Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Παραμένει σικάτο και χωρίς τη χρήση υπερβολής, ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.

Η πιο σπορ πλευρά του Opel Astra μας φέρνει μαύρες ζάντες, μαύρη οροφή και καπάκια καθρεφτών.

Σκουρόχρωμο, μοντέρνο και αρκετά άνετο το ήσυχο εσωτερικό του Astra.

ΔΟΚΙΜΗ: Opel Astra 1.4 150 PS - Astraφτερό!

6/3/2019

Παρά την SUV φρενίτιδα των τελευταίων ετών και τις δεκάδες παρουσιάσεις νέων μοντέλων, δεν νοείται συζήτηση με τα καλύτερα μικρομεσαία χωρίς να είναι το best seller Astra, μέσα στην TOP 3δα.

Τα μικρομεσαία hatchbacks έχουν ένα αδιαμφισβήτητο νικητή που δεν είναι άλλος από το Astra, που μας δείχνει την πιο σπορ, μα πάντα σικάτη πλευρά του, μέσω της Black Edition έκδοσης. 

Εμφάνιση-σχεδίαση: Μαύρο ή άσπρο; Και τα δύο!
Το καλό και το κακό ενώνονται σε αυτή την έκδοση, καθώς το παιχνίδι μεταξύ μαύρου και άσπρου πετυχαίνει ένα ξεχωριστά όμορφο αποτέλεσμα. Μαύρες (κατάμαυρες) ζάντες 17 ιντσών, μαύροι καθρέφτες αλλά και ομοίου χρώματος οροφή, βάζουν sport πινελιές, στο πάντα σικάτο DNA του Astra. Η δυναμική σχεδίαση παραμένει και το αποτέλεσμα είναι εξίσου δελεαστικό τόσο σε φοιτητές όσο και οικογενειάρχες. Οριζόντια αρχιτεκτονική, αιχμηρά φωτιστικά σώματα και νευρώσεις στο καπό ολοκληρώνουν την ταυτότητα για τον βασιλιά της κατηγορίας.

Εσωτερικό-χώροι: Σκουρόχρωμο και ποιοτικό, τονίζει την λειτουργικότητα
Την αίσθηση της πολυτέλειας σου αποπνέει ο εσωτερικός διάκοσμος του Astra και εκμοντερνίζεται χωρίς να ξεχνάει τις ρίζες του. Ιδιαίτερα σκουρόχρωμο, χρησιμοποιεί ακριβά υλικά και χρησιμοποιεί τόση τεχνολογία όση χρειάζεται. Μία οθόνη 8 ιντσών συνδυάζεται με το πολύ καλό Infotainment IntelliLink 2, ο πίνακας είναι αναλογικός, μα έχει και ψηφιακή οθόνη πληροφοριών. Την ιδιαίτερα ήσυχη αυτή ατμόσφαιρα του εσωτερικού, μπορούν να απολαύσουν οι μέχρι και 5 επιβάτες του Astra (ο τρίτος με κάποιους περιορισμούς) μαζί με έναν χώρο αποσκευών στα 370 λτ. που εκτοξεύεται στα 1.210 με αναδίπλωση των καθισμάτων.

Κινητήρας-επιδόσεις: Πλουσιοπάροχο μοτέρ με γραμμική λειτουργία
Το Astra εξοπλίζει ο 4κύλινδρος turbo κινητήρας βενζίνης 1.400 κ.εκ. απόδοσης 150 ίππων και 230 Nm ροπής. Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο, συνεργάζεται με το χαρακτηριστικά μεγάλης κλιμάκωσης 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Στην πράξη λοιπόν, εκμεταλλεύεται ζωηράδα και γραμμικότητα, φέρνοντας στο τραπέζι επιδόσεις όπως το 0-100 σε 9.2 δευτ. και τελική πάνω από 215 χλμ./ώρα. χωρίς να ξεχνάει τον τομέα της κατανάλωσης. Η τελευταία σε συνθήκες πίεσης φτάνει τα 8λτ./100χλμ. ενώ σε ταξίδι και χάρη στο μακρύ κιβώτιο, πέφτει μέχρι και 1.5 λτ. 

Οδική συμπεριφορά: ¶νετο και σταθερό, κάνει τη δουλειά του χωρίς να εντυπωσιάζει
Ένα άνετο και πλήρως πολιτισμένο σύνολο που θα σας βγάλει εξίσου ασπροπρόσωπους τόσο στα στενά της πόλης, όσο και σε μεγάλα ταξίδια. Ευθύβολο και σταθερό, έχει εξαιρετική ηχομόνωση εντός της καμπίνας, ενώ δεν θα ταράξει την ησυχία των επιβατών καμία λακκούβα (εγκάρσια ή μη). Το τιμόνι είναι αρκετά ελαφρύ και θα μπορούσε να έχει λίγο καλύτερο επίπεδο πληροφόρησης, από την άλλη όμως εάν το ζορίσετε σε στριφτερή διαδρομή, θα εντυπωσιαστείτε με τα επίπεδα πρόσφυσης αλλά και τα πολύ καλά φρένα. Γενικότερα όμως ο λόγος που ξεχωρίζει είναι ξεκάθαρος. Τα κάνει όλα καλά και δεν υστερεί πουθενά. Σωστός αρχηγός! 

Συμπέρασμα
Δεν θα βρείτε κάτι το οποίο να μην κάνει καλά το Astra, ενώ στην έκδοση δοκιμής Black Edition προβάλλει (και υποστηρίζει) έναν πιο σπορτίφ χαρακτήρα. Μας αρέσει η πρακτικότητα του και όταν το βλέπουμε ψηλά στους πίνακες πωλήσεων, απλά λέμε λογικό.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις