Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

    «Βασικός» κινητήρας 140 ίππων

    Διαβάστηκε από 9568 αναγνώστες - 24/1/2020

    Η BMW της δοκιμής εφοδιάζεται με τον τρικύλινδρο 1.500άρη κινητήρα 140 ίππων, ο οποίος παίρνει σχεδόν άριστα σε όλα. Με άψογο σύμμαχο το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και τα προγράμματα παραμετροποίησης της οδικής συμπεριφοράς, καταφέρνει να απλώσει τον πολιτισμένο του χαρακτήρα αλλά και να δώσει στον οδηγό, αυτό που χρειάζεται κάθε φορά. Οι επιδόσεις πολύ καλές με το 0-100 να έρχεται σε 8.5 δευτ. και την τελική να ξεπερνά τα 213χλμ./ώρα, την ώρα που η τρικύλινδρη φύση του συνόλου είναι μαεστρικά κρυμμένη. Στην πράξη το μοτέρ έχει θετικό τράβηγμα από χαμηλά, με την λειτουργία του να είναι πλήρως ραφιναρισμένη. Η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες είναι στα 9.1λτ./100χλμ. και επηρεάζεται αρκετά από τα προγράμματα (Comfort-Eco-Sport), όπως επίσης και από το πόσο βιάζεστε.



    Δυναμική και ενδιαφέρουσα 
    Είναι η μετάδοση της κίνησης το πάν; Η νέα Σειρά 1 αποδεικνύει πως εάν είσαι άψογος σε όλα, τότε η μετάδοση δεν θα σε επηρεάσει. Νέα πλατφόρμα, ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω και το σύστημα περιορισμού ολίσθησης των τροχών, δημιουργούν ένα άκρως απολαυστικό και ενδιαφέρον σύνολο που προσφέρει ευχάριστη συμπεριφορά. Πολύ καλή ποιότητα κύλισης που θυμίζει μεγαλύτερα μοντέλα, ελεγχόμενες αντιδράσεις και αποτελεσματική ηχομόνωση, θα σας κάνουν να μπερδευτείτε αν είστε στην Σειρά 1 ή 3, την ώρα που τα φρένα παίρνουν όσκαρ με 35.5μ. απόσταση ακινητοποίησης.



    Συμπέρασμα
    Η νέα Σειρά 1 της BMW διόρθωσε όλα τα σημεία που έπασχε, θυσίασε την πίσω κίνηση προς όφελος της πρακτικότητας και πλέον μπορεί να διεκδικήσει επάξια την πρωτιά στην κατηγορία των premium μικρομεσαίων.

    Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει