Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Σε λιγότερο από 12 μήνες μετά το ντεμπούτο του, η Land Rover αποκάλυψε πως το SV Coupe δεν θα κατασκευαστεί τελικά.

Η τιμή του μοντέλου με τον V8 υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 5,0 λίτρων ξεκινούσε από τις 240.000 λίρες.

Ένα χρόνο μετά, δεν αγόρασε κανείς το Range Rover SV Coupe

5/2/2019

Το κόψιμο του μοντέλου από την γκάμα της ανακοίνωσε η εταιρία αφού δεν βρέθηκε ούτε ένας ενδιαφερόμενος σε όλο το παγκόσμιο στερέωμα...

Με επίσημη ανακοίνωσή της, η Jaguar Land Rover έκανε γνωστό πως το Range Rover SV Coupe κόβεται από την γκάμα, πριν ακόμα το μοντέλο σημειώσει την πρώτη του ταξινόμηση!

Η πολυτελής 2θυρη έκδοση του Range Rover παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην περσινή Έκθεση της Γενεύης ως το must see μοντέλο του περιπτέρου της. Το αυτοκίνητο θα κατασκευαζόταν από το Special Vehicle Οperations τμήμα της μάρκας στο Coventry με την παραγωγή να ήταν προγραμματισμένη να περιοριστεί στις 999 μονάδες. Η τιμή του μοντέλου με τον V8 υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 5,0 λίτρων ξεκινούσε από τις 240.000 λίρες ενώ με τον επιπλέον εξοπλισμό, η τιμή μπορούσε να φτάσει μέχρι και τις 340.000 λίρες.

Παρά ταύτα, σε λιγότερο από 12 μήνες μετά το ντεμπούτο του, η Land Rover αποκάλυψε πως το SV Coupe δεν θα κατασκευαστεί τελικά. Η μάρκα τόνισε πως η απόφασή της αυτή δεν είχε να κάνει με την ζήτηση που είχε το μοντέλο, ωστόσο αρνήθηκε να αποκαλύψει αν υπήρχε έστω και μια παραγγελία για το αυτοκίνητο.

Εκπρόσωπος της μάρκας είπε: «Πήραμε την δύσκολη απόφαση να ενημερώσουμε τους πελάτες μας πως το Range Rover SV Coupe δεν θα μπει τελικά σε παραγωγή. Αντίθετα, θα επικεντρώσουμε τις προσπάθειες μας στην ανάπτυξη της νέας γενιάς μοντέλων μας». Η απόφαση αυτή ήταν ένα ισχυρό πλήγμα για το SVO τμήμα της μάρκας που κατασκευάζει τις πιο extreme εκδόσεις  των Jaguar και Land Rover οχημάτων.

Υπενθυμίζουμε πως το τελευταίο διάστημα η  Jaguar Land Rover αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα στα οικονομικά της, αφού η Standard & Poor΄s Financial Services μείωσε για δεύτερη φορά μέσα στο τελευταίο πεντάμηνο τη μακροπρόθεσμη πιστοληπτική ικανότητα της μάρκας ενώ πριν από δύο εβδομάδες η μάρκα αναγκάστηκε να σταματήσει τις πωλήσεις της E-Pace μετά από πρόβλημα που προέκυψε με κάποια από τα αυτοκίνητα που έχουν ήδη παραδοθεί.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις