Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Εντυπωσιάζει το χαμηλωμένο αμάξωμα και φυσικά η διχρωμία της οροφής.

Λιτό, μα αρκετά εύχρηστο το εσωτερικό, έχει πολύ καλά υλικά.

Εξαιρετική θέση και πλαϊνή στήριξη από τα μπάκετ καθίσματα.

Δοκιμή: DS3 GT Performance 208 PS - Τιμωρός με κουστούμι

1/2/2019

Πύραυλος υψηλής κοινωνίας - Πραγματικά θέλει αρκετή θέληση και γνώση για να φτιάξεις ένα τόσο σικάτο GTi μοντέλο. Η πιο γρήγορη έκδοση του DS3 βαφτίστηκε GT Performance και οι λόγοι; Προφανείς.

Πήραμε τα κλειδιά για το εντυπωσιακά γρήγορο μικρό γαλλικό GTi με τους 208 ίππους και τα 300 Nm ροπής. Το τρέξαμε, το στρίψαμε και το ζορίσαμε. Πόσους πόντους του δίνει το Torsen διαφορικό;

Εμφάνιση-σχεδίαση: Οι λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά
Σε πάει πολύ γρήγορα στα καλύτερα κοσμικά σαλόνια και έτσι η εμφάνιση δεν θα μπορούσε να είναι κραυγαλέα. Αντιθέτως έχει πολλές μικρές σπορ πινελιές που έναν γνώστη τον προϊδεάζουν για την δύναμη του αυτοκινήτου. Έτσι λοιπόν, τα ειδικά σπόιλερ χαμηλώνουν αρκετά το αμάξωμα, ενώ οι 18άρες ζάντες, τα Brembo δισκόφρενα, οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης και τα λογότυπα DS Performance συμπληρώνουν την ειδική σπορ ταυτότητα. 

Εσωτερικό-χώροι: Ποιοτικό σπορ σύνολο
Τι εμπνέει premium αύρα; Φυσικά τα πολύ ποιοτικά υλικά και η αρκετά προσεγμένη κατασκευή. Τι φωνάζει σπορ; Αρχικά τα εκπληκτικά μπάκετ καθίσματα (με επένδυση Alcantara), το flat bottomed τιμόνι, έπειτα τα αλουμινένια πεντάλ, ενώ τη λίστα κλείνει η παρουσία των χρωμάτων DS στο δεξί άκρο του ταμπλό. Από κει και πέρα, όλα γίνονται από την αρκετά εύχρηστη 7άρα οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό, ενώ γενικότερα θα μπορούσε να έχει περισσότερες θήκες για κινητά και μικροαντικείμενα. Εξετάζοντας τους χώρους, είναι αρκετά άνετο για 4 επιβάτες με τον χώρο αποσκευών να μη ξεπερνά τα 285 λτ.

Κινητήρας-επιδόσεις: Εκρηκτικές επιδόσεις και εθιστικός ήχος
Σηκώνοντας το μικρό καπό του DS3 GT Performance συναντάμε τον 1.600άρη THP turbo βενζινοκινητήρα απόδοσης 208 ίππων και 300 Nm ροπής. Το συγκεκριμένο εκρηκτικό σύνολο συνεργάζεται με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, το οποίο έχει πολύ καλή κλιμάκωση. Στην πράξη , το αμάξωμα βάρους 1.250 κιλών πετυχαίνει το 0-100 σε 6.7 δευτ. ενώ στις μεσαίες στροφές, η δύναμη του γκαζιού σε κολλάει στο κάθισμα. Σχετικά με την κατανάλωση, εάν είστε εγκρατείς και έχετε ελαφρύ πόδι, υπολογίστε 8.5 λτ./100χλμ. 

Οδική συμπεριφορά: Αγαπάει τις στροφές και σου ανεβάζει τους παλμούς
Το τρίπτυχο, διαφορικό Torsen, σφικτή ανάρτηση Sport ++ και μεγαλύτερα μετατρόχια (εμπρός και πίσω), δημιουργούν τέλειες συνθήκες και προδιαγραφές για οδηγική απόλαυση. Στην πράξη λοιπόν, το DS3 GT Performance αγαπάει τα στριφτερά κομμάτια και έχει ένα πίσω μέρος που φωνάζει «βάλτε με στο παιχνίδι». Όντας γνήσιο γαλλικό GTi, διαθέτει πολύ καλή πρόσφυση, οι 4 πίστονες δαγκάνες Brembo είναι ακούραστες ακόμα και μετά από τρελή πίεση, ενώ το διαφορικό Torsen,θα μαζέψει την υποστροφή σε περίπτωση που νιώθει ότι χάνεται ο έλεγχος. 

Συμπέρασμα
Γρήγορο, με compact διαστάσεις και ήχο που σε κάνει να κλείνεις το ραδιόφωνο. Ένα καθημερινό sport μα πραγματικά chic αυτοκίνητο το οποίο σε κάνει να «ξανανιώσεις» ακόμα και τις πιο βαρετές διαδρομές. 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις