Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
3 φωτογραφίες »

Η Corolla των επιλογών και της βελτιωμένης τεχνολογίας

Διαβάστηκε από 8290 αναγνώστες - 16/4/2020

Η λίστα των διαθέσιμων εκδόσεων για την νέα υβριδική Corolla είναι η μεγαλύτερη που μας έχει παρουσιάσει η εταιρία μέχρι σήμερα.

  • Hatchback: Διαθέτει δύο «πράσινες» εκδόσεις, μία με τον 1.800άρη κινητήρα απόδοσης 122 ίππων και μία ολοκαίνουργια με τον 2λιτρο κινητήρα απόδοσης 180 ίππων.
  • Sedan: Πρώτη φορά η έκδοση αυτή επωφελείται της υβριδικής τεχνολογίας, υιοθετώντας τον 1.800άρη κινητήρα απόδοσης 122 ίππων.
  • Touring Sport: Όπως και στην Hatchback έκδοση, έτσι και εδώ συναντάμε και τις δύο εκδόσεις διαθέσιμες για το πιο ευρύχωρο Corolla που φτιάχτηκε ποτέ.
 




Τα σημεία όπου βελτιώθηκε η υβριδική τεχνολογία στη νέα Corolla
Ο στόχος σύμφωνα με την Toyota επετεύχθη. Πάνω από το 50% της διανυόμενης ημερήσιας απόστασης, μπορεί να γίνει καθαρά με ηλεκτροκίνηση, κατακερματίζοντας την κατανάλωση αλλά και τις εκπομπές διοξειδίου. Ο ηλεκτροκινητήρας μειώθηκε σε διαστάσεις, χρησιμοποιήθηκαν ελαφρύτερα και ανθεκτικότερα υλικά μειώνοντας το βάρος, ενώ άλλαξε αρκετά και η αρχιτεκτονική εσωτερικών μερών, ώστε να μειώνεται ο χρόνος που χρειάζεται για την λήψη και επαναπροώθηση της ενέργειας. Μάλιστα σύμφωνα με τους μηχανικούς της εταιρίας, τα νούμερα που πετυχαίνει ο 2λιτρος υβριδικός, τόσο σε απόδοση όσο και οικονομία, (λόγω χαμηλότερου κέντρου βάρους, ελαφρύτερων κυλίνδρων και καδένας χρονισμού) είναι οι καλύτερες στην αγορά. Πιο συγκεκριμέν, έναντι του 1.8λτ., διαθέτει και περισσότερες κυψέλες μετατροπής και αποθήκευσης ενέργειας κάνοντας τον, σε γενικό βαθμό, περισσότερο αποδοτικό.

Ο 2λιτρος κινητήρας επιτρέπει σε Hatchback και Touring Sport να κάνουν το 0-100 σε σε 7.9 και 8.1 δευτ. αντίστοιχα, ενώ αγγίζουν σε τελική τα 180+χλμ./ώρα. Σύμφωνα με τον υπεύθυνο υβριδικής τεχνολογίας της Toyota,  Hiroyuki Tsukashima ανάμεσα στον 1.8 και 2.0 υπάρχει διαφορά στο μέγεθος του κινητήρα αλλά και στο εσωτερικό του κιβωτίου ταχυτήτων, με τον πρώτο να επικεντρώνεται καθαρά σε αυτούς που επιζητούν την απόλυτα χαμηλή κατανάλωση και τον δεύτερο (εξ ου και τα paddles στο τιμόνι), για όσους θέλουν το κάτι παραπάνω σε οδηγική εμπειρία και συγκινήσεις.



Κινητήρας 1.8 Hybrid 2.0 Hybrid
     
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) 1.798/4 1.987/4
Καύσιμο Βενζίνη/Ηλεκτροκινητήρας Βενζίνη/Ηλεκτροκινητήρας
Ισχύς (ίπποι/σαλ) σύνολο 122/5.200 180/6.000
Ροπή ηλεκτροκινητήρα 163 202
Ροπή βενζινοκινητήρα 142/3.600 190/4.400-5.200
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση Πλανητικό αυτόματο/μπροστά Πλανητικό αυτόματο/μπροστά
0-100 χλμ/ώρα (δλ) HB/TS/SDN/ 10.9/11.1/11.0 7.0/8.1/-
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) 180 180
Κατανάλωση (λτ/100χλμ) HB/TS/SDN/ 3.3/3.3/3.4 3.7/3.7/-
Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) HB/TS/SDN/ WLTP 101/101/100 106/106/-
Χώρος αποσκευών (λίτρα)  HB/TS/SDN/ 361/598/471 361/598/471