Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
4 φωτογραφίες »

Καινούριο Audi SQ5 TDI με νέο turbo και εντυπωσιακά πίσω φώτα

13/11/2020

Το νέο Audi SQ5 TDI θα έχει αναβαθμισμένο κινητήρα, νέο turbo και σφυρίλατα πιστόνια, ενώ παράλληλα ο σχεδιασμός του θα είναι εντυπωσιακός, με αποκορύφωμα τα OLED πίσω φανάρια που θα μπορούν να αλλάζουν φωτισμό και σχέδια.

Η Audi πιστεύει ακόμα στους κινητήρες πετρελαίου, και τρανή απόδειξη αυτού είναι το νέο Audi SQ5 TDI που παρουσιάστηκε και θα είναι diesel.
Το νέο μοντέλο είναι οπτικά αναβαθμισμένο και μαγνητίζει τα βλέμματα. Ο σχεδιασμός του εμπρός μέρους έχει έντονες ακμές  στην τραπεζοειδή γρίλια, η οποία έχει λεπτό πλαίσιο, τονίζοντας έτσι τα ανοίγματά της. Ακμές έχουν επίσης και τα φανάρια, που έχουν παρόμοιο μοτίβο.  Έντονα σχεδιασμένοι είναι και οι αεραγωγοί του προφυλακτήρα, που ακολουθούν παράλληλες γραμμές με την κεντρική γρίλια.

Το πίσω μέρος  του νέου Audi SQ5 έχει ως προαιρετικά τα εντυπωσιακά OLED πίσω φώτα, τα οποία μπορούν να παίζουν διαφορετικές αλληλουχίες σχεδίων και φωτισμού, ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης, ενώ τον γρήγορο χαρακτήρα του μοντέλου ενισχύουν οι τέσσερις στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης.



Ο κινητήρας εξακολουθεί και είναι V6 turbodiesel 3000 κυβικών, αλλά πλέον έχει 337 ίππους, 5 λιγότερους σε σχέση με την έκδοση του 2019. Η ροπή παραμένει η ίδια, δηλαδή 700Nm.
Ο κινητήρας έχει αρκετές τροποποιήσεις σε σχέση με πριν. Τα πιστόνια είναι πλέον σφυρήλατα και έχουν ένα μικρό σκαλοπάτι, το οποίο βοηθά στην γρηγορότερη και αποτελεσματικότερη καύση.

Αλλαγές έχουν γίνει και στο turbo, αφού η φτερωτή του είναι μικρότερη και ελαφρύτερη, για ευκολότερο και γρηγορότερο στροφάρισμα. Το intercooler είναι επίσης αναβαθμισμένο, και είναι πλέον υδρόψυκτο και βρίσκεται ενδιάμεσα του V των κυλίνδρων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την μικρότερη διαδρομή του αέρα προς το turbo, το οποίο βοηθάει σημαντικά στην γρήγορη αύξηση της πίεσης.



Το νέο Audi SQ5 TDI θα συνεχίσει να έχει το σύστημα mild hybrid 48V και έχει μια ηλεκτρική φτερωτή για το turbo, που ονομάζεται EPC (Electric Powered Compressor). Όταν τα καυσαέρια δεν αρκούν για να γυρίσουν γρήγορα την φτερωτή, τότε επεμβαίνει το EPC. Στο επερχόμενο μοντέλο, το EPC θα εμπλέκεται συχνότερα.

Παρά την (αμελητέα) διαφορά στην ιπποδύναμη, το νέο SQ5 TDI θα χρειάζεται τον ίδιο χρόνο για το 0-100km/h, δηλαδή 5,1 δευτερόλεπτα, και η τελική ταχύτητα θα συνεχίζει να είναι 250km/h, ηλεκτρονικά περιορισμένη.
Το νέο μοντέλο θα εξακολουθεί να είναι τετρακίνητο με κατανομή ροπής 40:60 εμπρός – πίσω , η οποία ανάλογα τις συνθήκες θα μπορεί να μεταβάλλεται, φτάνοντας έως 70% στους εμπρός τροχούς και έως 85% στους πίσω. Στον προαιρετικό εξοπλισμό θα περιλαμβάνεται και πίσω διαφορικό που θα ρυθμίζει την κατανομή ροπής μεταξύ τω ν δύο οπίσθιων τροχών.



Το εσωτερικό του νέου crossover θα είναι προσφέρεται σε τρείς αποχρώσεις: Μαύρο και γκρι σκούρο με δύο συνδυασμούς υλικών στις ταπετσαρίες δέρμα/συνθετικό δέρμα και δέρμα/Dinamica ύφασμα μικροϊνών. Η τρίτη απόχρωση, η Magma Red, θα διατίθεται με υλικό το δέρμα Nappa.
Εκτός αυτού, τα καθίσματα θα έχουν προαιρετικά και δυνατότητα μασάζ και εξαερισμού.

Το νέο Audi SQ5 TDI θα διατεθεί στην αγορά στις αρχές του 2021.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις