
Στο δρόμο η X3 xDrive20d διατηρεί τη σπορτίφ συμπεριφορά των μοντέλων της BMW
Όπως αναφέραμε στην αρχή, η BMW X3 εν τη γενέσει προοριζόταν να είναι ένα SUV με δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά. Το sport στοιχείο συνεχίζει να είναι εμποτισμένο και στο DNA της τρέχουσας γενιάς, κάτι που γίνεται αντιληπτό από τα πρώτα χιλιόμετρα που θα διανύσει κάποιος πίσω από το τιμόνι της.
Η ρύθμιση της ανάρτησης κλίνει προς το σφιχτό, κάτι που σε ανταμείβει όταν θελήσεις να κινηθείς σε γρήγορους ρυθμούς. Οι κλίσεις στις στροφές είναι περιορισμένες, ειδικά με τη ρύθμιση στο sport, όπου η ανάρτηση σκληραίνει και άλλο, δημιουργώντας ένα ακόμα πιο σπορτίφ σύνολο. Το τιμόνι, παρόλο που δεν ανήκει σε κάποιο M πακέτο, έχει παχύ στεφάνι και σε συνδυασμό με το στιβαρό πλαίσιο σου αποπνέει μια αίσθηση που σίγουρα δεν ταιριάζει με ένα SUV μάζας 1.965 κιλών.
Το σύστημα τετρακίνησης xDrive, που εφοδιάζει όλες τις νέες X3, εξασφαλίζει μεγάλα αποθέματα πρόσφυσης, και οι αλλαγές σχέσεων του Steptronic σασμάν γίνονται γρήγορα και ομαλά, τόσο στην αυτόματη λειτουργία όσο και στη χειροκίνητη, μέσω των paddles πίσω από το τιμόνι. Επιπλέον, συνεργάζεται άψογα με τον πετρελαιοκινητήρα, με τον τελευταίο να έχει ευρύ φάσμα ισχύος, τόσο από τις χαμηλές στροφές –όπως όλα τα diesel μοτέρ άλλωστε- όσο και στις ψηλότερες. Η λειτουργία του είναι απαλή, κρύβοντας ένα πολύ μεγάλο μέρος από την πετρελαιοκίνητη «φύση» του.
Εντός πόλης, η ανάρτηση θα απορροφήσει όπως πρέπει τις κακοτεχνίες του δρόμου, ενώ στο ταξίδι η X3 xDrive20d είναι άνετη και ξεκούραστη, με αρωγούς την υψηλή ποιότητα κύλισης και την πολύ καλή ηχομόνωση.
Ο βασικός εξοπλισμός της BMW X3 xDrive20d περιλαμβάνει LED φανάρια, ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών, τη συστοιχία οθονών που αποτελεί το BMW Live Cockpit Plus (12,3 ίντσες για τον πίνακα οργάνων και 14,9 ίντσες για το σύστημα infotainment), ατμοσφαιρικό εσωτερικό φωτισμό, αυτόματο κλιματισμό, sport καθίσματα με ηλεκτρικές ρυθμίσεις, camera οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος, λειτουργία αυτόματης στάθμευσης, σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, αυτόματο φρενάρισμα και έλεγχο τυφλού σημείου.
Η νέα BMW X3 xDrive20d έρχεται να συνεχίσει την επιτυχία των προγόνων της. Έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις, κάτι που της προσθέτει τόσο ευρυχωρία όσο και κύρος, ενώ ο πετρελαιοκινητήρας των 197 ίππων επιταχύνει με προθυμία το αμάξωμα, χωρίς να κάνει θυσίες στην κατανάλωση. Αυτό που κάνει τη X3 να ξεχωρίζει ωστόσο είναι η οδική της συμπεριφορά, που είναι ανάλογη μικρότερων και πιο δυναμικών αμαξωμάτων. Η τιμή που είναι «αλμυρή» συνοδεύεται από premium «αύρα» και έναν πολύ πλούσιο βασικό εξοπλισμό.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | BMW X3 xDrive20d |
---|---|
Κινητήρας | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.995 |
Κύλινδροι/Βαλβίδες | 4 σε σειρά/16 |
Τροφοδοσία | Turbo diesel common rail, Mild Hybrid 48V |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 197/4.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 400/1.500-2.750 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 8/αυτόματο/τετρακίνηση |
Start/Stop | NAI |
Eπιδόσεις | |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,7 |
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 4,4 |
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 5,9 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 215 |
Βάρος με οδηγό (κιλά) | 1.965 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | |
Μέση εργοστασιακή WLTP | 5,8-6,5 |
Μέση δοκιμής | 7,1 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP* | 153-171 |
Ρεζερβουάρ (λτ.) | 64,4 |
Σελ. 1 | BMW X3 xDrive20d: Μεγάλωσε σε χώρους, διατηρεί το sport χαρακτήρα της |
Σελ. 2 | Η νέα BMW X3 μεγάλωσε σε διαστάσεις, με το σχεδιασμό της να αναβλύζει κύρος |
Σελ. 3 | Το εσωτερικό της νέας X3 είναι φουτουριστικό και premium, έχει χώρους για 5 ψηλούς |
Σελ. 4 | Ο ήπια υβριδικός diesel κινητήρας της νέας X3 xDrive20d έχει 197 άλογα, καίει 7,1 λτ/100 χλμ |
Σελ. 5 | Στο δρόμο η X3 xDrive20d διατηρεί τη σπορτίφ συμπεριφορά των μοντέλων της BMW |