Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Οι μικρές αυτές επεμβάσεις στην αισθητική του αυτοκινήτου, έχουν ως αποτέλεσμα χωρίς να αλλάξει κάτι σημαντικό επί της ουσίας, να έχει το Yaris νέα εμφάνιση διατηρώντας το δυναμισμό του.

Η εμφάνιση μετά και την τελευταία αισθητική ανανέωση του μοντέλου, έχει εκσυγχρονιστεί σημαντικά.

Η κατανάλωση που αναφέρει ως μέση ο κατασκευαστής, είναι 3,3 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα απόστασης και δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα.

Το CVT κιβώτιο ταχυτήτων είναι ιδανικό για το συνδυασμό με το υβριδικό σύνολο του αυτοκινήτου και βοηθάει στην καλύτερη δυνατή εκμετάλλευση της απόδοσης.

Η δυνατότητα μετακίνησης με μόνη πηγή ενέργειας τον ηλεκτροκινητήρα, βοηθάει στη διατήρηση του χαμηλού μέσου όρου στην κατανάλωση της βενζίνης.

Ο χώρος αποσκευών χαρακτηρίζεται επαρκής με τη χωρητικότητά του να φτάνει τα 286 λίτρα.

Δοκιμή: Toyota Yaris Hybrid 1.5. `Οσα θέλετε να ξέρετε

Διαβάστηκε από 6378 αναγνώστες - 18/7/2017

Το απόλυτο best seller για την Toyota και την ελληνική αγορά, στην υβριδική του έκδοση μετά και την πρόσφατη ανανέωση, δείχνει να έχει ότι χρειάζεται για να συνεχίσει σε ρόλο πρωταγωνιστή.

Δοκιμή: Toyota Yaris Hybrid 1.5

Το απόλυτο best seller για την Toyota και την ελληνική αγορά, στην υβριδική του έκδοση μετά και την πρόσφατη ανανέωση, δείχνει να έχει ότι χρειάζεται για να συνεχίσει σε ρόλο πρωταγωνιστή.
Η εμφάνιση μετά και την τελευταία αισθητική ανανέωση του μοντέλου, έχει εκσυγχρονιστεί σημαντικά. Αξίζουν την ειδική αναφορά τα φώτα ημέρας με το «διχάλωμα» που κάνει το Yaris να γίνεται αντιληπτό από πολύ μακριά, ενώ παράλληλα του δίνει ακόμα περισσότερο κύρος. Τα φώτα αυτά, φυσικά και αποτελούν μέρος του βασικού εξοπλισμού της υβριδικής έκδοσης του μικρού Toyota, όπως συμβαίνει με τα μπλε λογότυπα της έκδοσης στο εμπρός και το πίσω μέρος του μοντέλου. Οι μικρές αυτές επεμβάσεις στην αισθητική του αυτοκινήτου, έχουν ως αποτέλεσμα χωρίς να αλλάξει κάτι σημαντικό επί της ουσίας, να έχει το Yaris νέα εμφάνιση διατηρώντας το δυναμισμό του.



Ευρύχωρο και καλοφτιαγμένο

Στο εσωτερικό του ανανεωμένου Yaris, οι χώροι επαρκούν για τις ανάγκες ακόμα και 5 ενήλικων επιβατών. Για τις αποσκευές ο χώρος είναι 286 λίτρα που δεν είναι λίγα, αλλά με την τάση σε όλα τα μικρά να έχουν περισσότερα από 300 λίτρα διαθέσιμα, το πορτ-παγκάζ του Yaris δεν είναι πλέον από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας. Το μεταξόνιο των 2.510 χιλιοστών είναι απλά η απόδειξη πως η εκμετάλλευση των χώρων από τους σχεδιαστές, ήταν πραγματικά μαεστρική μια και οι διαστάσεις του μοντέλου δεν είναι και τόσο μεγάλες. Από εκεί και πέρα, στα νέα στοιχεία του αυτοκινήτου σημειώνουμε την οθόνη μέσα στον πίνακα των οργάνων που είναι μεγάλη και προβάλλει πολλές και χρήσιμες πληροφορίες για τον οδηγό. Στο πάνελ που υπάρχει ανάμεσα στα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού, είναι συγκεντρωμένοι οι διακόπτες που επιτρέπουν στον οδηγό να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες του υβριδικού συστήματος. Ένας από αυτούς είναι που αποκλείει τον βενζινοκινητήρα και επιτρέπει την κίνηση του αυτοκινήτου μόνο με τη δύναμη του ηλεκτρισμού.



Συνδυαστικά 100 ίπποι είναι αρκετοί

Με στόχο τη μεγαλύτερη δυνατή οικονομία, το νέο υβριδικό Yaris χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 45 kW που αρκεί και για να κινήσει το αυτοκίνητο των 1.090 κιλών ακόμα και μόνο του. Φυσικά σε πολύ χαμηλές ταχύτητες και με ιδιαίτερα ήπιο πάτημα στο πεντάλ του γκαζιού, αφού στην αντίθετη περίπτωση ο βενζινοκινητήρας ενεργοποιείται αυτόματα, ακόμα και στην περίπτωση που ο οδηγός έχει επιλέξει με το σχετικό διακόπτη την αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία του αυτοκινήτου. Στα χαρακτηριστικά που κρατάς από την οδήγηση του υβριδικού Yaris, είναι και η απόκριση του κιβωτίου των ταχυτήτων που είναι αυτόματο με διαρκώς μεταβαλλόμενη σχέση μετάδοσης (CVT). Το κιβώτιο αυτό είναι ιδανικό για το συνδυασμό με το υβριδικό σύνολο του αυτοκινήτου και βοηθάει στην καλύτερη δυνατή εκμετάλλευση της απόδοσης. Η κατανάλωση που αναφέρει ως μέση ο κατασκευαστής, είναι 3,3 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα απόστασης και δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα. `Αλλωστε, η δυνατότητα μετακίνησης με μόνη πηγή ενέργειας τον ηλεκτροκινητήρα, βοηθάει στη διατήρηση του χαμηλού μέσου όρου στην κατανάλωση της βενζίνης.



Και στο δρόμο, σίγουρο και ασφαλές

Η συμπεριφορά του υβριδικού Yaris στο δρόμο χαρακτηρίζεται από την εξαιρετική ευστάθεια που παρουσιάζει σε κάθε διαδρομή. Εμπνέει ασφάλεια στον οδηγό του, που έχει στα χέρια ένα αρκετά ακριβές τιμόνι και με καλή αίσθηση για τα δεδομένα της κατηγορίας. Η κύλιση του αυτοκινήτου είναι ποιοτική και στην καμπίνα δεν περνάει θόρυβος ή κραδασμός από τα λάστιχα. Η καμπίνα που έτσι και αλλιώς είναι καλά μονωμένη και με κλειστά παράθυρα και τον κλιματισμό σε λειτουργία, προσφέρει ένα πολύ ωραίο και πολιτισμένο περιβάλλον για να μετακινηθεί κανείς. Το μόνο σημείο που θα θέλαμε να είναι λίγο καλύτερο σε αίσθηση, είναι τα φρένα του αυτοκινήτου. Το αριστερό πεντάλ έχει μέτρια αίσθηση και κάποια «νεκρή» διαδρομή σε ορισμένες φάσεις λειτουργίας του υβριδικού συστήματος, που ξενίζει λίγο τον οδηγό.



Από 16.690 ευρώ

Με πλούσιο εξοπλισμό, που περιλαμβάνει 7 αερόσακους (για να μην ψάχνετε, ο 7ος είναι στα γόνατα του οδηγού) , κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες, ζάντες αλουμινίου και ένα πολύ καλό πακέτο multimedia (με USB και AUX υποδοχές αλλά και δυνατότητα σύνδεσης με κινητό τηλέφωνο μέσω Bluetooth), το Yaris είναι στην καλύτερή του φόρμα. Η χωρητικότητα των 1,5 λίτρων για τον κινητήρα βενζίνης που συνδυάζεται με τον ηλεκτρικό, «βοηθάει» τη διατήρηση του κόστους κτήσης αλλά και τα λειτουργικά έξοδα να μένουν σε λογικά επίπεδα.



 
Τεχνικά χαρακτηριστικά 1.5 HSD
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.497
Μέγιστη ισχύς (ίπποι) 100
Μέγιστη ροπή (Nm) 207
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 11,8
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 165
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 3,3
CO2 (γρ./χλμ.) 75
Βάρος (κιλά) 1.090
Χώρος αποσκευών (λιτρά) 286

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις