6 φωτογραφίες »

Opel Corsa-e: Ηλεκτρικό με 337χλμ. πραγματική αυτονομία

Διαβάστηκε από 15123 αναγνώστες - 10/4/2020

Με πραγματική αυτονομία στα 337χλμ., η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του νέου Opel Corsa έρχεται να σημάνει την επανάσταση. Δεν αποτελεί ένα μοντέλο promo για το μέλλον της ηλεκτροκίνησης, αλλά ένα μοντέλο πανέτοιμο να καλύψει τις ανάγκες του αγοραστή.

 
 

Πριν 10 χρόνια ακόμα και το turbo θεωρείτο μία πολυτέλεια που λίγοι είχαν την τύχη να χαίρονται στο αυτοκίνητο τους. Όταν ένα μοντέλο της μικρής κατηγορίας διέθετε απλά μία οθόνη για το infotainment ήταν το γεγονός της χρονιάς. Να όμως που πλέον εν έτει 2020 το αγαπημένο μικρό Opel Corsa έρχεται με έναν αποδοτικότατο ηλεκτροκινητήρα να πρασινίσει κάθε σπίτι, προσφέροντας πραγματικά καλή αυτονομία αλλά και ένα σύνολο που δεν χάνει τον οδηγικό χαρακτήρα του.   Το νέο Corsa-e κοσμεί ήδη τις αντιπροσωπείες της χώρας μας, με την τιμή απόκτησης να ανέρχεται από 31.980 ευρώ, αποδεικνύοντας πως η ηλεκτροκίνηση δεν είναι πλέον προνόμιο των πολύ λίγων. Η πραγματική αυτονομία των 337χλμ. μας ξεκαθαρίζει πως δεν είναι ένα μοντέλο που ήρθε απλά για να μας δείξει τι να περιμένουμε στο μέλλον. Το ηλεκτρικό Corsa είναι εδώ, έτοιμο να καλύψει τις ανάγκες κάθε αγοραστή και να φέρει εις πέρας τον ρόλο του κύριου αυτοκινήτου κάθε οικογένειας που σέβεται τόσο την τσέπη της (έστω και μακροπρόθεσμα), όσο και το περιβάλλον.

Η βάση για όλα όσα είναι σε θέση να προσφέρει το νέο ηλεκτρικό Corsa είναι αφενός η νέα πλατφόρμα CMP και αφετέρου η μπαταρία των 50 kWh που αποτελείται από 216 κυψέλες, μοιρασμένες σε 18 μονάδες.

Η νέα πλατφόρμα CMP που παρέχει τις δυνατότητες
Η νέα πλατφόρμα CMP του ομίλου PSA επιτρέπει την παρουσία όλων των ειδών κινητήρων στα αμαξώματα που την δέχονται, με αποκορύφωμα αυτή του ηλεκτροκινητήρα. Φυσικά για να υποστηρίξει τα επιπλέον 345 κιλά του συστήματος στο Corsa-e, δέχθηκε μετατροπές όπως ενίσχυση του εμπρός πλαισίου, νέα ρύθμιση ελατηρίων αλλά και κρεμαγιέρας. Πλέον το μοντέλο έχει 10% χαμηλότερο κέντρο βάρους, με την οδηγική εμπειρία να εξασφαλίζεται σχεδόν ακέραια σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις.
 


Η συστοιχία μπαταριών σε σχήμα «H» με την αυτονομία των 337χλμ.
Όπως τονίσαμε και προηγουμένως, το ηλεκτρικό Corsa δεν είναι ένα promo για το πως θα είναι το μέλλον. Είναι έτοιμο να φέρει εις πέρας τις ανάγκες της καθημερινότητας. Υπεύθυνη είναι μία μπαταρία 50 kWh η οποία αποτελείται από 216 κυψέλες, που είναι μοιρασμένες σε 18 μονάδες.  Οι τελευταίες είναι τοποθετημένες κάτω από τα μπροστινά καθίσματα και κυρίως στην πίσω σειρά θέσεων, μοιράζοντας σωστά το επιπλέον βάρος του συστήματος το οποίο φτάνει τα 345 κιλά. Η φόρτιση διαρκεί με wallbox 7.5 ώρες, ενώ με ταχυφορτιστή μπορεί να φτάσει και στο 80% της πλήρης φόρτισης μέσα σε μισή ώρα. Αξίζει εδώ να αναφέρουμε πως όταν ο οδηγός σηκώνει το πόδι από το γκάζι κατά την οδήγηση, οι μπαταρίες φορτίζουν ως έναν βαθμό, κάνοντας το Corsa ιδανικό για τις αστικές μετακινήσεις με μία μέση κατανάλωση στα 16.8 kWh.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει