Νέα plug-in BMW X2 xDrive25e με 57χλμ. ηλεκτρική αυτονομία

10/1/2020

Την πετυχημένη συνταγή της Χ1 ακολουθεί η βαυαρική εταιρία και για το αμέσως επόμενο SUV της, Χ2. Ντεμπούτο λοιπόν και επίσημα αποκαλυπτήρια της έκδοσης xDrive25e.

 
 
Τι μαρτυρά την υβριδική φύση της νέας Χ2; Μονάχα η επιπλέον θύρα φόρτισης που τοποθετείται στο μπροστινό αριστερό φτερό και το αντίστοιχο λογότυπο της έκδοσης στο πίσω μέρος του μοντέλου. Σε όλα τα υπόλοιπα σημεία, το μοντέλο παραμένει αυτούσιο, διατηρώντας την απαράμιλλη αίγλη του και την καθαρή σχεδιαστική του φιλοσοφία.

Συνεργασία κινητήρα 1.5λτ. και ηλεκτρικού μοτέρ
Κάτω από το νευρώδες καπό της Χ2 xDrive25e, συνυπάρχουν και συνεργάζονται, ένας υπετροφοδοτούμενος 3κύλινδρος κινητήρας βενζίνης 1.500κ.εκ. και ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Τα νούμερα που συνοδεύουν το μοντέλο εντυπωσιακά, καθώς η συνδυαστική ισχύς φτάνει μέχρι και τους 220 ίππους, η ροπή αγγίζει τα 385 Nm, με αποτέλεσμα το 0-100 να επιτυγχάνεται στα εντυπωσιακά 6.8δευτ. Αξίζει να σημειώσουμε πως ο κινητήρας εσωτερικής καύσης μεταδίδει μέσω του αυτόματου Steptronic κιβωτίου την ισχύ μόνο στους μπροστινούς τροχούς, ενώ το ηλεκτρικό μοτέρ μόνο στους πίσω. Ο συνδυασμός τους πετυχαίνει και την 4κίνηση.



Με έως και 57 χλμ. ηλεκτρική αυτονομία
Στην περίπτωση της plug-in υβριδικής Χ2, το ηλεκτρικό μοτέρ αντλεί την ισχύ του από μία μπαταρία ιόντων λιθίου 10kWh και μπορεί να κινήσει το όχημα, αμιγώς ηλεκτρικά για έως και 57χλμ. με την μέγιστη ταχύτητα να περιορίζεται στα 135χλμ./ώρα.  Σε μία τέτοια περίπτωση, γίνεται αποκλειστική κίνηση των πίσω τροχών. Η πλήρης φόρτιση της μπαταρίας από μηδενική βάση, διαρκεί περίπου 5 ώρες σε οικιακό δίκτυο, ενώ μέσω του BMW i Wallbox ο χρόνος της πλήρης φόρτισης πέφτει στις 3 ώρες. Σε δυόμιση ώρες, επιτυγχάνεται το 80%.