autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Μπορείτε μόνο να κοιτάξετε και αγγίξετε. Μπορείτε να οδηγήσετε το Tesla Roadster, χωρίς εξωτερικούς καθρέπτες, στις αρχές του 2020

Το μπροστινό μέρος με τους στενούς προβολείς, είναι κάτι μοναδικό

Κοντό, με κλίση μπροστά και στενά παράθυρα. Ελαστικά: 265/35 ZR 20 μπροστά, 325/30 ZR 21 πίσω

Aποκλειστικό: Το γρηγορότερο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο

13/9/2018

Συναντάμε αποκλειστικά το επόμενο Tesla Roadster, το οποίο θα γίνει το γρηγορότερο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο από το 2020 και μπορείς να το παραγγείλεις από σήμερα.

Στην Βασιλεία της Ελβετίας,  έχουμε ένα ραντεβού με ένα γαλαξιακό αυτοκίνητο. Θα συναντήσουμε την τρέλα σε τέσσερις τροχούς, το επόμενο Tesla Roadster, το οποίο από το 2020 θα δώσει καινούργιο νοήμα στις λέξεις σούπερ σπορ αυτοκινήτο. Αν θέλετε να το οδηγήσετε, θα πρέπει να κερδίσετε το τζόκερ και παρακάτω είναι οι τυχεροί αριθμοί της κλήρωσης:

◊ 2,1 (δευτερόλεπτα από 0 στα 100)
◊ 200 (kWhμπαταρία)
◊ 400 (χιλιόμετρα τελική ταχύτητα)
◊ 1000 (km, μέγιστη αυτονομία)
◊ 1400 (ίπποι,  εξαπλωμένοι σε 4 x 350)
◊ 10 000 (Nm ροπή , μαζί και στους τέσσερις τροχούς)
◊ 200 000 (δολάρια, τιμή)



Είναι το ονειρικό αυτοκίνητο ενός ανθρώπου που δεν κοιμάται πια. Το αφεντικό της Tesla Elon Musk, απογείωσε την πρώτη γενιά roadster, στο διάστημα. Εδώ στην έκθεση αυτοκινήτων τέχνης "Grand Basel" εισέρχεται το "Next Gen Roadster" για πρώτη φορά στο ευρωπαϊκό έδαφος.Το αρχικό Roadster ήταν ένα διαμορφωμένο Lotus, αλλά εδώ βλέπουμε ένα 100% Tesla.

Το μπροστινό τμήμα μεταξύ των στενών προβολέων θυμίζει το μοντέλο 3. Μέρος της τεράστιας γυάλινης οροφής που αφαιρείται, το μετατρέπει σε Targa. Μια πίσω πτέρυγα όπως στο Audi TT, σώμα αλουμινένιου, carbon τελειώματα.Δεν υπάρχουν εξωτερικοί καθρέφτες, δεν ανοίγουν οι πόρτες. Μερικά βήματα πίσω, αφήνεις τις αναλογίες να σε επηρεάσουν και σκέφτεσαι πόσες προσφορές high-end έχει ο αρχισυντάκτης Franz von Holzhausen στην πραγματικότητα απορρίψει τα τελευταία χρόνια;



Το εκθεσιακό μοντέλο δεν ανοίγει. Μια ματιά μέσα από τα σκοτεινά παράθυρα αποκαλύπτει ότι δεν υπάρχουν καθίσματα μέσα, μόνο ένα τιμόνι και ένα στυλιζαρισμένο κάθετο touchpad, μινιμαλιστικό όπως στο Μοντέλο 3. Θα πρέπει να είναι τετραθέσιο, αλλά είναι πιο πιθανό να έχει 2 + 2 θέσεις. Η διαθέσιμη τεχνολογία δεν μπορεί να υπολογιστεί και έτσι υπάρχουν ερωτήσεις.



Είναι σαφές, ότι και οι δύο άξονες κινούνται. Αλλά με τη βοήθεια δύο, τριών ή ακόμα και τεσσάρων (hub) κινητήρων; Και η απόδοση; Μπορείτε μόνο να μαντέψετε. Θα πρέπει να είναι 1400 ίπποι. Καθώς η μεγαλύτερη τρέλα ακούει στη ροπή των 10 000 Nm. Είναι αυτό εφικτό? Οι άξονες και οι τροχοί αντέχουν αυτή τη δύναμη που ο Tesla αποκαλεί "ροπή στρέψης στους τροχούς". Και τα δύο δευτερόλεπτα έως τα 100 χλμ/ώρα, τα ελαστικά παραγωγής το διαχειρίζονται αυτό; Ο Burkhard Wies, Διευθυντής Ανάπτυξης Ελαστικών στην Continental, εξηγεί: "Μπορείτε σίγουρα να σχεδιάσετε ελαστικά για μια τέτοια δύναμη, παρόμοια με τη Formula 1. Πλήρης πρόσφυση ΅ΆΣε δημόσιους δρόμους; " Το Roadsterείναι ο εφιάλτης των ελαστικών, αλλά μια μέση διάρκεια 3000 χιλιομέτρων είναι εφικτή." Φυσικά, κάποιες παράμετροι είναι αμοιβαία αποκλειόμενες, όπως τελική ταχύτητα και μέγιστη αυτονομία. Τ

Τα 1000 χιλιόμετρα είναι, σύμφωνα με τον Tesla, "ταχύτητα αυτοκινητόδρομου", δηλαδή περίπου 120 χλμ./ώρα. Επίσης, το βάρος του "Next-Gen Roadster" δεν αποκαλύφθηκε. Ούτε ο ίδιος ο Tesla πιθανότατα δεν ξέρει ακριβώς πόσο ζυγίζει ένα μοντέλο παραγωγής στο τέλος. Μόνο, η τεράστια μπαταρία θα πρέπει να ζυγίζει πάνω από 800 κιλά.Πόσες παραγγελίες έχουν ήδη γίνει; Σιωπή. Όποιος γνωρίζει τους οπαδούς του Tesla μπορεί να φανταστεί ότι το roadster θα ξεπουλήσει, πολύ πριν ξεκινήσει η παραγωγή της σειράς.

Συμπέρασμα: Είμαστε πάντα προσεκτικοί πριν εκθειάσουμε ένα αυτοκίνητο, όταν το μόνο που ξέρουμε είναι η εξωτερική του όψη.  Κάτω από την όμορφη κάλυψη, υπάρχουν μόνο υποσχέσεις και πολλά ερωτηματικά. Αλλά επειδή γνωρίζουμε τον Elon Musk και τους συνεργάτες του, δεν μπορούμε  παρά να κάνουμε μια τεράστια πρόβλεψη. Τρέλα στον πρώτο γύρο.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις