Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Η ZF πέρασε μια δεκαετία πάνω στην ανάπτυξη των νέων αερόσακων, τους οποίους και παρουσίασε στο συμπόσιο «Airbag 2018» στο Μάνχαϊμ της Γερμανίας τον περασμένο Νοέμβριο.

Η γερμανική εταιρεία ZF έχει σχεδιάσει πλευρικούς εξωτερικούς αερόσακους και όπως όλα δείχνουν η νέα τεχνολογία είναι έτοιμη να εισαχθεί στην αγορά.

Οι αερόσακοι είναι τοποθετημένοι μέσα στα μαρσπιέ του οχήματος κατά μήκος των δύο θυρών.

Είναι γεγονός! Εξωτερικοί πλευρικοί αερόσακοι στα αυτοκίνητα μας

25/2/2019

Πλευρικούς εξωτερικούς αερόσακους σχεδίασε η Γερμανική εταιρεία ZF, και όπως όλα δείχνουν η νέα τεχνολογία είναι έτοιμη να μπει στην ζωή μας.

Η ZF πέρασε μια δεκαετία πάνω στην ανάπτυξη των νέων αερόσακων, τους οποίους και παρουσίασε στο συμπόσιο «Airbag 2018» στο Μάνχαϊμ της Γερμανίας τον περασμένο Νοέμβριο. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας οι καινοτόμοι αερόσακοι βελτιώνουν την ασφάλεια των σύγχρονων οχημάτων και έχουν σχεδιαστεί με βάση τα αυτόνομα αυτοκίνητα.
 
Οι αερόσακοι είναι τοποθετημένοι μέσα στα μαρσπιέ του οχήματος κατά μήκος των δύο θυρών. Μέσω αισθητήρων που είναι τοποθετημένοι στο εξωτερικό μέρος, η κίνηση παρακολουθείτε συνεχώς και να διαπιστωθεί πως πρόκειται να συμβεί σύγκρουση, οι αερόσακοι αναπτύσσονται σε λιγότερο από 100 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Οι δοκιμές που διεξήγαγε η ZF αναφέρουν ότι οι εξωτερικοί αερόσακοι μειώνουν τους κινδύνους εισβολής στην καμπίνα μέχρι και 30%, αλλά και τα επίπεδα τραυματισμού κατά 20-30%.
 
Ωστόσο οι νέοι αερόσακοι δεν έρχονται μόνοι τους. Παράλληλα η γερμανική φίρμα έχει αναπτύξει μια σειρά από ραντάρ, κάμερες και αισθητήρες LiDAR που καθορίζουν πότε θα πρέπει να αναπτυχθεί ο αερόσακος. Τα ραντάρ είναι ιδιαίτερα χρήσιμα για τη μέτρηση της απόστασης, ενώ οι κάμερες μπορούν να αναγνωρίζουν γρήγορα τα αντικείμενα. Τέλος το LiDAR στη συνέχεια χρησιμοποιείται για να δημιουργήσει έναν λεπτομερή τρισδιάστατο χάρτη του τι συμβαίνει στις πλευρές του οχήματος.
 
Η προμηθεύτρια εταιρεία αυτοκινήτων θα ψάξει να πουλήσει τους εξωτερικούς αερόσακους και τη σουίτα των αισθητήρων στις αυτοκινητοβιομηχανίες, ωστόσο για να μειωθεί το κόστος, σημειώνει πως οι αισθητήρες θα μπορούσαν επίσης να εξυπηρετήσουν και άλλες λειτουργίες, αναφορικά με τα συστήματα ασφαλείας των αυτοκινήτων.
 
Η ZF υπολογίζει ότι τα πρώτα αυτοκίνητα εξοπλισμένα με τους νέους πλευρικούς εξωτερικούς αερόσακους θα φτάσουν μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.  

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις