
Έχει κορυφαία ποιότητα κύλισης και στιβαρό «πάτημα», με αερανάρτηση πίσω
Τα αυτοκίνητα της Mercedes χαρακτηρίζονται από τη λέξη «άνεση», και αυτό δεν θα μπορούσε να λείπει από τη C-Class. Οδηγώντας τη Mercedes C400e 4MATIC καταλαβαίνεις πως είναι εφοδιασμένη με αερανάρτηση πίσω, που απορροφά εξαιρετικά τις κακοτεχνίες του δρόμου, τις λακκούβες αλλά και εγκάρσιες ανωμαλίες όπως γραμμές τρένων ή σαμαράκια. Στο εμπρός μέρος βρίσκουμε διπλά ψαλίδια, τα οποία συμβάλλουν επίσης στην υψηλή ποιότητα κύλισης, αλλά και στο «πάτημα» του γερμανικού sedan.
Σε αυτοκινητόδρομο η C400e 4MATIC είναι ιδιαίτερα ευθύβολη και σταθερή, με αρωγό το μεγάλο μεταξόνιο των 2,86 μέτρων. Η ηχομόνωση είναι επίσης κορυφαία, αφήνοντας «εκτός» όλους τους ενοχλητικούς ήχους του περιβάλλοντος, κάνοντάς σε να απολαμβάνεις μόνο ό,τι εκπέμπει το πολύ καλό ηχοσύστημα (το μοντέλο της δοκιμής μας εφοδιαζόταν με το εξαιρετικό Burmester).
Υπό πίεση, σε δρόμο με στροφές, παρατηρείς πως η ανάρτηση είναι σφιχτά ρυθμισμένη και δεν επιτρέπει στο αμάξωμα να πάρει έντονες κλίσεις. Παράλληλα, η ανεξάρτητη ρύθμιση σε κάθε τροχό, σε συνδυασμό με την τετρακίνηση, σημαίνει πως το αυτοκίνητο θα παραμείνει πεισματικά στην πορεία που θες να χαράξεις, ακόμα και σε υψηλότερες ταχύτητες. Το αμάξωμα είναι άκαμπτο και συμπαγές, οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται πολύ γρήγορα και ομαλά, και το τιμόνι είναι πλούσιο σε πληροφόρηση και άμεσο.
Όλα αυτά συντελούν σε ένα σύνολο που εμπνέει ασφάλεια και εμπιστοσύνη, δίνοντας σου τη δυνατότητα να οδηγήσεις σβέλτα και δυναμικά.
Αν θες να κινηθείς αποκλειστικά με ρεύμα, υπάρχει το πρόγραμμα λειτουργίας «EL», το οποίο, όπως και το «HYBRID» δίνει τον κύριο λόγο στην ηλεκτρική λειτουργία, ενεργοποιώντας το βενζινοκινητήρα μόνο σε συνθήκες πλήρους φορτίου. Η λειτουργία «Battery Hold» είναι για την περίπτωση που δεν θέλετε να αποφορτιστεί η μπαταρία, και δίνει κίνηση στους τροχούς αποκλειστικά με τον βενζινοκινητήρα.

Ο βασικός εξοπλισμός της Mercedes C400e περιλαμβάνει μεταξύ άλλων αυτόματο κλιματισμό, εμπρός θερμαινόμενα καθίσματα, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, έγχρωμη οθόνη αφής για το σύστημα infotainment διάστασης 11,9 ιντσών, camera οπισθοπορείας, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, επενδύσεις από τεχνόδερμα σε συνδυασμό με ύφασμα, 7 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, cruise control, LED φανάρια, θερμαινόμενους και ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες, κ.α.

Συνοψίζοντας, η Mercedes C-Class έρχεται να αποδείξει περίτρανα πως τα sedan αυτοκίνητα δεν είναι διατεθειμένα να εγκαταλείψουν τα «όπλα» τους. Η εμφάνιση είναι αθλητική και παράλληλα κομψή, η καμπίνα πολυτελής και ευρύχωρη και ο εξοπλισμός αντάξιος ενός premium μοντέλου. Η Plug-in υβριδική έκδοση C400e 4MATIC έρχεται να προσθέσει εξαιρετικές επιδόσεις σε συνδυασμό με ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση. Το κόστος για αυτό είναι τα 77.888 ευρώ που θα κληθεί να αποχωριστεί ο μελλοντικός κάτοχος του πολυτελούς sedan.
| Τεχνικά χαρακτηριστικά | Mercedes C400e 4MATIC |
|---|---|
| Κινητήρας | |
| Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.999 |
| Κύλινδροι/Βαλβίδες | 4 σε σειρά/16 |
| Τροφοδοσία | Αμεσος ψεκασμός + Turbo + Plug-in Hybrid |
| Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 381 |
| Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 650 |
| Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 9/αυτόματο/τετρακίνηση |
| Start/Stop | NAI |
| Eπιδόσεις | |
| 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 5,3 |
| 60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 2,7 |
| 80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 3,2 |
| Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 250 |
| Βάρος με οδηγό (κιλά) | 2.130 |
| Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | |
| Μέση εργοστασιακή WLTP | 0,6 λτ |
| Μέση Δοκιμής | 6 |
| Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP | 14 - 20 |
| Ρεζερβουάρ (λτ.) | 50 |
| Πορτμπαγκάζ (λτ.) | 315 |
| Σελ. 1 | Mercedes C400e 4MATIC: Επιδόσεις, φινέτσα και χαμηλή κατανάλωση σε 1 sedan |
| Σελ. 2 | Η εμφάνιση είναι δυναμική και έχει κύρος, δείχνοντας πως τα sedan δεν πεθαίνουν |
| Σελ. 3 | Το εσωτερικό της Mercedes C400e 4MATIC είναι πολυτελές, εντυπωσιακό και ευρύχωρο |
| Σελ. 4 | Έχει 381 άλογα, καίει 3 λτ/100 χλμ στην πόλη (6 μικτά) και προσπερνάει ακαριαία |
| Σελ. 5 | Έχει κορυφαία ποιότητα κύλισης και στιβαρό «πάτημα», με αερανάρτηση πίσω |
autoagora Team

