Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Σίγουρα το πιο trendy και εναλλακτικό SUV της αγοράς.

Καλό πάτημα και ευθύτητα για το Stonic ακόμα και υπό πίεση.

Μετά από 5 λεπτά, έχεις την αίσθηση πως το έχεις χρόνια.

Ο χώρος αποσκευών είναι ικανοποιητικός στα 352 λτ. με καλό σχήμα.

Kia Stonic 1.0T 120 PS

Διαβάστηκε από 31906 αναγνώστες - 26/2/2019

Η πρόταση της Kia ακούει στο όνομα Stonic και μπορεί να είναι φρέσκια, μα δείχνει να κατέχει τον χώρο χρόνια ολόκληρα. Με αντιδράσεις μικρομεσαίου και οσκαρικά φρένα (100-0 σε 36 μ.) δεν θα μπορούσε να λείπει από τη λίστα μας. 

Πιο μεγάλο και πιο πρακτικό από το Rio
Ο εσωτερικός διάκοσμος του Stonic ξεχωρίζει, χάρη στην οριζόντια διχοτόμηση του ταμπλό. Μία έγχρωμη οθόνη στο πάνω μέρος, διακόπτες στο κάτω μέρος και αρκετός καθαρός χώρος χωρίς κουμπιά και εσοχές. Διαθέτει την απλότητα που χρειάζεται ένα crossover εν τέλει. Τα πλαστικά είναι σκληρά, αλλά καλοφινιρισμένα και κυρίως γερά συναρμολογημένα. Στον τομέα των χώρων, όλα είναι κανονικά, καθώς 4 επιβάτες θα βολευτούν απλά με άνεση, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι ικανοποιητικός στα 352 λτ. με καλό σχήμα και εύκολη φόρτωση μεγάλων αντικειμένων.

Ένας ζωντανός – φασαριόζικος 1.000άρης
Σηκώνοντας το καπό του Stonic συναντάμε τον 1.000άρη 3κύλινδρο, turbo (με άμεσο ψεκασμό) κινητήρα απόδοσης 120 ίππων και 172 Nm ροπής. Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο, πετυχαίνει αρκετά καλές επιδόσεις όπως το 0-100 σε μόλις 9.8 και τελική στα 184χλμ. κρατώντας παράλληλα την κατανάλωση σε πολύ καλά επίπεδα. Παρά τα 5 λτ. που υπόσχεται η εταιρία, μετρήσαμε 6.7 λτ./100χλμ. δίνοντας και πάλι τα συγχαρητήρια στο Stonic. 

Σαν ένα σπορτίφ χάτσμπακ 
Οδηγώντας το ολοκαίνουργιο Kia Stonic, αμέσως εκτιμάς το πραγματικά γρήγορο τιμόνι, το οποίο σε συνδυασμό με την ανταπόκριση του μπροστινού μέρους σε κάθε στροφή, επιτρέπουν στον οδηγό τον απόλυτο έλεγχο. Η πληροφόρηση είναι πολύ καλή και πολλές φορές ξεχνάς ότι είσαι σε ένα SUV και μεταφέρεσαι νοητά σε μικρομεσαίο. Ένα ευέλικτο σύνολο, το οποίο συνδυάζεται και με εξαιρετικά φρένα (100-0 σε 36 μ.) και με μία αρκετά (για την κατηγορία) σφικτά ρυθμισμένη ανάρτηση.  Πιο συγκεκριμένα εμπρός εξοπλίζεται με γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική και πίσω με ημιάκαμπτο άξονα. Έτσι το αμάξι μπορεί να παρέχει καλύτερο στήσιμο και να κοιτάει στα μάτια της στροφές, μα δεν καταφέρνει να φιλτράρει όλες τις εγκάρσιες ανωμαλίες 100%. Τα 183 χλστ. απόστασης από το έδαφος, είναι σε θέση να οδηγήσουν οδηγό και επιβάτες σε κάθε είδους πατημένη δασική ή χωμάτινη διαδρομή, εάν αναζητήσουν μία light off road διαδρομή.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ