Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Επιθετικό, άγριο και έτοιμο να κατακτήσει κάθε στροφή το νέο i30N.

Εάν επιλέξετε την επιλογή Sport, θα φέρεται στο παιχνίδι πιο εύκολα και το πίσω μέρος.

Το εσωτερικό του είναι φανερά πιο σπορ και «γεμάτο» από τις απλές εκδόσεις.

Hyundai i30N

27/12/2018

Δουλειά-πίστα-δουλειά - Το Hyundai i30N είναι το πρώτο μοντέλο υψηλών επιδόσεων της σειράς Ν και έρχεται με περίσσιο θράσος να τα βάλει σκούρα στον ανταγωνισμό. 275 άλογα, 0-100 σε 6,1 δευτ. και ήχο από άλλο πλανήτη. Ναι.

Εάν τα πήγανε τόσο καλά οι Κορεάτες στην πρώτη τους απόπειρα, τι θα ακολουθήσει στη συνέχεια;

Εμφάνιση: Σπορ πινελιές σε διακριτικό σύνολο
Καταφέρνει  να μην περνάει απαρατήρητο χωρίς όμως να έχει κάτι υπερβολικό πάνω του. Νέοι προφυλακτήρες, φωτιστικά σώματα, διπλές απολήξεις της εξάτμισης μαζί με την διακριτική οροφή και τις ελκυστικές 19άρες ζάντες, τραβούν τα βλέμματα ακόμα και αυτών που δεν σχετίζονται με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.  Διατίθεται σε διάφορα χρώματα, φυσικά με τις ανάλογες πάντα σωστές χρωματικές αντιθέσεις ενώ η τιμή του για την έκδοση των 275 αλόγων ξεκινά μόλις από τις 28.750 ευρώ.  
 
Κινητήρας-επιδόσεις: 2λιτρος, ετοιμοπόλεμος και αγωνιστικός
Σηκώνοντας το καπό του αυτοκινήτου, συναντάμε τον 2λιτρο turbo κινητήρα, ο οποίος  στην έκδοση Performance αποδίδει 275 ίππους με την ροπή να αγγίζει τα 375Nm σε κατάσταση overboost.  Επειδή όμως πρόκειται και για ένα καθημερινό αυτοκίνητο, έχει πλήρη γραμμικότητα και πολιτισμένες αντιδράσεις. Ο ήχος που ακούγεται από τις διπλές μπούκες, σε πωρώνει από την πρώτη στιγμή και είναι ελεγχόμενος μέσα από το σύστημα N Grin Control, που προσφέρει ανεξάρτητη ρύθμιση για 5 διαφορετικά στυλ οδήγησης. Εξοπλίζεται με 6τάχυτο κιβώτιο σφικτής κλιμάκωσης το οποίο διακρίνεται για το εκπληκτικό του κούμπωμα. Με τελική τα 250χλμ./ώρα και τα 0-100χλμ./ώρα σε 6.3 δευτ. μπορείτε να εκτιμήσετε την δουλειά που έχει γίνει από τους μηχανικούς.  
 
Εσωτερικό: Σπορ και high-tech
Ο εσωτερικός διάκοσμος, είναι φανερά πιο σπορ από τις απλές εκδόσεις, με τον πίνακα οργάνων να κερδίζει τις πρώτες εντυπώσεις. Το όμορφο τριάκτινο τιμόνι εμπεριέχει τα μπουτόν προγράμματος οδήγησης. Στα αριστερά τα Eco, Sport, N Custom και στα δεξιά, επιδεικτικά μόνο του το N. ¶ψογη στήριξη από τα μπάκετ καθίσματα και αγωνιστική αίσθηση από τα αλουμινένια πεντάλ.  Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει μία εύχρηστη οθόνη αφής 8 ιντσών, ενώ ποιοτικά είναι πολύ καλό με μαλακά υλικά και προσεγμένη συναρμογή-φινίρισμα.  
 
Οδηγική συμπεριφορά: Επιεικώς, καταπληκτικό
Ετοιμαστείτε να γνωρίσετε έναν καθαρά fun to drive χαρακτήρα. Ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης ( Sport, Sport+) η ανάρτηση γίνεται ακόμα πιο σκληρή και νευρική, μεταφέροντας τις ανωμαλίες στη καμπίνα, χωρίς να κοπανήσει όμως στιγμή. Το αυτοκίνητο ξεχνά άμεσα τον πρακτικό του χαρακτήρα, μόλις πατήσετε το κουμπί Ν και μετατρέπεται σε πύραυλο. Το κιβώτιο αποκτά το πανέξυπνο σύστημα ελέγχου στροφών, το τιμόνι βαραίνει αισθητά, οι εξατμίσεις ωρύονται και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό  ρυθμίζεται αναλόγως. Στις στροφές εκδηλώνει πραγματικά τις αρετές του, καθώς τα όρια πρόσφυσης είναι οσκαρικά ενώ το τιμόνι είναι κορυφαίο σε αμεσότητα.  Θα μπορούσαμε να γράφουμε ώρες…

Συμπέρασμα
Το νέο «GTi»  της κατηγορίας, το i30 N, τα καταφέρνει περίφημα όντας αποτελεσματικό ακόμα και στο όριο, ενώ μπορεί να κινηθεί με άνεση σε καθημερινούς ρυθμούς. Εμφάνιση, γκάζι, και τέλεια κρατήματα. Όλα δικά σας με 28.750. Εύγε Hyundai. 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις