Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Πρώτη Οδήγηση: Opel Corsa GSi - Το τελευταίο μιας γενιάς!

21/9/2018

Αποχαιρετισμός με …GSi …ή μάλλον αποχαιρετισμός στο Corsa τρέχουσας γενιάς, καθώς το 2019 αναμένεται το λανσάρισμα του νέου μοντέλου. Πριν από αυτό όμως υπάρχει διαθέσιμη μια νέα έκδοση GSi με 150 ίππους για τους λάτρεις της σπορ οδήγησης.

Η Opel δεν διανύει και τις καλύτερες της μέρες μετά την προσχώρησης της στον όμιλο Peugeot/Citroen και μετά το Adam, η παραγωγή του οποίου παύει το 2019 λόγω του υψηλού κόστους παραγωγής του, αναστέλλεται η παραγωγή και του Corsa OPC, το οποίο βρίσκεται στην αγορά από το 2015, χωρίς να έχει ανακοινωθεί κάτι για ένα ενδεχόμενο διάδοχο μοντέλο.

Οι φαν των σπορ μοντέλων της Opel θα πρέπει λοιπόν λίγο πριν την έλευση του νέου Corsa, το οποίο ειρήσθω εν παρόδω θα βασίζεται στο Peugeot 208, να αρκεστούν στο Opel Corsa GSi. Το περί ου ο λόγος μοντέλο οπτικά φέρνει στο OPC, με τη σχεδίαση του να ορίζεται από την κυψελοειδή μάσκα και τους οριζόντιους αεραγωγούς αριστερά και δεξιά, ενώ στο πίσω μέρος η αεροτομή και η απόληξη της εξάτμισης τονίζουν το σπορ χαρακτήρα αυτού.

Κάτω από το καπό  φιλοξενείται ο τετρακύλινδρος τούρμπο κινητήρας του αδελφού μοντέλου Adam με τους 150 ίππους. Εντάξει μπορεί να μην είναι OPC, τη δουλειά του την κάνει πάντως και με το παραπάνω, καθώς και γρήγορα στροφές ανεβάζει και το τούρμπο ενεργοποιείται άμεσα. Κατά την πρώτη μας διαδρομή με το GSi στους γεμάτους στροφές ορεινούς δρόμους στο Vogesen της Αλσατίας μας δόθηκε η ευκαιρία να εκτιμήσουμε το σωστά ρυθμισμένο αμάξωμα και τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζεται το GSi τις στροφές, παραμένοντας ακλόνητο στην πορεία του και χωρίς μετατόπιση φορτίου.

Η υπερστροφή κάνει αργά και προοδευτικά την εμφάνιση της και είναι απόλυτα ελεγχόμενη. Η πρόσφυση δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερη, ακόμη και σε κακοτράχαλους δρόμους, το σύστημα διεύθυνσης παρέχει άμεση και σαφή πληροφόρηση από το δρόμο, ενώ και τα καθίσματα Recaro συμβάλλουν από την πλευρά τους στην οδηγική απόλαυση.

Συμπέρασμα
Το Corsa OPC είναι παρελθόν, έχοντας κληρονομήσει όμως κάποια από τα γονίδια του στο GSi των 150 ίππων, το οποίο προσφέρει άπλετη οδηγική απόλαυση και αποδεκτή σε γενικές γραμμές τιμή αγοράς.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις