autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

BMW Σειρά 3: Μπαίνουν οι τελευταίες πινελιές

28/8/2018

Η νέα έβδομη γενιά της BMW Σειρά 3 βρίσκεται προ των πυλών και η βαυαρική φίρμα βάζει τις τελευταίες πινελιές ολοκληρώνοντας το σετάρισμα με δοκιμές στην πίστα του Nurburgring.

Η επόμενη γενιά της BMW Σειράς 3 περνά τώρα από τα τελευταία, κρίσιμα στάδια πριν τη μαζική παραγωγή και οι άνθρωποι της μάρκας έκριναν το Nordschleife του Nürburgring ως την πλέον κατάλληλη πίστα δοκιμών για τον έλεγχο της δυναμικής συμπεριφοράς και την ολοκλήρωση του σεταρίσματος. Κατά παράδοση, οι δοκιμές στην «Πράσινη Κόλαση» αποτελούν πραγματική δοκιμασία αντοχής της τεχνολογίας κίνησης και ανάρτησης των νέων μοντέλων BMW, ενώ σε ανακοίνωση της εταιρείας σημειώνεται πως η ανανέωση της ανάρτησης, του συστήματος διεύθυνσης και των φρένων προσέφερε στους μηχανικούς πολυάριθμες ευκαιρίες για βελτιστοποιήσεις.
 
Υπογραμμίζεται πως το κέντρο βάρους είναι περίπου 10 χλστ. χαμηλότερο από του προηγούμενου μοντέλου, η κατανομή φορτίου ανά άξονα ορίζεται σε 50:50, ενώ το συνολικό βάρος έχει μειωθεί κατά 55 κιλά. Επιπλέον, σύμφωνα πάντα με τους Βαυαρούς η ακαμψία του αμαξώματος και η έδραση της ανάρτησης, που αποτελούν κρίσιμα στοιχεία για το σετάρισμα του συστήματος διεύθυνσης και τα επίπεδα θορύβων κύλισης, έχουν βελτιωθεί σημαντικά, ενώ παράλληλα η ευελιξία του αυτοκινήτου και η ακρίβεια διεύθυνσης ωφελούνται από τα μεγαλύτερα μετατρόχια.

Σε επίπεδο κινητήρων οι προβολείς πέφτουν στον ανανεωμένο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα, όντας μάλιστα ο ισχυρότερος τετρακύλινδρος που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε μοντέλο παραγωγής BMW, με τους ανθρώπους της μάρκας να υπόσχονται περίπου 5% μικρότερη κατανάλωση από του προκατόχου του με την ιδιαίτερη συμβολή του εξελιγμένου κιβωτίου Steptronic 8 σχέσεων.
 
Η ελαφρύτερη και πιο άκαμπτη σχεδίαση του αμαξώματος υιοθετείται και για τον εμπρός και πίσω άξονα της νέας BMW Σειράς 3 Sedan. Σαν αποτέλεσμα, η κινηματική και ελαστοκινηματική των αξόνων στοχεύει στην ποιοτική αλλά και σπορ οδική συμπεριφορά. Το πιο εξελιγμένο στοιχείο της ανάρτησης της νέας BMW Σειράς 3 Sedan είναι το σύστημα απόσβεσης με τα πρώτα ενεργά αμορτισέρ (lift-related dampers) που έχουν τοποθετηθεί ποτέ σε μοντέλο BMW να λειτουργούν συνεχόμενα και προοδευτικά σε σχέση με την αντίστοιχη διαδρομή του ελατηρίου, ώστε όλοι οι κραδασμοί εξαιτίας ανωμαλιών του οδοστρώματος και κατά τη διάρκεια του ομαλού στριψίματος να εξουδετερώνονται ομαλά και με ακρίβεια.
 
Γνωστό για την ποικιλομορφία του, το σιρκουί του Nürburgring Nordschleife ήταν ιδανικό για τη επιλεκτική βελτίωση της αλληλεπίδρασης μεταξύ της νέας τεχνολογίας απόσβεσης και των λοιπών εξαρτημάτων της ανάρτησης. «Χρησιμοποιούμε ενεργά αμορτισέρ σαν ένα προσαρμοζόμενο στοιχείο σεταρίσματος και για να πετυχαίνουμε άριστη οδική συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες», εξηγεί ο Peter Langen, Επικεφαλής Δυναμικής Συμπεριφοράς. «Χάρη στη μικρή διαδρομή του ελατηρίου, η ευαίσθητη απόκριση των αποσβεστήρων εξασφαλίζει βέλτιστη εξουδετέρωση κραδασμών. Όταν το αυτοκίνητο περνά από μεγάλες ανωμαλίες, οι κινήσεις του αμαξώματος  ελέγχονται από αυξημένες δυνάμεις απόσβεσης».