Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Hyundai i20 1.0 T-GDI 100 PS - Ο πιο πολιτισμένος βενζινοκινητήρας

Διαβάστηκε από 126041 αναγνώστες - 9/7/2020

Μέση κατανάλωση 7.2 λτ./100χλμ.

Η προσθήκη του 1,0 T-GDI κινητήρα στην γκάμα του i20 έρχεται για να εναρμονιστεί με την αντι-diesel τάση των καιρών και να μας δώσει ένα ακόμη μοντέλο για τη λίστα μας. Το μικρό της Hyundai λέει ναι στην βενζίνη και μάλιστα ποντάρει σε αυτήν και στο σίγουρο και χωρίς τρικλοποδιές μέλλον της. Όπως και στο Rio, έτσι και εδώ, o υπερτροφοδοτούμενος 3κύλινδρος κινητήρας του μοντέλου επωφελείται από τις νέες τεχνολογίες με φίλτρα κατακράτησης μικροσωματιδίων και την πιο εξελιγμένη ηλεκτρονική διαχείριση καυσίμου δίνοντας μας μία κατανάλωση που κοιτάει στα ίσια αυτή των πετρελαιοκίνητων.



100 ίπποι και 172Nm πετυχαίνουν πραγματική μέση κατανάλωση στα 7.2 λτ. κινώντας αρκετά οικονομικά και με σβελτάδα, ένα αρκετά ελαφρύ αμάξωμα. Στην πράξη, ο κορεατικός κινητήρας ξεχωρίζει κυρίως για την ελαστικότητά του, μιας και τα 172 Nm της ροπής διατηρούνται σταθερά σε ένα ευρύ φάσμα λειτουργίας, από τις 1.500 έως τις 4.000 σ.α.λ. 



Ένας σκληρός μα πολιτισμένος εργάτης
Εάν όμως δίναμε ένα άλλο όνομα στο μοτέρ αυτό, θα ήταν «πολιτισμένος εργάτης» καθώς εκπλήσσει με τον ήρεμο αλλά δυνατό τρόπο λειτουργίας του. Το i20 είναι ένα ακόμη απτό παράδειγμα πως η βενζίνη στα μικρά είναι ίσως η πιο σοφή επιλογή καθώς διατηρεί την χρυσή και πολυπόθητη ισορροπία ανάμεσα σε επιδόσεις και κατανάλωση.  



Ο οδηγικός του χαρακτήρας  κρίνεται ιδιαίτερα ευέλικτος με 10,2 μ. κύκλο στροφής και εύκολο στη χρήση, δίνει στον οδηγό τον απόλυτο έλεγχο. Η ανάρτηση φιλτράρει με μαεστρία τις όποιες ανωμαλίες του δρόμου, ενώ το καλό τράβηγμα του κινητήρα από χαμηλά, θα εκτιμηθεί δεόντως εντός πόλης. Στο ταξίδι είναι σταθερό, υπό πίεση τα περιθώρια πρόσφυσης είναι υψηλά και το τιμόνι είναι πολύ μαλακό.