autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Προκαλεί ανεξέλεγκτη φρενίτιδα το project Supra

1/3/2019

Εξαντλήθηκαν ήδη τα πρώτα 900 μοντέλα, ενώ η Toyota προχώρησε σε ανακοίνωση για την κατασκευή της αγωνιστικής GR Supra GT4, αποκλειστικά με προδιαγραφές GT4-spec.

Μετά από 17 χρόνια απουσίας από την αγορά, η δίψα των φίλων της Supra ήταν μεγάλη για ένα νέο μοντέλο και αυτό αποδείχθηκε πολύ γρήγορα. Λίγο μόνο χρονικό διάστημα μετά το ντεμπούτο του και πριν αυτό ακόμα βρεθεί στην Γενεύη για την ευρωπαϊκή του πρεμιέρα, το πασίγνωστο σπορ αυτοκίνητο «θρύλος» της ιαπωνικής εταιρείας έχει ξεπουλήσει!

Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε η Τοyota, και τα 900 αυτοκίνητα που ήταν προγραμματισμένα να κατασκευαστούν μέσα στο 2019 έχουν ήδη προ-παραγγελθεί, ενώ η λίστα αναμονής για την επόμενη παρτίδα είναι τεράστια, με την φίρμα να κάνει λόγο για χιλιάδες ενδιαφερόμενους.
Η Toyota μετά από τα πρόσφατα πρωτότυπα των GR Supra Racing και GR Supra Super GT που κατασκευάστηκαν αποκλειστικά για την πίστα, η Toyota επέστρεψε με το πρωτότυπο της GR Supra GT4 που θα κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο της στα Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης σε λίγες ημέρες από σήμερα.
 


Το μοντέλο αναπτύχθηκε στη Γερμανία από την Toyota Motorsport GmbH και είναι βασισμένο στην οδική και πρόσφατα αποκαλυφθείσα Supra A90. Όπως είναι φυσικό από τη στιγμή που μιλάμε για αγωνιστικό μοντέλο το εξωτερικό μέρος εκτός από την κατάλληλη περιποίηση στον χρωματισμό και τα πολλά αυτοκόλλητα, έχει λάβει και διαφορετικά χαρακτηριστικά. Το σημαντικότερο στην προκειμένη περίπτωση είναι η μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος, ενώ ένα σπλίτερ έχει τοποθετηθεί στο εμπρόσθιο εργοστασιακό προφυλακτήρα που διατηρεί τη θέση του.



Ολοκληρώνοντας με το εξωτερικό, η τελευταία αλλαγή σε σχέση με την κανονική Supra είναι οι αγωνιστικές ζάντες 18 ιντσών, οι οποίες προφανώς θα συνδυάζονται και με καταλληλότερα ελαστικά.

Με τη σειρά του το εσωτερικό έχει απογυμνωθεί εντελώς για να κατεβάσει το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου. Πλέον η καμπίνα φιλοξενεί ένα roll cage και ένα ζευγάρι bucket καθισμάτων, τα οποία επωφελούνται από ανθρακονημάτινο πλαίσιο. Ενώ το ταμπλό έχει κληρονομηθεί σε μεγάλο βαθμό από το κανονικό μοντέλο, ένα νέο αγωνιστικό τιμόνι OMP έχει πάρει θέση. Τέλος να σημειώσουμε πως για να «κόψει» όσο περισσότερο βάρος μπορούσε η μάρκα αφαίρεσε τα πατάκια και διάφορα άλλα χαρακτηριστικά καλλωπισμού.



Κάτω από το καπό βρίσκεται ο εξακύλινδρος σε σειρά twin scroll turbo κινητήρας 3,0 λίτρων που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο, χωρίς ωστόσο να γίνονται γνωστά στοιχεία όπως η ιπποδύναμη ή το «ύψος» της ροπής.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις