Κάτω από το καπό του Mazda 3 εδράζεται ένας 2λιτρος κινητήρας, ο οποίος διακρίνεται για την ήσυχη και πολιτισμένη λειτουργία του, όχι και για το τράβηγμα του όμως!

Κινητήρες: 2 σύνολα βενζίνης και diesel

Διαβάστηκε από 3309 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/3/2019

Σε ό,τι αφορά στους κινητήρες το ιαπωνικό μικρομεσαίο στην αρχή θα εφοδιάζεται με δύο μηχανικά σύνολα: ένα βενζίνης και ένα πετρελαίου 122 και 116 ίππων αντίστοιχα, ενώ σε αυτούς θα προστεθεί από το καλοκαίρι και μετά και το πολυαναμενόμενο Skyactiv-X, ένα 2λιτρο μοτέρ βενζίνης 181 ίππων, το οποίο θα είναι το πρώτο μηχανικό σύνολο που θα λειτουργεί ως diesel εξασφαλίζοντας αντίστοιχα χαμηλή κατανάλωση. Το μοντέλο της δοκιμής μας έφερε τον 2λιτρο κινητήρα βενζίνης Skyactive- G των 122 ίππων, ένα ήπια υβριδικό μοτέρ με ήσυχη και πολιτισμένη λειτουργία και μια κατανάλωση της τάξης των 5,1 λίτρων. Οι «τσιγκούνηδες» μπορούν να επιλέξουν τον δεύτερο διαθέσιμο κινητήρα, δηλαδή τον diesel Skyactiv-D των 1,8 λίτρων, ο οποίος σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία καταναλώνει μόλις 4,2 λίτρα. Και οι δύο πληρούν την νόρμα Euro6d-Temp και θα είναι διαθέσιμοι από τον προσεχή Μάρτιο στην Γερμανία. Σε ό,τι αφορά στον εξοπλισμό το νέο Mazda 3 θα διατίθεται με ραντάρ απόστασης με λειτουργία για προειδοποίηση μποτιλιαρίσματος, ζάντες αλουμινίου, σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης, αερόσακους γονάτων, Apple Car-Play, φωτιστικά σώματα Led και Navi. Η αρχική τιμή για τη βενζινοκίνητη έκδοση ανέρχεται στη Γερμανία στα 22.990 ¤, ενώ για την diesel η αντίστοιχη τιμή ανέρχεται στα 25.290 ευρώ. Το αυτόματο κιβώτιο κοστίζει 2.000 ¤ επιπλέον. Το Mazda 3 καλείται με το καλημέρα να διαδραματίσει τη δική του ξεχωριστή πορεία στην άκρως απαιτητική κατηγορία των μικρομεσαίων, στην οποία ο απόλυτος κυρίαρχος ακούει εδώ και χρόνια στο όνομα Golf, από το οποίο το Mazda3 είναι αρκετά πιο φτηνό όμως. 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
   

ΟΔΗΓΟΥΜΕ - Τελευταια Νεα


Διαβαστε Ακομη

Ροη Ειδησεων