
Ο ήπια υβριδικός diesel κινητήρας της νέας X3 xDrive20d έχει 197 άλογα, καίει 7,1 λτ/100 χλμ
Υπεύθυνος για την ώθηση της BMW X3 xDrive20d που δοκιμάζουμε είναι ο δίλιτρος πετρελαιοκινητήρας που ονομάζεται B47 και υποστηρίζεται από ήπια υβριδικό σύστημα 48V, με τον ηλεκτροκινητήρα να έχει 11 άλογα και 25 Nm ροπής. Η συνδυαστική απόδοση είναι 197 άλογα και 400 Nm ροπής, με την τελευταία να εμφανίζεται από τις 1.500 στροφές του μοτέρ.
Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι αυτόματο 8 σχέσεων (Steptronic στη «γλώσσα» της BMW) που προέρχεται από τη ZF.
Σύμφωνα με τη BMW, η X3 xDrive20d χρειάζεται 7,7 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα. Αυτό ακριβώς το νούμερο, με ακρίβεια δεκάτου, είδαμε και εμείς στις μετρήσεις μας. Επιπλέον, οι ρεπρίζ 60-100 και 80-120 χλμ/ώρα ολοκληρώνονται σε 4,4 και 5,9 δευτερόλεπτα αντίστοιχα.
Η εργοστασιακή κατανάλωση σε κύκλο WLTP της BMW X3 xDrive20d κυμαίνεται μεταξύ 5,8 και 6,5 λτ/100 χλμ. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας είδαμε λίγο παραπάνω, με τις μετρήσεις σε μικτό κύκλο να δείχνουν 7,1 λτ/100 χλμ. Στην πόλη το SUV καίει 9 λτ/100 χλμ, ενώ στο ταξίδι η κατανάλωση μειώνεται στα 4,9 λτ/100 χλμ.
Σελ. 1 | BMW X3 xDrive20d: Μεγάλωσε σε χώρους, διατηρεί το sport χαρακτήρα της |
Σελ. 2 | Η νέα BMW X3 μεγάλωσε σε διαστάσεις, με το σχεδιασμό της να αναβλύζει κύρος |
Σελ. 3 | Το εσωτερικό της νέας X3 είναι φουτουριστικό και premium, έχει χώρους για 5 ψηλούς |
Σελ. 4 | Ο ήπια υβριδικός diesel κινητήρας της νέας X3 xDrive20d έχει 197 άλογα, καίει 7,1 λτ/100 χλμ |
Σελ. 5 | Στο δρόμο η X3 xDrive20d διατηρεί τη σπορτίφ συμπεριφορά των μοντέλων της BMW |