Οδηγούμε το νέο Opel Astra

Διαβάστηκε από 7273 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/9/2019

ΟΛΑ ΣΤΟ 3! Ακούγεται σαν επιθυμία παίκτη ενός... καζίνο, ωστόσο ο λόγος γίνεται για το facelift του Opel Astra, το οποίο αποκτά εκδόσεις με τρικύλινδρους κινητήρες. Εμείς ήρθαμε σε επαφή με τη βενζινοκίνητη έκδοση των 130 PS.

 
   
Στο τέλος έμεινε το χαμόγελο και ένας αριθμός: 5,8! Ο αρχιμηχανικός είναι ικανοποιημένος. «Ακούγεται μια χαρά», λέει ο Matthias Alt, επικεφαλής του τμήματος εξέλιξης κινητήρων στην Opel. 5,8 λίτρα βενζίνης είναι η ένδειξη του υπολογιστή ταξιδιού, έπειτα από την πρώτη επαφή μας με το Opel Astra facelift, το οποίο ήταν εξοπλισμένο με το νέο τρικύλινδρο κινητήρα των 1,2 λίτρων και των 130 PS. Σύμφωνα με το WLTP, η Opel έχει ανακοινώσει κατανάλωση της τάξης μεταξύ 5,2 και 5,5 λίτρων. Η ακρίβεια εξαρτάται από το μέγεθος των τροχών και τον εξοπλισμό, ενώ οι εκπομπές CO2 κυμαίνονται από 119 έως 125 γραμμάρια. Έτσι, τα 5,8 λίτρα, που «είδαμε» στον υπολογιστή ταξιδιού, αποδεικνύουν ότι οι αριθμοί, που ανακοινώνει η Opel, δεν είναι προέρχονται από τα παραμύθια των αδερφών Grimm, αλλά πως ο τρικύλινδρος κινητήρας μπορεί να έχει οικονομική λειτουργία και στην πραγματικότητα.



Η Opel λοιπόν, ποντάρει τα... ρέστα της στο 3. Όλοι οι βενζινοκινητήρες, αλλά και οι κινητήρες diesel στο ανανεωμένο Astra είναι τρικύλινδροι. Για ποιο λόγο; Επειδή οι εκπομπές CO2 πρέπει να μειωθούν περαιτέρω, κάτι που είναι εφικτό μόνο μέσω της μείωσης της κατανάλωσης. Με τους ήδη υπάρχοντες τετρακύλινδρους κινητήρες δε θα τα κατάφερναν, υποστηρίζουν στην Opel. Επιπλέον, από το 2020 θα ισχύσει το νέο όριο εκπομπών CO2 των 95 γραμμαρίων. Και βέβαια, όσο περισσότερο απέχει από το όριο η κατανάλωση ολόκληρης της γκάμας αυτοκινήτων μιας εταιρείας, τόσο περισσότερο θα απειλείται η τελευταία με πρόστιμα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ


Διαβαστε Ακομη

Ροη Ειδησεων