O 1800άρης υβριδικός κινητήρας αποδίδει 118 ίππους και φειδωλός στην κατανάλωση.

Στο μυώδες πίσω τμήμα την παράσταση κλέβουν τα όμορφα αιχμηρά φωτιστικά σώματα και οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης.

Κινητήρας-σύστημα μετάδοσης

Διαβάστηκε από 4981 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/3/2019

Η Corolla προσφέρεται με 3 διαφορετικούς κινητήρες. Έναν συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης και δύο υβριδικούς. Ο τούρμπο βενζινοκινητήρας χωρητικότητας 1.2 λτ. και απόδοσης 116 ίππων, είναι ο γνωστός μας από τα C-HR και Auris, ενώ θα προσφέρεται μόνο στην 5θυρη έκδοση. Οι υβριδικές επιλογές είναι δύο, είτε με 1800άρη κινητήρα απόδοσης 122 ίππων και 142 Nm ροπής, είτε με 2λιτρο των 180 ίππων με 192 Nm ροπή. To υβριδικό σύστημα της Toyota συμπληρώνει 20 χρόνια παρουσίας στην αγορά έχοντας ξεπεράσει τα 12 εκατ. πωλήσεις. Βρίσκεται στην 4η γενιά του και έχει βελτιωθεί σημαντικά. Ο 1.8 κινητήρας εξοπλίζεται με ένα υβριδικό σύστημα 53kW που αποδίδει 163 Nm ροπής επιπλέον, άμεσα διαθέσιμα. Χρησιμοποιεί μπαταρίες ιόντων Λιθίου, που βρίσκονται κάτω από το πίσω κάθισμα, χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους της νέας Corolla κατά 10mm και συμβάλλοντας στην καλύτερη κατανομή βάρους. Από πλευράς επιδόσεων, το 0-100 χλμ/ώρα έρχεται σε 10,9 δευτ. και η τελική ταχύτητα είναι 180 χλμ./ώρα. Οδηγώντας την νέα Corolla εκτιμάς ιδιαίτερα την εξαιρετική ανάρτηση (γόνατα Μακφέρσον μπροστά και διπλά ψαλίδια πίσω) που απορροφά ομαλά τους κραδασμούς, ενώ στο εσωτερικό δεν περνά σχεδόν τίποτε, καθώς οι Ιάπωνες έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά στον τομέα της μόνωσης.  

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ


Διαβαστε Ακομη

Ροη Ειδησεων