Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

H Lotus έφτιαξε μια νέα έκδοση της Evora, την GT410 Sport, ώστε να κλείσει το κενό με την κορυφαία Evora GT430 που είναι ουσιαστικά ένα supercar.

Η πισωκίνητη GT410 Sport κάνει το 0-100 σε 4,1 δλ. με το προαιρετικό 6άρι αυτόματο κιβώτιο και σε 4,2 δλ. με το 6τάχυτο μηχανικό. Η τελική ταχύτητα είναι στα 305 χλμ./ώρα.

Η Lotus «πείραξε» και το αμάξωμα, δανειζόμενη μέρη από την κορυφαία GT430. Βελτίωσε την κάθετη δύναμη μέχρι και κατά 50% σε σχέση με την απερχόμενη Sport 410. Η νέα GT410 Sport παράγει ως και 96 κιλά downforce.

Το βάρος της Evora GT410 Sport είναι μόλις 1.297 κιλά, 28 κιλά λιγότερα δηλαδή από την προγενέστερη Sport 410. Τα carbon πάνελ της οροφής και της ουράς είναι στάνταρ.

Για την κίνηση είναι υπεύθυνο το ίδιο υπερτροφοδοτούμενο V6 σύνολο των 3,5 λτ. Αποδίδει εκ νέου 416 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και ροπή 420 Nm στις 3.500 σ.α.λ.

Στο Ην. Βασίλειο η τιμή της GT410 Sport ξεκινά από τις 85.900 λίρες (96.629 ευρώ), κοστίζοντας 324 λίρες (364 ευρώ) παραπάνω από την ανταγωνιστική Porsche 911 Carrera T.

Νέα έκδοση GT410 Sport για την Lotus Evora

11/1/2018

Η Lotus εμπλουτίζει τις εκδόσεις της Evora, λανσάροντας τη νέα GT410 Sport των 416 ίππων. Με μειωμένο βάρος, καλύτερο στήσιμο και βελτιωμένη αεροδυναμική, τοποθετείται μια θέση πριν την κορυφή της οικογένειας, το supercar Evora GT430.

H Lotus έφτιαξε μια νέα έκδοση της Evora, την GT410 Sport, ώστε να κλείσει το κενό με την κορυφαία Evora GT430 που είναι ουσιαστικά ένα supercar. Το νέο μοντέλο αποτελεί τη διάδοχο της Sport 410 και διαθέτει περισσότερα carbon μέρη και ξαναδουλεμένο σασί.
 
Για την κίνηση είναι υπεύθυνο το ίδιο υπερτροφοδοτούμενο V6 σύνολο των 3,5 λτ. Αποδίδει εκ νέου 416 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και ροπή 420 Nm στις 3.500 σ.α.λ, επιτρέποντας στην πισωκίνητη GT410 Sport να κάνει το 0-100 σε 4,1 δλ. με το προαιρετικό 6άρι αυτόματο κιβώτιο και σε 4,2 δλ. με το 6τάχυτο μηχανικό. Η τελική ταχύτητα είναι στα 305 χλμ./ώρα.
 
Το βάρος της Evora GT410 Sport είναι μόλις 1.297 κιλά, 28 κιλά λιγότερα δηλαδή από την προγενέστερη Sport 410. Τα carbon πάνελ της οροφής και της ουράς είναι στάνταρ, ενώ για επιπλέον μείωση βάρους υπάρχει εξάτμιση τιτανίου και αμορτισέρ της Ohlins, που φέρνουν το σύνολο στα 1.256 κιλά.
 
Η Lotus «πείραξε» και το αμάξωμα, δανειζόμενη μέρη από την κορυφαία GT430. Κάπως έτσι βελτίωσε την κάθετη δύναμη μέχρι και κατά 50% σε σχέση με την απερχόμενη Sport 410. Η νέα GT410 Sport παράγει ως και 96 κιλά κάθετης δύναμης (downforce).
 
Η νέα Evora GT410 Sport θα είναι διαθέσιμη σε διθέσια ή 2+2 μορφή. Στάνταρ είναι τα ελατήρια της Eibach και τα αμορτισέρ της Bilstein, όπως και οι τροχοί των 19 ιντσών με τα ελαστικά Michelin Super Sport Cup 2. Στο Ην. Βασίλειο η τιμή της GT410 Sport ξεκινά από τις 85.900 λίρες (96.629 ευρώ), κοστίζοντας 324 λίρες (364 ευρώ) παραπάνω από την ανταγωνιστική Porsche 911 Carrera T.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις