Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

ΔΟΚΙΜΗ: Hyundai i30 1.6 115 PS Style 7-DCT

19/4/2019

Εσύ απλά απολαμβάνεις.. Θέλεις χώρους? Θέλεις χαμηλή κατανάλωση και αυτόματο κιβώτιο για να μην «πήζεις» στην κίνηση? Τα θέλεις όλα μαζί με εμφάνιση που θα κάνει και τον πιο δύσκολο να γυρίσει? Ε.. θέλεις το νέο Hyundai i30!

Μοναδικό το ταλέντο της Hyundai να ξέρει να διατηρεί το ενδιαφέρον του κόσμου ψηλά. Η συνεργασία του αυτόματου κιβωτίου με τον 1.600άρη κινητήρα πετρελαίου, φέρνει άλλη χάρη.



Σχεδίαση: Παραμένει οικογενειακό μα και σπορτίφ χωρίς κραυγαλέες προσθήκες
Φρέσκια και πιο προσγειωμένη θα χαρακτηρίσουμε την σχεδίαση του i30. Η σχεδιαστική γραμμή είναι ένα κράμα ανάμεσα στις δύο πρώτες γενιές, με αποτέλεσμα να παρατηρούνται γνωστά στοιχεία, όμορφα ενωμένα.  Η νέα υπογραφή είναι η μεγάλη μπροστινή μάσκα, οι  σπορ λεπτομέρειες έξυπνα τοποθετημένες, οι οποίες δεν του κλέβουν τον οικογενειακό χαρακτήρα και φυσικά τα εκλεπτυσμένα φωτιστικά σώματα που ξεχωρίζουν τις νυχτερινές ώρες.



Κινητήρας-επιδόσεις: Έχει να δώσει από χαμηλά, χωρίς να ξεχνά την κατανάλωση
Απορείς πραγματικά πως γίνεται να είναι τόσο ήσυχο ένα σύνολο diesel. Ο γνωστός CRDi 1.600 κ.ε. συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων και δημιουργούν ένα μάχιμο πακέτο. 115 άλογα με την ροπή να αγγίζει τα 280 Nm από τις 1.800 σ.α.λ. είναι νούμερα που αποδεικνύουν ότι το αυτοκίνητο έχει μεγάλο φάσμα αποδοτικής λειτουργίας. Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε τρία οδηγικά προγράμματα (Eco, Sport ή το κανονικό), ανάλογα με τις διαθέσεις σας ενώ τα puddles πίσω από το τιμόνι βοηθούν αρκετά στις χειροκίνητες αλλαγές ταχυτήτων, ιδίως αν θέλετε και μια πιο σπορ πινελιά στην οδήγησή σας. Ποικιλία να υπάρχει, όσο για την κατανάλωση, αυτή με δυσκολία ξεπερνά τα 5.4λτ./100χλμ.
Εσωτερικό: Πλούσιο και με πολύ εύκολο σύστημα infotainment
Στον εσωτερικό διάκοσμο του i30 έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην εύκολη συνδεσιμότητα των φορητών συσκευών με το λογισμικό του αυτοκινήτου. Κέντρο ελέγχου είναι λοιπόν η οθόνη αφής, η οποία στην έκδοση δοκιμής φτάνει τις 8 έγχρωμες ίντσες, ενώ δύσκολα θα βρείτε  λογισμικό infotainment που να απαιτεί μικρότερη περίοδο εξοικείωσης, από αυτό. Στο κομμάτι της ποιότητας, έχουν χρησιμοποιηθεί πολύ καλά υλικά, το φινίρισμα είναι άριστο και σου δίνει την αίσθηση  πως το εσωτερικό θα μείνει αναλλοίωτο. Να αναφέρουμε πως 4 ενήλικες θα φιλοξενηθούνε με πραγματική άνεση, ενώ αν περάσετε από κάποιο super market, έχετε περί τα 395 λίτρα χώρο αποσκευών.

Οδική συμπεριφορά: Βάζει τον οδηγό στο επίκεντρο
Η θέση οδήγησης θυμίζει αρκετά Γερμανική σχολή, (κυρίως λόγω της ρύθμισης του τιμονιού) και είναι πραγματικά άνετη. Ο κινητήρας δεν ζορίζεται σε κανένα φάσμα των στροφών, δεν αντιδράει υπό πίεση ενώ τα paddles είναι μία ευχάριστη προσθήκη. Εντός πόλης, δεν θα σας χαλάσει την άνεση καμία λακκούβα, ενώ είναι εντυπωσιακά εύκολο στον χειρισμό σε μικρά στενά. Αν από την άλλη βγείτε εκτός, και συναντήσετε στροφές, δεν θα αγχωθείτε ιδιαίτερα. Αυτό γιατί οι κλίσεις είναι περιορισμένες, η υποστροφή έρχεται φυσιολογικά, ενώ αν το λέει η καρδιά σας, μπορείτε να φέρετε στο παιχνίδι και το πίσω μέρος.

Εξοπλισμός
Η Hyundai παρέχει σε όλα της τα μοντέλα 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, χωρίς όριο χιλιομέτρων, κερδίζοντας κατευθείαν ένα μεγάλο προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού. Από κει και πέρα η έκδοση της δοκιμής μας Style κοστίζει 21.790 ευρώ και διαθέτει : S-10 το πλήρες πακέτο προηγμένων τεχνολογιών ασφαλείας με DAA, LDWS,LKAS,FCWS,AEB City, AEB Urban, HBA, HAC, SL, SBL, Ηχοσύστημα Radio με RDS, MP3 player, θύρα USB & AUX, φώτα LED, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και πολλά ακόμα.

Συμπέρασμα
Η τρίτη γενιά του i30 είναι σίγουρα η καλύτερη και πιο πλήρης έως τώρα. Αρκετοί χώροι, ξεχωριστή εμφάνιση και ένας καλοφτιαγμένος κινητήρας σε μία τιμή που αρέσει. Το λίγο παλιό καντράν δεν μπορεί να χαλάσει την γενικότερη καλή εικόνα.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις