Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

    Να παίξεις μπάλα...

    Διαβάστηκε από 26237 αναγνώστες - 30/11/2019

    Ο εσωτερικός διάκοσμος παραμένει εξαιρετικά ποιοτικός και hi-tech χωρίς ιδιαίτερες αλλαγές από την απλή έκδοση. Έτσι συναντάμε τον ίδιο καθαρό πίνακα οργάνων, την οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό και φυσικά όλα τα μοναδικά χαρακτηριστικά του Focus, από την ηχομόνωση μέχρι το τιμόνι. Μοναδική αλλαγή αποτελούν τα νέα καθίσματα και φυσικά οι προσφερόμενοι τεράστιοι χώροι που εξασφαλίζει το wagon αμάξωμα. Όπως καταλαβαίνεται πίσω θα φιλοξενηθούν άνετα 3 ενήλικες, ενώ το πορτ-μπαγκάζ ξεφεύγει σε νούμερο και αγγίζει τα 608 λτ. με ιδιαίτερα πρακτικό σχήμα που επιτρέπει την μεταφορά πολύ μεγάλων αντικειμένων.



    Γεμάτος κινητήρας με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρου
    Συνταγή που κερδίζει δεν την αλλάζεις, κι ας είναι για wagon έκδοση. Έτσι λοιπόν και εδώ συναντάμε τον γνωστό 1.500άρη EcoBoost της εταιρίας με τα 150 άλογα και 240 Nm ροπής σε συνεργασία με το θετικό 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Τα 1.408 κιλά του αμαξώματος πραγματικά δεν φαίνονται στιγμή, καθώς η επάρκεια ισχύος είναι φανερή από πολύ χαμηλά. Στα μαθηματικά τώρα, το 0-100 έρχεται σε 9.2 δευτ. ενώ η τελική ξεπερνά τα 204χλμ./ώρα. Στον τομέα της κατανάλωσης το σύστημα απενεργοποίησης του μεσαίου κυλίνδρου μπορεί και βοηθά σε μία πολύ καλή μέση κατανάλωση της τάξεως των 8.4 λτ./100χλμ. σε πραγματικές συνθήκες.



    Το ίδιο ευχάριστο, με περισσότερη άνεση στο χώμα
    Η συγκεκριμένη έκδοση είναι όπως αναφέραμε 30χλστ. πιο ψηλά από το έδαφος, διαθέτει αρκετά πιο μαλακή ανάρτηση και πίσω χρησιμοποιεί αποκλειστικά άξονα πολλαπλών συνδέσμων. Ο συνδυασμός τους είναι τόσο καλά μελετημένος που ενώ παρέχει αυξημένα επίπεδα άνεσης, δεν χάνει στιγμή την αυτοκυριαρχία και το στήσιμο του. Μπορεί να χάνει σε μικρό βαθμό την αμεσότητα του, όμως παραμένει ουδέτερο, μπορεί να ακολουθήσει σε μία στριφτερή διαδρομή ενώ ξεκλειδώνει και αρκετά χωμάτινα μονοπάτια. Έχουν προστεθεί μάλιστα 2 ακόμη προγράμματα στο σύστημα παραμετροποίησης οδήγησης (Slippery και Trail) για τις πιο off road απαιτήσεις.

    Συμπέρασμα
    Η Active έκδοση του Focus έχει κρατήσει όλα τα οδηγικά στοιχεία των απλών εκδόσεων, έχει προσθέσει 608 λτ, πορτ-μπαγκάζ και light off road δυνατότητες. Πώς να μην ξεχωρίσει;

    Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει