autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Κύριο χαρακτηριστικό της εμφάνισής του νέου Micra αποτελεί η μεγάλη μάσκα σε σχήμα V και τα μεγάλα φώτα εμπρός, με την παράσταση ωστόσο να κλέβει το έντονο νεύρο που ξεκινάει από τα μπροστά φώτα και καταλήγει στα πίσω.

Κύριο χαρακτηριστικό της εμφάνισής του νέου Micra αποτελεί η μεγάλη μάσκα σε σχήμα V και τα μεγάλα φώτα εμπρός, με την παράσταση ωστόσο να κλέβει το έντονο νεύρο που ξεκινάει από τα μπροστά φώτα και καταλήγει στα πίσω.

Κύριο χαρακτηριστικό της εμφάνισής του νέου Micra αποτελεί η μεγάλη μάσκα σε σχήμα V και τα μεγάλα φώτα εμπρός, με την παράσταση ωστόσο να κλέβει το έντονο νεύρο που ξεκινάει από τα μπροστά φώτα και καταλήγει στα πίσω.

Κύριο χαρακτηριστικό της εμφάνισής του νέου Micra αποτελεί η μεγάλη μάσκα σε σχήμα V και τα μεγάλα φώτα εμπρός, με την παράσταση ωστόσο να κλέβει το έντονο νεύρο που ξεκινάει από τα μπροστά φώτα και καταλήγει στα πίσω.

Συγκρατημένα τολμηρή σχεδίαση

Διαβάστηκε από 8533 αναγνώστες - 23/11/2016

Συγκριτικά με όσα μας είχε η συνηθίσει η Nissan, αυτή τη φορά για το μικρό της μοντέλο επέλεξε μια πιο μοντέρνα και τολμηρή σχεδίαση, διατηρώντας το down to earth στοιχείο που είχε πάντα και αποφεύγοντας πιο εξεζητημένες κινήσεις, όπως αυτές που είχαμε δει στο πρωτότυπο μοντέλο, Sway που είχαμε δει στη Γενεύη το 2015.  
 
Κύριο χαρακτηριστικό της εμφάνισής του αποτελεί η μεγάλη μάσκα σε σχήμα V και τα μεγάλα φώτα εμπρός. Ωστόσο την παράσταση κλέβει το έντονο νεύρο που ξεκινάει πάνω από τα μπροστινά φανάρια σαν να ήταν φρύδι, κατεβαίνει απότομα κάτω ώστε να τονίσει τους θόλους, κάνει ένα «σπάσιμο» στη μέση της πόρτας του οδηγού, και στη συνέχεια ρέει αρμονικά προς τα πίσω και καταλήγει στα πίσω φώτα, ώστε να τονιστεί ο δυναμισμός του μοντέλου. Αλλα, βασικά στοιχεία της εξωτερικής του εμφάνισης αποτελούν τα πόμολα των χειρολαβών των πίσω θυρών που είναι κρυμμένα ψηλά στις πόρτες, καθώς και το βάψιμο των πίσω κολόνων σε μαύρο χρώμα. 
 
Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει η γραμμή της οροφής που πέφτει αρμονικά προς τα πίσω δίνοντας την αίσθηση κουπέ αμαξώματος την ώρα που το γυαλί στην πίσω κολόνα ενισχύει το οπτικό τρικ ότι η οροφή αιωρείται. Φυσικά ο σχεδιασμός του νέου Micra δεν αδιαφορεί για την αεροδυναμική, με του Ιάπωνες να κάνουν λόγο για αεροδυναμικό συντελεστή Cd 0,29, τιμή κορυφαία στην κατηγορία.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ