2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ford Puma Vivid Ruby. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις;
Διαβάστηκε από 19009 αναγνώστες - 25/8/2023
Ας δούμε αναλυτικά πώς τα πηγαίνει το χειροκίνητο Ford Puma mHEV των 155 ίππων στους τομείς της πραγματικής κατανάλωσης στην πόλη και στο ταξίδι, των χώρων, των επιδόσεων από στάση και εν κινήσει και των εγγυήσεων, συγκρίνοντάς το παράλληλα με το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας του.
Μάρκα/Μοντέλο | Ford Puma | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 8,1 | 7,7 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 8,6 | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 4WD 129ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 4,6 | 4 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 5,7 | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 4WD 129ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 7 | 6,1 | KIA STONIC 1.0 100 PS 48V Hybrid 100ps | 7,5 | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 4WD 129ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.) | 913 | 1050 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 825 | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 4WD 129ps | |
Κατανάλωση | 76% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 11,2 | 11,2 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 8,8 | KIA STONIC 1.0 100 PS 48V Hybrid 100ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 3,1 | 3,3 | HYUNDAI KONA 1.0 T 120 PS iMT 48V 120ps | 2,1 | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 2WD 129ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,3 | 1,35 | HYUNDAI KONA 1.0 T 120 PS iMT 48V 120ps | 1,3 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 536 | 536 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 352 | KIA STONIC 1.0 100 PS 48V Hybrid 100ps | |
Χώροι | 82% | |||||
Είδος | Mild hybrid | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 999 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 155 | 155 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 155ps | 100 | KIA STONIC 1.0 100 PS 48V Hybrid 100ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 240 | 240 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 155ps | 170 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,11 | 8,66 | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 2WD 129ps | 11,13 | KIA STONIC 1.0 100 PS 48V Hybrid 100ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 9,1 | 9,1 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 155ps | 13,6 | HYUNDAI KONA 1.0 T 120 PS iMT 48V 120ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 90% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 8 | 8 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 5 | HYUNDAI KONA 1.0 T 120 PS iMT 48V 120ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 2 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 90% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,19 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,8 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,55 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,59 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 42 | 50 | HYUNDAI KONA 1.0 T 120 PS iMT 48V 120ps | 42 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 16,4 | 18,5 | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 2WD 129ps | 16,4 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 155ps | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1280 | 1225 | KIA STONIC 1.0 100 PS 48V Hybrid 100ps | 1320 | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 4WD 129ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 999 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 155 | 155 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 155ps | 100 | KIA STONIC 1.0 100 PS 48V Hybrid 100ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 6000 | |||||
Ροπή (Nm) | 240 | 240 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 155ps | 170 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 2500 | |||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 5,6 | 5,4 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 5,9 | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 4WD 129ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 127 | 119 | KIA STONIC 1.0 100 PS 48V Hybrid 100ps | 132 | HYUNDAI KONA 1.0 T 120 PS iMT 48V 120ps |
Όπως αναφέραμε ήδη, το Ford Puma με τους 155 ίππους είναι το ισχυρότερο ήπια υβριδικό βενζινοκίνητο μοντέλο στην κατηγορία του. Τα 155 άλογα και τα 240 Nm ροπής το καθιστούν το ταχύτερο στις ρεπρίζ, με την επιτάχυνση από 80 στα 120 χλμ/ώρα να ολοκληρώνεται σε 9,1 δευτερόλεπτα.
Καλές είναι και οι επιδόσεις από στάση, με τα 100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 9,11 δευτερόλεπτα, ενώ άξια αναφοράς είναι και η χαμηλή κατανάλωση στο ταξίδι, η οποία είναι 4,6 λτ/100 χλμ.
Το πορτ-μπαγκάζ των 536 λίτρων τοποθετεί το Ford Puma στην κορυφή της κατηγορίας και το βάζει στα «χωράφια» μεγαλύτερων μοντέλων. Αυτό επιτυγχάνεται με το έξυπνο MegaBox που βρίσκεται στο χώρο της ρεζέρβας και μπορεί να πλυθεί με το λάστιχο, αφού είναι αδιάβροχο και διαθέτει τάπα αποστράγγισης. Εκτός αυτού, ο χώρος για τα γόνατα και τα κεφάλια των πίσω επιβατών είναι επαρκής.
Η Ford έχει τη μεγαλύτερη εγγύηση της αγοράς, η οποία είναι οκταετής. Αυτό τοποθετεί το Puma στην κορυφή της κατηγορίας του και σε αυτό τον τομέα.
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Ford Puma σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Ford Puma Vivid Ruby. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Ford Puma Vivid Ruby: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |