Στην ανανέωση του Renault Kadjar προχώρησε η γαλλική φίρμα.
Οπτικά το γαλλικό SUV δεν προέβη σε μεγάλες αλλαγές.
Περνώντας στο εσωτερικό θα δει κανείς την πλήρως επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα.
Νέος κινητήρας στο Renault Kadjar
13/9/2018
Στην ανανέωση του Renault Kadjar προχώρησε η γαλλική φίρμα το οποίο φέρνει μαζί του νέα εξωτερικά χαρακτηριστικά, ανασχεδιασμένο εσωτερικό αλλά και ένα νέο κινητήρα.
Οπτικά το γαλλικό SUV δεν προέβη σε μεγάλες αλλαγές, ωστόσο πλέον τη μάσκα του μοντέλου κοσμεί μία ενιαία διαδρομή που ξεκινά και καταλήγει από τα LED φώτα ημέρας περνώντας από πάνω και από κάτω από τη γρίλια, ενώ μέρος των πλουσιότερων εκδόσεων είναι τα αναμορφωμένα LED φώτα ομίχλης που μειώνουν την κατανάλωση ενέργειας έξι φορές σε σύγκριση με τις συμβατικές μονάδες αλογόνου. Οι αλλαγές στο εξωτερικό ολοκληρώνονται με τους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, τα μεταλλικά χαρακτηριστικά αλλά και τις νέες ζάντες 17, 18 και 19 ιντσών.
Περνώντας στο εσωτερικό θα δει κανείς την πλήρως επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα όπου φιλοξενείται η πιο κομψή οθόνη αφής του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Ακριβώς από κάτω βρίσκονται τα νέου σχεδιασμού χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού, όντας και αυτά μέρος της καμπίνας που σύμφωνα με τη φίρμα διαθέτει νέα και υψηλότερης ποιότητας υλικά.
Ωστόσο θα λέγαμε πως η πιο σημαντική βελτίωση του Kadjar βρίσκεται κάτω από το καπό, όπου βρίσκεται ο νέος κινητήρας 1.3 λίτρων της Renault που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Daimler και είναι εφοδιασμένος με φίλτρο σωματιδίων βενζίνης. Η νέα μονάδα TCe θα είναι διαθέσιμη με 140 ίππους (240 Nm ροπής) και 160 ίππους (260 Nm ροπής) και θα μπορεί να συνδυαστεί είτε με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων είτε με αυτόματο διπλού συμπλέκτη.
Από κει και πέρα στη γκάμα των πετρελαιοκινητήρων το ανανεωμένο γαλλικό SUV θα προσφέρεται με δύο επιλογές και συγκεκριμένα με τον 1.5 λίτρων Blue dCi που προσφέρει 115 ίππους και 260 Nm ροπής και μπορεί να συνδυαστεί με χειροκίνητο και αυτόματο κιβώτιο, αλλά και τον 1.7 λίτρων Blue dCi που παράγει 150 ίππους και 340 Nm ροπής, με τη συγκεκριμένη επιλογή να είναι η μοναδική που συνδυάζεται με τετρακίνηση.