autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Έχει κορυφαία ποιότητα κύλισης και στιβαρό «πάτημα», με αερανάρτηση πίσω
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Έχει κορυφαία ποιότητα κύλισης και στιβαρό «πάτημα», με αερανάρτηση πίσω

19/11/2025

Τα αυτοκίνητα της Mercedes χαρακτηρίζονται από τη λέξη «άνεση», και αυτό δεν θα μπορούσε να λείπει από τη C-Class. Οδηγώντας τη Mercedes C400e 4MATIC καταλαβαίνεις πως είναι εφοδιασμένη με αερανάρτηση πίσω, που απορροφά εξαιρετικά τις κακοτεχνίες του δρόμου, τις λακκούβες αλλά και εγκάρσιες ανωμαλίες όπως γραμμές τρένων ή σαμαράκια. Στο εμπρός μέρος βρίσκουμε διπλά ψαλίδια, τα οποία συμβάλλουν επίσης στην υψηλή ποιότητα κύλισης, αλλά και στο «πάτημα» του γερμανικού sedan.

Σε αυτοκινητόδρομο η C400e 4MATIC είναι ιδιαίτερα ευθύβολη και σταθερή, με αρωγό το μεγάλο μεταξόνιο των 2,86 μέτρων. Η ηχομόνωση είναι επίσης κορυφαία, αφήνοντας «εκτός» όλους τους ενοχλητικούς ήχους του περιβάλλοντος, κάνοντάς σε να απολαμβάνεις μόνο ό,τι εκπέμπει το πολύ καλό ηχοσύστημα (το μοντέλο της δοκιμής μας εφοδιαζόταν με το εξαιρετικό Burmester).



Υπό πίεση, σε δρόμο με στροφές, παρατηρείς πως η ανάρτηση είναι σφιχτά ρυθμισμένη και δεν επιτρέπει στο αμάξωμα να πάρει έντονες κλίσεις. Παράλληλα, η ανεξάρτητη ρύθμιση σε κάθε τροχό, σε συνδυασμό με την τετρακίνηση, σημαίνει πως το αυτοκίνητο θα παραμείνει πεισματικά στην πορεία που θες να χαράξεις, ακόμα και σε υψηλότερες ταχύτητες. Το αμάξωμα είναι άκαμπτο και συμπαγές, οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται πολύ γρήγορα και ομαλά, και το τιμόνι είναι πλούσιο σε πληροφόρηση και άμεσο.
Όλα αυτά συντελούν σε ένα σύνολο που εμπνέει ασφάλεια και εμπιστοσύνη, δίνοντας σου τη δυνατότητα να οδηγήσεις σβέλτα και δυναμικά.

Αν θες να κινηθείς αποκλειστικά με ρεύμα, υπάρχει το πρόγραμμα λειτουργίας «EL», το οποίο, όπως και το «HYBRID» δίνει τον κύριο λόγο στην ηλεκτρική λειτουργία, ενεργοποιώντας το βενζινοκινητήρα μόνο σε συνθήκες πλήρους φορτίου. Η λειτουργία «Battery Hold» είναι για την περίπτωση που δεν θέλετε να αποφορτιστεί η μπαταρία, και δίνει κίνηση στους τροχούς αποκλειστικά με τον βενζινοκινητήρα.
 


Ο βασικός εξοπλισμός της Mercedes C400e περιλαμβάνει μεταξύ άλλων αυτόματο κλιματισμό, εμπρός θερμαινόμενα καθίσματα, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, έγχρωμη οθόνη αφής για το σύστημα infotainment διάστασης 11,9 ιντσών, camera οπισθοπορείας, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, επενδύσεις από τεχνόδερμα σε συνδυασμό με ύφασμα, 7 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, cruise control, LED φανάρια, θερμαινόμενους και ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες, κ.α.
 


Συνοψίζοντας, η Mercedes C-Class έρχεται να αποδείξει περίτρανα πως τα sedan αυτοκίνητα δεν είναι διατεθειμένα να εγκαταλείψουν τα «όπλα» τους. Η εμφάνιση είναι αθλητική και παράλληλα κομψή, η καμπίνα πολυτελής και ευρύχωρη και ο εξοπλισμός αντάξιος ενός premium μοντέλου. Η Plug-in υβριδική έκδοση C400e 4MATIC έρχεται να προσθέσει εξαιρετικές επιδόσεις σε συνδυασμό με ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση. Το κόστος για αυτό είναι τα 77.888 ευρώ που θα κληθεί να αποχωριστεί ο μελλοντικός κάτοχος του πολυτελούς sedan.
 

Τεχνικά χαρακτηριστικά Mercedes C400e 4MATIC
Κινητήρας  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.999
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4 σε σειρά/16
Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός + Turbo + Plug-in Hybrid
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 381
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 650
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση 9/αυτόματο/τετρακίνηση
Start/Stop NAI
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 5,3
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) 2,7
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) 3,2
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 250
Βάρος με οδηγό (κιλά) 2.130
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή WLTP 0,6 λτ
Μέση Δοκιμής 6
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP 14 - 20
Ρεζερβουάρ (λτ.) 50
Πορτμπαγκάζ (λτ.) 315

Σελ.
1
Mercedes C400e 4MATIC: Επιδόσεις, φινέτσα και χαμηλή κατανάλωση σε 1 sedan
Σελ.
2
Η εμφάνιση είναι δυναμική και έχει κύρος, δείχνοντας πως τα sedan δεν πεθαίνουν
Σελ.
3
Το εσωτερικό της Mercedes C400e 4MATIC είναι πολυτελές, εντυπωσιακό και ευρύχωρο
Σελ.
4
Έχει 381 άλογα, καίει 3 λτ/100 χλμ στην πόλη (6 μικτά) και προσπερνάει ακαριαία
Σελ.
5
Έχει κορυφαία ποιότητα κύλισης και στιβαρό «πάτημα», με αερανάρτηση πίσω

autoagora Team

BYD