι κατά 30 άλογα πιο ισχυρό από το προηγούμενο.

Σύμφωνα με την Porsche, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου PDK 8 σχέσεων, η πισωκίνητη Carrera S είναι σε θέση να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτά.

Το εσωτερικό είναι εμπνευσμένο από τις 911της δεκαετίας του 1970.

Αποκαλύφθηκε η νέα Porsche 911 (+vid)

29/11/2018

Επιτέλους έφτασε η ώρα και η Porsche αποκάλυψε επίσημα τη νέα 911, η οποία έκανε το ντεμπούτο της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Αντζελες.

Ξεκινώντας αμέσως από αυτό που ενδιαφέρει τον περισσότερο κόσμο. Η 8η γενιά της Porsche 911 Carrera S και 4S έρχεται έχοντας τοποθετημένο στο πίσω μέρος ένα εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 3,0 λίτρων ο οποίος προσφέρει στο μοντέλο 450 ίππους. Αυτό σημαίνει πως το νέο μοντέλο είναι κατά 30 άλογα πιο ισχυρό από το προηγούμενο, ενώ άγνωστή παραμένει ακόμα η ροπή, καθώς η γερμανική φίρμα δεν έχει προχωρήσει σε αποκαλύψεις.
 
Σύμφωνα με την Porsche, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου PDK 8 σχέσεων, η πισωκίνητη Carrera S είναι σε θέση να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτά, ενώ η τετρακίνητη Carrera 4S για την ίδια «αποστολή» χρειάζεται 3,6 δευτερόλεπτά. Οι χρόνοι των δύο μοντέλων είναι κατά 0,4 δευτερόλεπτα γρηγορότερη από την εξερχόμενη 911, ενώ με το προαιρετικό πακέτο Sport Chrono ο χρόνος μπορεί να μειωθεί ακόμα κατά 0,2 δευτερόλεπτά.  Σε ότι αφορά τις μέγιστες ταχύτητες αυτές τώρα μετρούνται στα 308 χλμ / ώρα (911 Carrera S) και 306 χλμ / ώρα για την 4S.
 
Ο εξωτερικός σχεδιασμός παραμένει σταθερός σε αυτόν που έχουμε συνηθίσει, ωστόσο οι άνθρωποι της μάρκας έχουν εγκαταστήσει ευρύτερα φτερά που φιλοξενούν εμπρόσθιους τροχούς 20 ιντσών, ενώ 21 ιντσών είναι αυτοί του πίσω μέρους. Το πίσω άκρο έχει το ίδιο πλάτος, ενώ το μπροστά είναι κατά 45 χιλιοστά ευρύτερο. Σε άλλα σχεδιαστικά στοιχεία η φωτιζόμενη κόκκινη γραμμή στο πίσω μέρος και οι οβάλ απολήξεις του συστήματος εξάτμισης είναι αυτά που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον.
 
Το εσωτερικό είναι εμπνευσμένο από τις 911της δεκαετίας του 1970 κάτι που αποδεικνύει ξεκάθαρα το τυπικό στροφόμετρο που είναι τοποθετημένο στο ταμπλό. Η καμπίνα κυριαρχείται από μία οθόνη 10,9 ιντσών που είναι εγκατεστημένη στην κεντρική κονσόλα και φιλοξενεί το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Λίγο πιο κάτω βρίσκονται πέντε μπουτόν για άμεση πρόσβαση σε σημαντικές λειτουργίες του οχήματος, ενώ διαθέσιμο για τον οδηγό είναι και στο σύστημα Porsche Connect Plus.

Τέλος η μάρκα κάνει λόγο πως η νέα 911 επωφελείται από ένα Wet mode το οποίο ανιχνεύει το νερό στο δρόμο και προετοιμάζει ανάλογα τα συστήματα ελέγχου και προειδοποιεί τον οδηγό, ενώ στη διάθεση του οδηγού υπάρχουν και άλλα συστήματα υποβοήθησης όπως το Night Vision Assist που συνδέεται με μια θερμική κάμερα και διατίθεται προαιρετικά για την 911 για πρώτη φορά.
 
Η νέες 911 Carrera S και Carrera 4S ξεκινούν στην αμερικανική αγορά από 113.200 και 120.600 δολάρια (περίπου 100.000 και 106.000 ευρώ) και πρόκειται να φτάσουν στις αντιπροσωπείες το καλοκαίρι του 2019.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις