Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Πραγματικά πρέπει να δείτε το σήμα για να καταλάβετε πως δεν είναι supercar.

Κινητήρας – επιδόσεις: Δυνατός ο 1.600άρης, χωρίς να ξεχνάει την κατανάλωση

Διαβάστηκε από 7379 αναγνώστες - 18/4/2019

Το 508 της δοκιμής μας εξοπλίζεται με έναν 1.600άρη κινητήρα βενζίνης, που ταιριάζει γάντι στην φιλοσοφία και τις απαιτήσεις του νέου μοντέλου καθώς έχει την χρυσή τομή ανάμεσα σε επιδόσεις και κατανάλωση. Αποδίδει 180 άλογα και διαθέτει 250 Nm ροπής, ενώ με το πλήκτρο Drive Mode δίπλα από το κουμπί έναρξης του κινητήρα, μπορείτε να επιλέξετε τι προφίλ οδήγησης επιθυμείτε, από Eco μέχρι και Sport. Η απόκριση του γκαζιού είναι εντυπωσιακή με τον κινητήρα να βρυχάται αναλόγως και να σε πωρώνει όσο ανεβαίνουν οι στροφές. Το αυτόματο κιβώτιο EAT8 κάνει εντυπωσιακά καλά την δουλειά του, ενώ εάν θέλετε να πάρετε μέρος στην απόλυτη οδηγική εμπειρία, φυσικά υπάρχουν και τα ανάλογα paddles πίσω από το τιμόνι.

Με έναν εναλλασσόμενο πίνακα οργάνων, διαφορετικά drive modes και puddles, ειλικρινά μπορείς να κάνεις τις επιλογές σου και να είναι σαν να οδηγάς διαφορετικό αυτοκίνητο καθημερινά. Στον τομέα της κατανάλωσης, η μαμά εταιρία υπόσχεται 4.9 λτ./100χλμ. με την πραγματικότητα να απέχει περίπου 2.0 λτ. παραπάνω. Μία τιμή πραγματικά πολύ καλή, αναλογιζόμενοι την ισχύ και την απόκριση του κινητήρα σε κάθε πάτημα του πεντάλ. Το μόνο σίγουρο είναι πως την μία στιγμή μπορείς να πηγαίνει σούπερ οικονομικά και χαλαρά στην δεξιά λωρίδα κάνοντας ένα ατσαλάκωτο ταξίδι και 30 δευτ. αργότερα να βρίσκεσαι στην αριστερή λωρίδα σκορπίζοντας χαμόγελα σε όσους θα προσπερνάς σα σταματημένος.

Οδική συμπεριφορά: Μπορείς να το πεις και πολυεργαλείο
Αρχικά, με το που βολευτείς στην αρκετά χαμηλή θέση του οδηγού, θα αναρωτηθείς εάν βρίσκεσαι ακόμα σε αυτοκίνητο ή σε κάποιο μαχητικό έτοιμο για απογείωση. Το ανασχεδιασμένο i-cockpit, το πολύ μικρό, μα εύχρηστο τιμόνι και το μεγάλης κλίσης παρ-μπριζ σε εξιτάρουν να στρίψεις όπως δεν έχεις ξαναστρίψει ποτέ. Από τα πρώτα κιόλας μέτρα, θα εκτιμήσεις τα μεγάλα επίπεδα πρόσφυσης, ενώ το αυτοκίνητο δεν ξεφεύγει εκατοστό από τη γραμμή που εσύ θα του ορίσεις.


Σε πιο γρήγορους ρυθμούς, σίγουρα θα εκτιμήσετε το γεγονός πως τα paddles δεν περιστρέφονται μαζί με την στεφάνη, ενώ ακόμα και στο αυτόματο, το κιβώτιο μπορεί και θα ακούσει εντολές και «μαζεμένο» γκάζι. Η ποιότητα που σου προσφέρει στον δρόμο, μαζί με την άριστη ηχομόνωση σε προκαλεί να ταξιδεύεις για ώρες, ενώ η ανάρτηση θα κάνει εξαιρετική δουλειά σε κακοτεχνίες παρά την κάπως σφιχτή ρύθμιση της.  Είναι απλό δηλαδή, το 508 και στρίβει και φρενάρει και «πατάει» όσο λίγα αυτοκίνητα, δείχνοντας ή μάλλον αποδεικνύοντας πως υπάρχει ακόμα ζωή σε αυτή την κατηγορία. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ