Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Mini Countryman: Οικονομία, επιδόσεις και πολύ στιλ
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Mini Countryman: Οικονομία, επιδόσεις και πολύ στιλ

Διαβάστηκε από 6054 αναγνώστες - 24/1/2021

Το Mini Countryman μπαίνει στην πρίζα στη Plug-In υβριδική έκδοση, βγάζει 220 ίππους, καίει μόλις 2λτ/100χμ και κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για σχεδόν 60 χλμ, χωρίς να χάνει το στιλ και το χαρακτήρα που όλοι αγαπήσαμε.

Ονομάζεται Countryman και είναι πραγματικά το Mini που προορίζεται για τους εκδρομικούς τύπους, αφού διακρίνεται για τους κορυφαίους χώρους και τον περιπετειώδη χαρακτήρα του. Το crossover της Mini απέκτησε και έκδοση που μπαίνει στην πρίζα και μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά, ενώ δεν στερείται επιδόσεων και «off-road» ικανοτήτων.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »


Ανανεωμένη sportive εμφάνιση
Τα σημεία της ανανέωσης του Mini Countryman είναι άμεσα εμφανή, όπως για παράδειγμα το ανασχεδιασμένο εμπρός τμήμα και τα νέα LED φωτιστικά σώματα. Στο αυτοκίνητο της δοκιμής επικρατεί το χρώμιο στη μάσκα, ωστόσο προαιρετικά διατίθεται και το νέο χρώμα Piano Black. Αλλαγές υπάρχουν και στο πίσω μέρος, με τον διακριτικό, χρωμιωμένο διαχύτη να δημιουργεί μία sportive εμφάνιση. Ασφαλώς δεν απουσιάζουν και τα crossover στοιχεία, όπως για παράδειγμα οι πλαστικές επενδύσεις στο κάτω μέρος του αμαξώματος και οι ράγες στην οροφή.

Καμπίνα ποιότητας και σχεδίασης
Τα μοντέλα της Mini διακρίνονταν πάντα για την κορυφαία ποιότητα και την εντυπωσιακή σχεδίαση, ενώ στην περίπτωση του Countryman κορυφαίοι είναι και οι χώροι της καμπίνας. Στην περίπτωση της Plug-In υβριδικής έκδοσης του Mini Countryman, πίσω από το τιμόνι βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων μεγέθους 5 ιντσών, ενώ στην κεντρική κονσόλα συναντάμε την οθόνη αφής μέσα στο χαρακτηριστικό κυκλικό περίβλημα. Το μέγεθός της αγγίζει τις 8,8 ίντσες και μέσω αυτής ο οδηγός έχει πρόσβαση σε συστήματα όπως πχ. αυτό της πλοήγησης, αλλά και της διαχείρισης του υβριδικού συστήματος. Extra σχεδιαστικό bonus για το εσωτερικό είναι οι διακόπτες αεροπορικού τύπου που δίνουν έναν ξεχωριστό τόνο στην καμπίνα. Παράλληλα, οι χώροι εξακολουθούν να ικανοποιούν και στην Plug-In υβριδική έκδοση, με τον όγκο να ξεκινά από τα 450 λτ. και να φτάνει μέχρι τα 1.390 με τα καθίσματα αναδιπλωμένα.

Δυνατό, μοντέρνο, οικολογικό

Δυνατό, μοντέρνο, οικολογικό
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Plug-In υβριδικό Mini Countryman κρύβει κάτω από το καπό του έναν Twin-Power Turbo κινητήρα, ο οποίος είναι τρικύλινδρος και η χωρητικότητά του αγγίζει τα 1,5 λτ. Αποδίδει 125 ίππους, αλλά σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα, η ισχύς εκτοξεύεται στους 220 ίππους και η ροπή στα 385 Nm. Την τροφοδοσία του ηλεκτρικού μοτέρ έχει αναλάβει μία μπαταρία 10 kWh και το αποτέλεσμα είναι το ηλεκτρικό Mini να είναι σε θέση να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για έως 61 χλμ. και για ταχύτητες που δεν ξεπερνούν τα 135 χλμ./ώρα. Η κίνηση περνά και στους δύο άξονες μέσω αυτόματου κιβωτίου έξι σχέσεων (Steptronic) και η διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε διάστημα μόλις 6,8 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 196 χλμ./ώρα. Τέλος, σε επίπεδο κατανάλωσης, με τις μπαταρίες πλήρως φορτισμένες, η Mini ανακοινώνει έως μόλις 2 λτ./100 χλμ.


Η τιμή του Plug-In υβριδικού Mini Cooper SE Countryman ALL4 ξεκινά από τα 40.780 ευρώ και οι εκπομπές ρύπων περιορίζονται στα μόλις 39 γρ./χλμ. με αποτέλεσμα να απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας

Η τιμή του Plug-In υβριδικού Mini Cooper SE Countryman ALL4 ξεκινά από τα 40.780 ευρώ και οι εκπομπές ρύπων περιορίζονται στα μόλις 39 γρ./χλμ. με αποτέλεσμα να απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας


Στο δρόμο: Με τρία προγράμματα οδήγησης
Τα μοντέλα της Mini φημίζονται για την κορυφαία τους οδηγική συμπεριφορά και το Plug-In υβριδικό Mini Coοper SE Countryman ALL4 δεν αποτελεί εξαίρεση. Η αίσθηση του τιμονιού είναι ακριβής, η ηλεκτρική λειτουργία εντυπωσιακή σε αστικό περιβάλλον, ενώ στον αυτοκινητόδρομο θερμικό μοτέρ και ηλεκτροκινητήρας συνεργάζονται υποδειγματικά. Ο οδηγός είναι σε θέση να επιλέξει ανάμεσα από τρία προγράμματα οδήγησης, όπου το AUTO eDRIVE ενεργοποιεί το θερμικό μοτέρ μόλις η ταχύτητα του οχήματος ξεπεράσει τα 80 χλμ./ώρα. Στην περίπτωση που θα επιλεχθεί το MAX eDRIVE, ο κινητήρας βενζίνης ενεργοποιείται μετά τα 135 χλμ./ώρα αξιοποιώντας πλήρως την ηλεκτρική ενέργεια. Τέλος, στην περίπτωση που ο χρήστης επιθυμεί την φόρτιση της μπαταρίας από τον κινητήρα βενζίνης, επιλέγει το SAVE BATTERY και πραγματοποιείται φόρτιση μέχρι το επίπεδο να αγγίξει το 90%.
Η τιμή του Plug-In υβριδικού Mini Cooper SE Countryman ALL4 ξεκινά από τα 40.780 ευρώ και οι εκπομπές ρύπων περιορίζονται στα μόλις 39 γρ./χλμ. με αποτέλεσμα να απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας.

Συμπέρασμα
Το Plug-In υβριδικό Mini Cooper SE Countryman ALL4 διαθέτει μοντέρνα σχεδιαστικά στοιχεία, τις ανέσεις των σύγχρονων SUV και όλα τα πλεονεκτήματα των Plug-In υβριδικών συστημάτων. Όσο για την τιμή του, το συγκεκριμένο ποσό είναι φυσιολογικό για ένα εξηλεκτρισμένο μοντέλο που ξεχωρίζει στο δρόμο.

 
Τεχνικά χαρακτηριστικά* Mini Cooper SE Countryman ALL4 220 PS
Κινητήρας  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.499
Κύλινδροι 3
Τροφοδοσία Ψεκασμός πολλαπλών σημείων βενζίνη, ηλεκτροκινητήρας
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 220
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 385
Start/Stop NAI
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 6,8
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 196
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.785
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή WLTP 1,7 - 1,9
Μέση Δοκιμής 2
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP 39
Χώρος αποσκευών (λτ.) 450
Τιμή από (ευρώ) 40.780

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε