5 φωτογραφίες »

Δοκιμάζουμε το Mazda CX-30 των 180 ίππων

Διαβάστηκε από 2353 αναγνώστες - 25/2/2021

Η τεχνολογία Skyactiv-X της Mazda υπόσχεται χαμηλή κατανάλωση, παρά τη μεγάλη χωρητικότητα του κινητήρα. Δοκιμάζουμε την κορυφαία έκδοση του Mazda CX-30 με τους 180 ίππους που συνδυάζει οικονομία και επιδόσεις.

 
 

Car Repair: Κάντο καινούριο με τα μισά λεφτά

Τράκαρες; Επισκεύασε το οικονομικά εδώ

Το Mazda CX-30 κατάφερε μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα να κερδίσει τις εντυπώσεις με την σχεδίασή του, αλλά και με την τεχνολογία Skyactiv-X του κινητήρα του. Αποτελεί την μεσαία επιλογή στην κατηγορία των SUV της ιαπωνικής φίρμας και τοποθετείται ανάμεσα στο μικρότερο CX-3 και το μεγαλύτερο CX-5. Στην πρώτη μας επαφή με το εντυπωσιακό crossover, είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε την ισχυρή έκδοση με τον «επαναστατικό» κινητήρα Skyactiv-X των 180 ίππων, ο οποίος έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον από τεχνικής σκοπιάς.

Εξωτερικά το νέο Mazda CX-30 διακρίνεται για την άκρως δυναμική του σχεδίαση, φιλοσοφία «Kodo» όπως την ονομάζουν χαρακτηριστικά οι Ιάπωνες. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα είναι αρκετά λεπτά,  ενώ στο αμάξωμα που «φλερτάρει» με τα 4,4 μέτρα επικρατούν όμορφες καμπύλες. Μάλιστα, στο χαμηλότερο τμήμα του αμαξώματος υπάρχουν πλαστικές επενδύσεις που τονίζουν την «crossover» διάσταση του μοντέλου.



Εσωτερικό: «Premium» με όλη τη σημασία της λέξης
Περνώντας στο εσωτερικό, είναι ορατή η έμφαση που έδωσε η ιαπωνική φίρμα στην απαράμιλλη ποιότητα. Σε κάθε επιφάνεια συναντάμε ποιοτικά υλικά, ενώ τα δερμάτινα καθίσματα της έκδοσης δοκιμής προσδίδουν μία «premium» αισθητική. Η ψηφιακή οθόνη μεγέθους 8,8 ιντσών που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα δεν είναι αφής και ο έλεγχος της γίνεται μέσω του περιστροφικού διακόπτη που βρίσκεται πίσω από τον επιλογέα ταχυτήτων. Εννοείται πως η εξοικείωση έρχεται ταχύτατα, ενώ ενδεχομένως να υπάρξει μία δυσχέρεια στη χρήση του συστήματος πλοήγησης,  κατά την επιλογή της τοποθεσίας μέσω του περιστροφικού διακόπτη. Ο πίνακας οργάνων είναι αναλογικός, αλλά παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό, ενώ δεν απουσιάζει και το heads-up display που προβάλλει την ταχύτητα στο παρμπρίζ. Στην έκδοση δοκιμής «GT PLUS» της δοκιμής, ο εξοπλισμός ήταν κάτι παραπάνω από πλούσιος, με τα θερμαινόμενα καθίσματα και το τιμόνι να δημιουργούν ένα ζεστό περιβάλλον. Όσον αφορά στους διαθέσιμους χώρους, μία πενταμελής οικογένεια θα ταξιδέψει με κάθε άνεση, ενώ ο διαθέσιμος όγκος για τις αποσκευές φτάνει τα 430 λτ.  

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει