autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Δοκιμή Renault 5 E-TECH Electric 120 PS
19 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή Renault 5 E-TECH Electric 120 PS

Renault 5 E-Tech 120 Urban Range, Τιμή 20/10/2025: 23 900€

Renault 5 E-TECH Electric 120 PS: Vintage σαν να'ταν 70s!

20/10/2025

Το θρυλικό «Πεντάρι» επέστρεψε σαν ηλεκτρικό, με ξεχωριστό retro design.
Στο πίσω κάθισμα του Renault 5 E-TECH Electric θα κάτσουν 2 ενήλικες με ύψος 1,83 μέτρα.
Το Renault 5 E-TECH Electric κάνει 381 χλμ στην πόλη με 1 φόρτιση (238 στο ταξίδι).
Έχει υψηλή ποιότητα κύλισης και γίνεται σπορτίφ όταν του το ζητήσεις.

autoagora Team

Το θρυλικό «Πεντάρι» επέστρεψε σαν ηλεκτρικό, με ξεχωριστό retro design

Το Renault 5 είναι ένα αυτοκίνητο που έχει γράψει τη δική του ιστορία και έχει γίνει θρύλος, ειδικά σε όσους αγαπούν τα αυτοκίνητα του παρελθόντος. Η ονομασία έκανε το ντεμπούτο της το μακρινό πια 1972, με το πρώτο «Πεντάρι» να έχει διάφορες καινοτομίες για την εποχή, όπως για παράδειγμα οι πλαστικοί προφυλακτήρες και η πόρτα του χώρου αποσκευών που άνοιγε μαζί με το τζάμι.

5 δεκαετίες αργότερα, η Renault αναβίωσε το ιστορικό μοντέλο, δημιουργώντας το 5 E-TECH Electric, αυτή τη φορά με ηλεκτρικό κινητήρα. Οι εκδόσεις του αυτοκινήτου είναι 2, η «μικρή» με 120 άλογα και μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 40 kWh, και η «μεγάλη» με 150 ίππους και μπαταρία 52 kWh. Δοκιμάζουμε την πρώτη, προκειμένου να δούμε πόσο καλό είναι το νέο γαλλικό ηλεκτρικό μικρό.

Στο πίσω κάθισμα του Renault 5 E-TECH Electric θα κάτσουν 2 ενήλικες με ύψος 1,83 μέτρα

Το εσωτερικό του Renault 5 E-TECH Electric «παντρεύει» το ρετρό με το μοντέρνο στοιχείο. Λεπτομέρειες, όπως οι κάθετες ρίγες στο ταμπλό και η οροφή που διαθέτει ένα μοτίβο με μικρά τετράγωνα, αποτελούν μια αναφορά στο παρελθόν, ενώ η συστοιχία των οθονών για το infotainment και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων φέρνουν το μοντέλο στο ψηφιακό παρόν.

Η εργονομία είναι αυξημένη, ενώ η ευρυχωρία είναι καλή για 4 ενήλικες επιβάτες, με το χώρο στο πίσω κάθισμα να είναι καλός για άτομα με ύψος έως και 1,83 μέτρα. Το πορτ-μπαγκάζ έχει ωφέλιμο όγκο 326 λίτρα.

Το Renault 5 E-TECH Electric κάνει 381 χλμ στην πόλη με 1 φόρτιση (238 στο ταξίδι)

Το «μικρό» Renault 5 E-TECH Electric που έχουμε στη διάθεσή μας εφοδιάζεται με τον ηλεκτροκινητήρα 120 ίππων, που τροφοδοτείται από μια μπαταρία χωρητικότητας 40 kWh.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το γαλλικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα διανύσει 381 χιλιόμετρα σε αστικές συνθήκες με μία φόρτιση, κάτι που κρίνεται παραπάνω από επαρκές για τις καθημερινές μετακινήσεις, με την αυτονομία στην πόλη να είναι από τις μεγαλύτερες της κατηγορίας.

Σε μικτό κύκλο το 5 E-TECH Electric με τα 120 άλογα μπορεί να κάνει 290 χιλιόμετρα, νούμερο που πλησιάζει τα 312 που δηλώνει η Renault σε κύκλο WLTP. Σε αυτοκινητόδρομο θα μπορέσετε να διανύσετε 238 χιλιόμετρα πριν αναζητήσετε φορτιστή.
 

Έχει υψηλή ποιότητα κύλισης και γίνεται σπορτίφ όταν του το ζητήσεις

Η ανάρτηση του Renault 5 E-TECH Electric ισορροπεί έντεχνα μεταξύ της άνεσης και του δυναμισμού, με έξτρα αρωγό τη χρήση πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Οι λακκούβες απορροφώνται πολύ καλά και η ποιότητα κύλισης βαδίζει σε premium «μονοπάτια», και η ευελιξία μέσα στην πόλη είναι υψηλή.

Σε δρόμους με στροφές το ηλεκτρικό «Πεντάρι» προσφέρει οδηγική ευχαρίστηση, μιας και η ανάρτηση είναι όσο σφιχτή χρειάζεται για να περιορίζει κατά πολύ τις κλίσεις, το τιμόνι είναι άμεσο και το πλαίσιο άκαμπτο. Όταν έρθει η ώρα της επιβράδυνσης, τα φρένα αποδεικνύονται ισχυρά και αποτελεσματικά.

Στις επόμενες σελίδες θα διαβάσετε αναλυτικά τη δοκιμή του νέου Renault 5 E-TECH Electric.

Σελ.
2
Το θρυλικό «Πεντάρι» επέστρεψε σαν ηλεκτρικό, με ξεχωριστό retro design
Σελ.
3
Στο πίσω κάθισμα του Renault 5 E-TECH Electric θα κάτσουν 2 ενήλικες με ύψος 1,83 μέτρα
Σελ.
4
Το Renault 5 E-TECH Electric κάνει 381 χλμ στην πόλη με 1 φόρτιση (238 στο ταξίδι)
Σελ.
5
Έχει υψηλή ποιότητα κύλισης και γίνεται σπορτίφ όταν του το ζητήσεις

NISSAN
MRKTEO