Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Μία εταιρεία μηχανικών που διευθύνεται από τον πρώην σχεδιαστή της F1, Gordon Murray, ανέπτυξε και παρουσίασε μία νέα ελαφριά αρχιτεκτονική για σπορ αυτοκίνητα.

Τέλος να σημειωθεί πως η τεχνολογία iStream δεν περιορίζεται μόνο στο αμάξωμα, καθώς η GMD εφάρμοσε επίσης την «ελαφριά τεχνογνωσία» της στα καθίσματα του οχήματος

Νέα «αρχιτεκτονική» για τα σπορ αμάξια

14/9/2018

Μία εταιρεία μηχανικών που διευθύνεται από τον πρώην σχεδιαστή της F1, Gordon Murray, ανέπτυξε και παρουσίασε μία νέα ελαφριά αρχιτεκτονική για σπορ αυτοκίνητα.

Αν και η νέα αυτή αρχιτεκτονική, η οποία ονομάζεται T.43 είναι κατασκευασμένη από τη νέα εταιρία «Gordon Murray Automotive», ο κατασκευαστής υπογραμμίζει ότι η πλατφόρμα είναι διαθέσιμη προς πώληση. Έτσι μπορεί κάποιο αυτοκίνητο βασισμένο στην Τ.43 να φτάσει έχοντας το σήμα άλλου κατασκευαστή.
 
Όπως και να έχουν τα πράγματα η GMA αναφέρει ότι ο κινητήρας που θα ενσωματωθεί θα είναι ένα τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρων που παράγει 220 ίππους με την ισχύ να αποστέλλεται στους τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων. Μάλιστα ο κινητήρας θα τοποθετηθεί στη μέση του αυτοκινήτου, το οποίο θα έχει μήκος 3.640 χιλιοστά και πλάτος 1.750 χιλιοστά, ενώ το συνολικό του βάρος θα ανέρχεται στα 850 κιλά. Η εταιρεία υπόσχεται πως το σπορ αυτοκίνητο θα προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις, κορυφαία εργονομία, ορατότητα και χώρους, έχοντας υπέρ του και «νέα επίπεδα» στρεπτικής ακαμψίας και ανθεκτικότητας.

Η παραπάνω πλατφόρμα κατέστη δυνατή λόγω της αδελφής εταιρείας, Gordon Murray Design (GMD) και την τεχνολογία iStream , που βοήθησε στην δημιουργία της πλατφόρμας iStream Superlight που ανακοινώθηκε παράλληλα με την Τ.43.
 
Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία iStream για την κατασκευή αλλά και ένα πλαίσιο αλουμινίου υψηλής αντοχής εμπνευσμένο από F1, η GMD ισχυρίζεται ότι έχει δημιουργήσει μια αρχιτεκτονική που μπορεί να αποφέρει εξοικονόμηση βάρους μέχρι 50%, προσφέροντας οφέλη στην αποδοτικότητα και το χειρισμό. Από κει και πέρα ένα άλλο σημαντικό στοιχείο είναι πως η νέα πλατφόρμα iStream Superlight μπορεί να εφαρμοστεί σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο, ακόμα και αν αυτό είναι προγραμματισμένο να είναι ηλεκτρικό, ενώ έχει πολύ καλύτερη αντοχή στη διάβρωση από τις συμβατικές πλατφόρμες από χάλυβα.
 
Τέλος να σημειωθεί πως η τεχνολογία iStream δεν περιορίζεται μόνο στο αμάξωμα, καθώς η GMD εφάρμοσε επίσης την «ελαφριά τεχνογνωσία» της στα καθίσματα του οχήματος, δημιουργώντας ένα κάθισμα που είναι σε θέση να ρυθμίζεται σε τέσσερα σημεία αλλά να ζυγίζει πολύ λιγότερο από ένα συμβατικό κάθισμα. Αυτό συμβαίνει κυρίως στη σύνθετη κατασκευή, η οποία μπορεί να χρησιμοποιεί είτε γυαλί είτε ίνες άνθρακα, μειώνοντας το βάρος κατά περίπου 30% σε σχέση με ένα τυπικό κάθισμα.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις