Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Το C3 Aircross είναι το πρώτο μικρό SUV της Γαλλικής εταιρίας και το αποτέλεσμα είναι πετυχημένο.

Το MPV έγινε SUV και αρέσει!

Διαβάστηκε από 33699 αναγνώστες - 3/4/2018

Η Citroen κινούμενη στο πνεύμα της εποχής, ακούμπησε με το μαγικό της ραβδί το ψηλό C3 και από πετυχημένο πολυμορφικό, το μετέτρεψε σε πετυχημένο SUV. Υιοθέτει την ολοκαίνουργια σχεδιαστική ταυτότητα της Γαλλικής εταιρίας και φέρει πολλά κοινά στοιχεία με το Citroen C4 Cactus και το «απλό» C3.

Απόλυτα κατανοητή και προς την σωστή κατεύθυνση κρίνεται η επιλογή της Citroen να μετατρέψει το πολυχρηστικό C3 Picasso σε SUV της μικρής κατηγορίας. Αλλάζει σχεδίαση, όνομα και το καλλιτεχνικό Picasso γίνεται χωμάτινο Aircross. Σχεδιαστικά το νέο μοντέλο, που τοποθετείται απέναντι από τα Peugeot 2008, Seat Arona, Renault Captur κτλ, έχει καθαρόαιμη χωμάτινη εμφάνιση. Μυώδη σχεδίαση, μεγάλοι προφυλακτήρες, μπάρες οροφής και μαύρα μαρσπιέ συνθέτουν ένα σύνολο που τραβάει τα βλέμματα και σε προκαλεί να το οδηγήσεις εκτός δρόμου. 

Οι ποδιές εμπρός και πίσω είναι «fake» αλλά σε αυτή την περίπτωση δεν μας ενοχλεί μιας και το C3 Aircross δεν είναι τετρακίνητο και ούτε υπόσχεται ότι θα σκαρφαλώσει σε κακοτράχαλα μονοπάτια. Με τιμή εκκίνησης τα 14,950 ευρώ για την βασική έκδοση βενζίνης και 18,490 για την αντίστοιχη με τον κινητήρα πετρελαίου, θα μπει στην σκέψη των αγοραστών που χρειάζονται κάτι μεγαλύτερο από ένα μικρό και τα μικρομεσαία τους φαίνονται πλέον βαρετά.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Ζωντανός και οικονομικός
Ο BlueHdi που συναντάμε στα περισσότερα μοντέλα του ομίλου PSA-Opel, δίνει και εδώ το παρόν. Είναι θορυβώδης και δεν λείπει το χαρακτηριστικό κροτάλισμα των πετρελαικονητήρων. Όμως ελάχιστα decibel θα φτάσουν στα αυτιά των επιβατών μιας και η καμπίνα έχει πολύ καλή ηχομόνωση και αφήνει έξω τους ενοχλητικούς θορύβους. Ο οδηγός θα πρέπει να ξεπεράσει τις 2,000 σ.α.λ για να εκμεταλλευτεί τα 254 Nm ροπής και τα 100 άλογα που αποδίδει το μικρό SUV. Ο πετρελαιοκινητήρας δεν υπόσχεται πως θα βάλει φωτιά στην άσφαλτο,αλλά ότι θα κινήσει με άνεση και κυρίως πολύ οικονομικά το C3 Aircross. Ο στόχος αυτός θα είχε επιτευχθεί καλύτερα αν το κιβώτιο είχε μια 6η σχέση. Θα μεγάλωνε το εύρος της δύναμης και ο οδηγός δεν θα χρειαζόταν να αλλάζει συχνά ταχύτητα,ενώ στο αυτοκινητόδρομο θα πετύχαινε ακόμα καλύτερα νούμερα κατανάλωσης. Όπως και να χει, αυτός ο κινητήρας ταιριάζει γάντι με το οικογενειακό χαρακτήρα του μοντέλου, ενώ παράλληλα αποδεικνύεται φειδωλός σε απαιτήσεις καυσίμου. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις