Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Έξυπνη σχεδίαση και καλοφτιαγμένο, με ελάχιστες αλλαγές σε σχέση με το απλό C3.

Τα πολυχρηστικά στοιχεία είναι πολλά. Η Citroen είναι μετρ του είδους.

O περιστροφικός διακόπτης του Grip Control στο κέντρο ενώ δεξιά το σωτήριο σύστημα υποβοήθησης καθόδου.

Πλήρης και ευανάγνωστος με καλύτερη διάταξη σε σχέση με το C3.

Μια 6η σχέση θα μοίραζε καλύτερα την ροπή.

Εσωτερικό: Trendy και καλοφτιαγμένο

Διαβάστηκε από 33702 αναγνώστες - 3/4/2018

Αν εξαιρέσουμε, τους ακριανούς αεραγωγούς και μια ανοικτή θήκη στο ταμπλό μπροστά από τον συνοδηγό, το εσωτερικό έρχεται αυτούσιο από το απλό C3. Χωρίς να έχει υιοθετήσει κάποια επαναστατική σχεδίαση όπως τα πάλαι ποτέ Citroen, το C3 Aircross έχει ένα πολύ λειτουργικό εσωτερικό που θα καλύψει τις ανάγκες του οδηγού. Όλα ρυθμίζονται από την κεντρική οθόνη αφής που είναι πολύ εύκολη στην χρήση καθώς σε λίγα λεπτά, ακόμα και ο λιγότερο σχετικός με την τεχνολογία θα βρεί όλες τις λειτουργίες της. Ο πίνακας οργάνων μπορεί να μην είναι ψηφιακός, αλλά είναι ευανάγνωστος και πλήρης πληροφοριών. Αξίζει να αναφέρουμε ότι μας άρεσε πολύ η ευγενική φωνή του συστήματος πλοήγησης. 
Στο τομέα της ποιότητας το C3 Aircross στέκεται στο ύψος των περιστάσεων και πάρα την ευρεία χρήση σκληρών πλαστικών σε ταμπλό και πόρτες, δείχνει και είναι καλοφτιαγμένο. Δεν τρίζει το παραμικρό και όλα δείχνουν πως θα είναι ανθεκτικό στον χρόνο. Μια μικρή φάσα με μαλακό πλαστικό στο ταμπλό, δίνει ποιοτικές πινελιές στο τελικό αποτέλεσμα.
Χώροι για μικροαντικείμενα υπάρχουν πολλοί τόσο εμπρός όσο και πίσω, ενώ αρκετά μεγάλο είναι και το ντουλαπάκι του συνοδηγού.

Χώροι: Το Picasso είναι εδώ
Μπορεί να άλλαξε σχεδίαση και κατηγορία, αλλά το ψηλό C3 δεν ξέχασε εντελώς το πολυμορφικό του παρελθόν. Συναντάμε πλήθος πολυμορφικών επιλογών που μπορούν να μετατρέψουν το C3 Aircross ακόμα και σε δεινό μεταφορέα. Τα πίσω καθίσματα είναι συρόμενα, στοιχείο που δεν συναντάτε εύκολα στην κατηγορία, ενώ η πλάτη των καθισμάτων είναι ασύμμετρα διαιρούμενη. Υπάρχει ακόμα και η δυνατότητα να αναδιπλωθεί η θέση του συνοδηγού για να μεταφερθούν με ευκολία μακριά αντικείμενα. 
Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το μοντέλο ανήκει στην μικρή κατηγορία και ως εκ τούτου μην περιμένετε χώρους επιπέδου μεγάλου SUV πολυμορφικού. Στο πίσω κάθισμα θα μεταφερθούν 2 επιβάτες και με παραχωρήσεις και ένας τρίτος. Υπάρχει αρκετό ύψος για τα κεφάλια των επιβατών αλλά όχι τόσο γενναιόδωρος για τα γόνατα. Μπροστά τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα. Υπάρχει αρκετό πλάτος και ύψος ενώ οδηγός και συνοδηγός κάθονται σε καθίσματα που θυμίζουν πολυθρόνες. Η Citroen δεν ξεχνά ποτέ τις ρίζες της και φτιάχνει ακόμα τα πιο άνετα αυτοκίνητα σε κάθε κατηγορία. 
Ο χώρος αποσκευών είναι ευμετάβλητος λόγω συρόμενων καθισμάτων. Υπολογίστε έτσι 410-520 λίτρα χώρου αποσκευών. Όπως είναι λογικό, όσο μεγαλώνει ο χώρος αποσκευών τόσο μικραίνει ο διαθέσιμος χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών. Το κατώφλι φόρτωσης είναι σχετικά χαμηλό και θα διευκολύνει στην φόρτωση βαριών αντικειμένων. 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ