Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Τα φωτιστικά σώματα «σταγόνας» εξασφαλίζουν μία όμορφη και μοναδική ταυτότητα.

Κινητήρας-επιδόσεις: Νέος 1300άρης turbo κινητήρας βενζίνης

Διαβάστηκε από 8599 αναγνώστες - 13/12/2018

Σηκώνοντας το καπό της νέας 
A-Class, αντικρίζουμε για πρώτη φορά τον νέο 1.300άρη κινητήρα βενζίνης, απόδοσης  163 ίππων και 250 Nm ροπής. Ένα τεχνολογικά άρτιο σύνολο που διαθέτει και σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων (Cylinder Cutoff) η οποία γίνεται μεταξύ 1.250 και 3.800 σ.α.λ. και ανάλογα με την απαίτηση ισχύος. Οδηγώντας την με αυτό το μοτέρ εντυπωσιαστήκαμε από τη δύναμη και τη λειτουργία του. Σε καμία περίπτωση δεν δείχνει τον χαμηλό του κυβισμό πέραν της κατανάλωσης (5.3λτ./100χλμ), αφού τραβάει από χαμηλά και είναι γεμάτος παντού δείχνοντας και την ισχυρή απόδοσή του. Η χροιά του και πάλι σε υψηλές στροφές θυμίζει αντίστοιχο σύνολο πολύ ψηλότερου κυβισμού, ενώ τέλος συνδυάζεται ιδανικά με το νέο 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της εταιρείας. 

Οδική συμπεριφορά: Σαφώς πιο άνετη ακόμα και καλύτερα ρυθμισμένη 
Αρχικά αξίζει να τονίσουμε πως παρόλο που η οροφή συνεχίζει να σκεπάζει με ιδιαίτερο τρόπο τους επιβάτες, σε αυτή τη γενιά περνάει περισσότερο φως στην καμπίνα και η ορατότητα προς τις πίσω γωνίες είναι πολύ καλύτερη. Τα αμορτισέρ έχουν ακόμη αυστηρή ρύθμιση, χωρίς να επηρεάζουν στο ελάχιστο την ποιότητα της κύλισης, η οποία είναι καλύτερη από ποτέ με τεράστια διαφορά. Πολύ δουλειά έχει γίνει και στο τιμόνι, το οποίο έχει άριστη κατευθυντικότητα και είναι ελαφρύ όσο και όπου χρειάζεται. ¶μα ο οδηγός ανεβάσει ρυθμούς, οι κλίσεις περνούν σχεδόν απαρατήρητες, ενώ η υποστροφή παρουσιάζεται ομαλά και κυρίως προοδευτικά. ¶ξια μνείας είναι η βαθμονόμηση της απόδοσης των φρένων, τα οποία και είναι καλύτερα μα έχουν συνολικά καλύτερη αίσθηση. Από το πιο απλό φρενάρισμα, μέχρι την άμεση κινητοποίηση παρέχουν ασφάλεια στον οδηγό και πλήρη έλεγχο του αμαξώματος. Θέλετε κάτι παραπάνω;
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ